Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Inerta periorális dermatitiszre - van valakinek tapasztalata? fórum

Inerta periorális dermatitiszre - van valakinek tapasztalata? (beszélgetős fórum)


2017. ápr. 18. 09:15

Sok minden okozhatja - környezeti, vagy táplálkozással bevitt anyagok, de főleg valami számodra elfogadhatatlan, idegesítő körülmény (akár egy "mérgező" családi, vagy munka kapcsolat). Vannak különféle tüneti szerek, amelyek valamelyest segítenek, de tényleg az igazi okot kellene felderíteni és megszünetni.

Van egy hölgyismerősöm, akinek teljes testre kiterjedő, brutális, évtizedek óta tartó (folyton szteroidokkal kezelt) ekcémáját rendbe hozta a Neemolaj, bár a hírek szerint most tavasszal kicsit újra előjött neki kissé, de hosszú évek után egy időre megszabadult tőle. Talán javulást hozhat ez a szer - gyógynövény boltokban kapható. Nem valami illatos, de én kipróbálnám a helyedben.

2017. ápr. 12. 08:30

a táplálkozásodon kewll változtass


első körben a tejet, tejtermékeket kell kiiktatnod minden formában


pár hét és meglátod a javulást

2017. ápr. 12. 06:46
Köszönöm a válaszokat. Hát egyszer brobált velem egy krémet,vagyis egy rázokeveréket kencéztem esténként,de semmit nem segitett.. aztán mondta,hogy már csak ez a gyógyszer maradt....
4. elemző (válaszként erre: 1. - Lolka0817)
2017. ápr. 11. 23:46

Szia!

Mielöbb menj vissza az orvoshoz.Az okot nem kereste?Krémet nem kaptál?Érdemes lenne többek között természetes alapú hidratáló, propolisz tartalmú krémet kipróbálnod. Jobbulást!

3. Ikebana3 (válaszként erre: 1. - Lolka0817)
2017. ápr. 11. 23:15

Talán segít:


[link]

2017. ápr. 11. 23:12
Én a helyedben nem szedném tovább és visszamennék az orvoshoz aki felírta.
2017. ápr. 11. 21:48

Sziasztok

Kaptam a periorális dermatitiszre a börgyogyásztol inerta 10mg os gyógyszert,s mellette ekcémás a böröm... kb 1'hónapja szedem a gyógyszert,az ekcémám ezerszer jobban viszked,a böröm rettenetesen száraz,szinte egyre több helyen van ekcémám...véleményetek? Vagy valaki járt hasonlo cipöben??? Menjek vissza az orvoshoz???

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2019, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook