Pocakosok és Pocaklakók topik (beszélgetés)
Na figyi, en sz@rnek onagysagara es felhivnam apukadat! Sajnos fogalmam sincs, mit kell tenni. Ez a kis Maja-Baba az unokaja, a nonek meg kuss legyen mar, mert kezd tele lenni vele a bugyrom! ;)) Hivd fel es kesz! Szerintem.
Itt mar szerintem a tapasztaltak alszanak vagy csak nincsenem a forum kozeleben.
Én is hitetlenkedve hallgatom az ilyen ír sztorikat,pedig 2év alatt már hozzá szokhattam volna..
A bácsis történet nagyon jó!!!Van,akiben még van egy csöpp emberség.Szomorú,hogy így bánnak az emberrel,legyen az állampolgár,vagy külföldi.A munkám,meg a munkám után levont adók az ő életszínvonalukat emeli..ezt miért felejtik el?Akárki akármit mond,igenis diszkriminálnak minket,ha nem is mondják ki..
Hűű, csajok, ez durva!
A hasam, mint a kő! És még csak nem is 5 percenként, szerintem gyakrabban, szinte folyamatosan...Jesszus..egyik napról a másikra ekkora változás? Ez normális? Tök laikus vagyok...SEGÍTSÉG! És nincs már itt senki, aki szült már???
Nekem még nagyon nem kéne! Most mi a rossebet csináljak, Apuci sincs itthon, Édesapát agyoncseszteti Őnagysága, ha ilyenkor telefonálok...a dokim szabadságon.. Banyek..várjak szépen és meglátjuk, elmúlik majd?
Brutalisan hangzik ez az ir korhazasdi! Bar egyszer Angliaban hasonlo tapasztalatom volt, csak nem szules ugyben. Levagtam az ujjam veget uborkagyaluval (bocs...), ez delutan 5 korul tortent, ejjel 11-ig ultem a varoban az ugyeleten. Akkor meg nem voltunk EU tagok, aki utanam jott, elobb bemehetett, mert ugye brit vagy mas EU-s. En nem kaptam fajdalomcsillapitot sem, csak ugy, hogy egy bacsi jatszotta a szenvedot, a nover hozott neki gyogyszert, de a bacsi toketlenkedni kezdett a pohar vizzel stb.. A nover megunta, elment es a bacsi nekem adta a gyogyszert vigyorogva, hogy neki nem faj a sebe. Eletemben eloszor segitett valaki trukkel! Azt sem tudtam, sirjak oromomben vagy nevessek,mert a bacsi kb. egy filmhoskent "szerepelt". :)))
Na, jol eltertem megint... Bocs. :(