Grimaszol, pislog a kisfiam, szinte megállás nélkül. Találkozott-e már valaki hasonlóval? El fog-e mulni? (tudásbázis)
Szia gabima!
Nyugodj meg nem vagy egyedül az én kisfiam is ezt csinálta.Neki is van mindig valami pótcselekvése mióta iskolás.pedig már 11éves.Ő is grimaszolt,ujjait rángatta,mostanába
pislog,recsegteti a karját.Tudom mit érzel.Háziorvosunk mondta stressz!!Minden jót!
Szia!
Tanár vagyok,ezt azért írom kezdetnek,hogy értsd miért találkoztam már több ilyen esettel.
A gyerekeknél kialakuló tikk,vagy ismételt szemmozgás általában egy folyamat része,és valamit jelez.Ha ez még erőső tendenciát is mutat mindenképpen egy pszichológus látogatásásra van szükség.Ő majd eldönti,hogy hogyan tovább .
minden iskolában van kirendelt iskolapszichológus,kérdezettek utána khol.mikor rendel!!Ne hagyd fejlődni ezt a dolgot,mert kezelni kell,és ki kell nyomozni az okait!
Amikor az en gyermekeim kicsik voltak , sokszor utannuk mentem lathatatlanul az ovodaba,iskolaba es meglestem mi van a szuntetekben ,odafele, hazafele az uton stb
A gyermek nem mindeg akar vagy tud elmondani mindent , ilyenforman is sokmindent megtudhatsz, mert a szulönek kell tudni hogy van a gyermeke es közbelepni ha ugy adodik.
Gyerekorvos is tud tanácsot adni,mert ez idegrendszeri dolog.
Aki stresszes életet él, annak sok magnéziumra és B vitaminokra van szüksége, mert ezeket elhasználja a szervezete.
Én komplex vitamin-ásványianyag készítményt adnék neki, ha az orvos nem mond ellenjavallatot.
Én adtam a gyerekeimnek még lecitint is. Ez az agy tápláléka.
Ezt érdemes szerintem elolvasni:
ne pszichiáterhez vidd, hanem pszichológushoz.
a pszichiáter begyógyszerezi, a pszichológus pedig megpróbálja beszélgetéssel feloldani a problémáit! minden jót!
Nezz utanna hogy , minden rendbe-e van körulötte ,iskolaba , barataival stb ....
Ezek a jelek lehetnek nagyfoku idegesseg jelei , amiket a gyerek nem tud levezetni,megoldani !