Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » 2015. 01. 01. - Kezdő mocorgók és diétázók csapata fórum

2015. 01. 01. - Kezdő mocorgók és diétázók csapata (beszélgetős fórum)


1 2 3 4 5 6
161. júliusi (válaszként erre: 159. - Főnix01)
2015. febr. 16. 18:13
Köszi...Nem, nem eszek azért keveset,nem is bírnék meló mellett,éjszakázom is.de csak féladagokat eszem, és minimális édességet...ha nár nagyon kívánom...
2015. febr. 16. 15:09
Az èn eredmènyem: nem tudom, hàny kilò. De alàkerültem a bűvös 61 alà. Köszönhetem sok munkànak, nincs idő enni. No nem baj. Fehèrlisztes cuccokat nem eszek, na meg az èdessèg szinte zèro. 59 lenne az àlom. Majd elkezdek futni, ha jobb idő lesz. Itt reggel mèg fagy.
159. főnix01 (válaszként erre: 158. - Júliusi)
2015. febr. 16. 11:07
Szia! Ne add fel! Lehet, tùl kevest eszel. Nekem ey hònap kellett kb, mire megindult.
2015. febr. 16. 09:58
Helló! Én nagyon kezdő vagyok, múlt héten kezdtem el kocogni, de olyan nehézkesnek, lomhának éreztem magam...:(Mondjuk vanrajtam jópár kg felesleg,én tizet szeretnék leadni.2-3 kg már lement,de már 2 hete, kevesebbet eszem, fogyi teát iszom...
157. főnix01 (válaszként erre: 156. - Kicsikincs72)
2015. febr. 16. 08:00
Szia! Gratulàlok! Kb kèt-hàrom hònap ès elèred a cèlodat! Csak így tovàbb!!! :-)
2015. febr. 14. 07:36

szépnapot mindenkinek, rég jártam itt:-)

-10 kg után volt egy idöszak stagnálás a heti 3 edésnap melett is söt nött a súlyom is 1,5 kg-mal,de nem adtam fel, mert tudom hogy ez ezzel jár a tartós fogyókura(holtidő),és a zsir helyettt izom épül fel, ami ugye nehezebb mint a zsir:-) igy most megint -1 kg -mal beljebb vagyok és kitartóan edzek tovább. a környetemban van aki azt mondja nött a comb hosszom,:-)ugye ami lehetetlen de a zsir alakul át és ez bizony optikailag végre látszani is kezd:-),nem mellesleg laposodik a hasam is végre:-)igy-11 kg -nál tartok és még van kb 8 kg leadni való. kitartás mindenkinek ügyik hagytok!

155. Kömény81 (válaszként erre: 154. - VendrinerPiroska)