Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Nagyon büdös kolléga fórum

Nagyon büdös kolléga (beszélgetős fórum)


1 2
44. babyapocakban (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
2022. febr. 9. 11:51
Írsz, hogy mi volt?
2022. febr. 8. 16:28
Na mi volt a szembesítésen?
42. babyapocakban (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
2022. febr. 7. 10:13

Ezt nem értem, hogy a főnök hoz be ruhákat. Ezt mégis hogyan kommunikálja a beosztottja felé?


Jól tettétek, hogy a főnök felé jeleztétek, szerintem is az ő dolga ezt megoldani, nem a tiétek. Rá aztán nyugodtan haragudhat is, úgyis általános dolog utálni a főnököt. 😋

41. c9155193c4 (válaszként erre: 33. - Csillagszem38)
2022. febr. 6. 20:05

Így van, minden főnök felelősséggel tartozik a beosztottjai iránt.

Tudom nem főnök-beosztott kapcsolat a tanár-diák. De mivel én tanár vagyok, erről tudok személyes példát írni. Voltak bizony olyan diákok, akiken érződött az a bizonyos szag különböző okok miatt és emiatt piszkálták is őket a társaik. Beszéltem a szülőkkel a problémáról, egy esetben sajnos nem oldódott meg és az igazgatónak kellett szóljak, vagyis az én "főnökömnek" , ezért tanácsoltam ezt a fórumindítónak is.

2022. febr. 6. 18:52
ertem, hat nem egyszeru a dolog es a fonoknek kellene inteznie
2022. febr. 6. 18:51
Igaz. Nekem is volt egy kollégám, akinek a mozgással voltak gondjai, és időről időre a tisztasággal is. Viszont ő is nagyon kedves ember volt, és kiváló munkát végzett. Végül is a vezetőség beszélt vele, mert egy ügyfél panaszkodott. Már nem ott dolgozom, azóta legjobb tudomásom szerint lett egy új partnere, és ez is segített abban, hogy már nincs ilyen gond vele.
38. janszi (válaszként erre: 37. - Fórumnyitó (anonim))
2022. febr. 6. 18:08