Főoldal » Fórumok » Lélek & Szerelem fórumok » Reménytelenül beleszerettem valakibe, aki nem hogy nem akar... fórum

Reménytelenül beleszerettem valakibe, aki nem hogy nem akar... (beszélgetős fórum)


Ez a fórum egy anonim vallomáshoz nyílt.

1 2 3
44. vigyefene (válaszként erre: 42. - Amaunet)
2023. ápr. 5. 18:43
Álmodozni éltalában a kielégűletlen emberek szoktak.
43. vigyefene (válaszként erre: 38. - Amaunet)
2023. ápr. 5. 18:41
Igen, mind tudnak egymásról.
42. Amaunet (válaszként erre: 24. - Fórumnyitó (anonim))
2023. ápr. 5. 18:39

Szerintem valahogy a közelébe kéne férkőznöd. Egy buli, aztán felvinni magadhoz és "kipróbálni".

Vagy bejön, vagy nem.

Vagy kigyógyulsz belőle, vagy tovább epekedsz.

41. Ágio8405 (válaszként erre: 16. - Fórumnyitó (anonim))
2023. ápr. 5. 18:39
Ezzel nem értek egyet. Én sem vagyok a bele szeretek típus, soha nem is voltam. Én is inkább az eszemre hallgató vagyok, de ettől még tudom hogy sok ember nem ilyen.
40. vigyefene (válaszként erre: 38. - Amaunet)
2023. ápr. 5. 18:34
Ismerik egymást, nagyon jól is.
39. vigyefene (válaszként erre: 37. - 5d8fd6c5cb)
2023. ápr. 5. 18:34
A pénz ami a legkisebb probléma. Ami számit, az h mindenki elégedett legyen.
38. Amaunet (válaszként erre: 35. - Vigyefene)
2023. ápr. 5. 18:33

És mind tudnak egymásról?


Te valamit nagyon tudsz!😁

37. 5d8fd6c5cb (válaszként erre: 35. - Vigyefene)
2023. ápr. 5. 18:32
Ennyi tyúk már sokba kerül..-)
36. *lime*
2023. ápr. 5. 17:05
Igen sajnos nem jellemző, hogy a fiatalabb srácok/férfiak bevállaljanak egy jóval idősebb nőt. Pár évvel nem foglalkoznak, de van olyan is, akinek még az is sok.
35. vigyefene (válaszként erre: 32. - Fórumnyitó (anonim))
2023. ápr. 5. 16:56

Az egyik barátnőm 17-évvel fiatalabb tőlem.

A másik csak 6-al.

Egy pedig 2-évvel idősebb, szóval kinek mi a "normális".

Most kilátásban van a negyedik, Ő udvarol nekem, 10-évvel fiatalabb.

Nnnnna szóval, szereintem a nők kiszámíthatatlanabbak, mint a férfiak.