Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Syncumar mite.Kérlek segítsetek! Másnál is jelentkezik ennek a gyógyszernek a mellékhatása? fórum

Syncumar mite.Kérlek segítsetek! Másnál is jelentkezik ennek a gyógyszernek a mellékhatása? (tudásbázis kérdés)


1 2
2010. jún. 25. 14:07

Sziasztok!

Megtörtént minden vizsgálat,az INR 3,31,azt mondta a dokinéni,ez számomra tökéletes.Örüljek,hogy a syncumarnak csak a kék.zöld foltok a mellékhatásai és azért vannak ilyen jelentős mértékben nálam jelen,mert a szedése előtt is hajlamos voltam,már egy picit erősebb fogástól is bekékülni.Azt mondta szedjek C vitamint az vérzés csillapító.Nem tudom minek köszönhetem,de most épp alábbhagyott ez a nem kívánt jelenség.

Köszönöm mindenkinek a hozzászólást és a segítséget!

41. 9242a6388c (válaszként erre: 40. - Vinszisz)
2010. jún. 14. 19:16
Oké!:O)
40. vinszisz (válaszként erre: 39. - 9242a6388c)
2010. jún. 14. 19:15

Sziasztok!

Holnapra kaptam időt,délutánra,délelőtt pedig laborba megyek.

Majd leírom ,mit sikeürlt intézni:)

pusza

2010. jún. 14. 15:28
Vinszisz! Mi a helyzet, voltál dokinál?:O)
38. vinszisz (válaszként erre: 37. - Agis)
2010. jún. 13. 19:57

Na ja:)

Akkor már inkább a kék foltok,mint egy vérrög újra valahol!

Ebben teljesen igazad van!

37. agis
2010. jún. 13. 18:54
A minimálisan magasabb INR esete még mindig jobb, mint az aluladagolt, mert úgy könnyebben megtörténik a baj.
36. vinszisz (válaszként erre: 33. - C1e9612cd3)
2010. jún. 13. 18:06

Most 3,1 volt az érték.A doktornő azt mondta határeset,de szedjem továbbra is így.

Sajnos voltam hematológián,immunológián és mindenhol ugyan ezt mondták.

Syncumár és aspirin protect.

35. vinszisz (válaszként erre: 34. - C1e9612cd3)
2010. jún. 13. 18:04

Az igazság az,hogy amikor kiderült,hogy beteg vagyok,orvostól orvosig jártam.

Egy kis babával ez nagyon nehézkes,párom 12 órában dolgozik heti 6 napot.Hematológiára,fél évvel előre kell időpontot kérni,és hiába vártam ki a sorom,mégsem lett még azóta sem eredmény,mint azt már írtam,az volt a válasz,hogy még mindig nincs reagens.Sajnos ez ma az egészségügy.

Kedden elmegyek laborba,és ha most is 3,1 lesz az eredmény,akkor kötöm az ebet a karóhoz,hogy nem túl sok e a napi 3 szem syncumar.

Egyenlőre mást nem tehetek.:(

Aranyosak vagytok,köszönöm:)

34. c1e9612cd3 (válaszként erre: 31. - Vinszisz)
2010. jún. 13. 15:22
nem tudsz másik orvoshoz is elmenni?
33. c1e9612cd3 (válaszként erre: 30. - Vinszisz)
2010. jún. 13. 15:21
syncumar mellett ez a normális. Csak fölé ne menjen. Inkább a 3 alatti INR a jó
2010. jún. 13. 15:21

Syncumaros beteg INR-je: 2-3 között jó, műbillentyű esetén több: 3.5..

Remélem, hogy minden rendben lesz.

2010. jún. 13. 15:20

Abszolut tisztában vagyok az ételek és italok hatásával,nagyon oda is figyelek,ez sajnos nem lehet az oka.

Természetes,hogy az orvossal beszélem meg,beszélném ha lehetne.

Azért fordultam a hozzám hasonló cipőben járókhoz,hogy másnál is vannak e ezek a tünetek.

Hisz az orvosnak hiába panaszoltam el őket,a válasz annyi volt ezzel jár.

Na most én laikus,nem változtathatom,(nem merem)a gyógyszer adagot,pedig a szívem mélyén úgy érzem sok.És ha bajt idézek vele elő.

A doktornőnél pedig ezen a ponton merült ki a tanácsadás.

Köszönöm mindenkinek:)

30. vinszisz (válaszként erre: 19. - 6c5f346e46)
2010. jún. 13. 15:16

Bocsánat eltűntem egy kicsit és majd csak este leszek megint.

Az az érték amit mérnek,nem tudom,hogy hívják,most épp 3.

de az immunológus ezt írta elő,3 körül kell tartani.

29. c1e9612cd3 (válaszként erre: 28. - 9242a6388c)
2010. jún. 13. 14:44
így van. Az orvossal kellene megbeszélni a dolgot
2010. jún. 13. 14:40
Én nem tudom mi vinszisz betegsége, de szoktak adni kombinált véralvadásgátlást is... Az a biztos, ha kezelőorvosával beszéli meg mi a teendő.
27. c1e9612cd3 (válaszként erre: 14. - Vinszisz)
2010. jún. 13. 14:36

akkor ne lepődj meg, h ilyen panaszaid vannak! Az Aspirin protectet szokták Syncumar helyett is adni....l

Felejtsd el az aspirint!

26. 6c5f346e46 (válaszként erre: 23. - Hirtelencsiga)
2010. jún. 13. 14:28
eleinte én is figyeltem,hogy mit eszek és mennyit,de a főorvos azt mondta,egyek mindent amit eddig...
2010. jún. 13. 14:26

Vinszisz egy kis segitség, bár gondolom elmondták neked:


1.) Nem befolyásolják a Syncumar hatását:


hús, hal, tej, sajt, burgonya, kenyér, tészta


Ezekből az élelmiszerekből (ha más betegség nem szab határt) bármilyen mennyiség fogyasztható. Tészták közül a durumlisztből, tojás felhasználása nélkül készültet válassza.


2.) Mérsékelten csökkentik a Syncumar hatását:


alma, narancs, répafélék, uborka, zöldbab, gomba, vaj, étolaj


Ezek szokásos mennyiségben, akár napi szinten is fogyaszthatók. Például tízóraira akár minden nap megehet egy darab almát, vagy a levesekben gyakorta található sárgarépa is fogyasztható. Vajat és olajat ételkészítéshez használhat, lehetőleg minél kisebb mennyiségben. Ezért a bő olajban sült ételek helyett a főttet, pároltat, teflon edényben, alufóliában sülteket, grillezett ételeket részesítse előnyben.


3.) Kifejezetten csökkentik a Syncumar hatását:


máj, tojás, eper, málna, avokádó, paradicsom, paprika, saláta, spenót, spárga, káposzta, karfiol, brokkoli, zöld tea


Ezeket az élelmiszereket kis mennyiségben lehet fogyasztani. Tehát nem tilos, de a napi 10 dkg-ot ne haladja meg. A bevitel lehetőleg egyenletes legyen. A felsorolt zöldségek önálló köretként nem fogyaszthatók, viszont a belőlük készülő leves vagy 10 dkg-nyi saláta igen. Tojást önálló ételként ne fogyasszon (rántotta, tükörtojás, stb.). Az ételek elkészítéséhez szükséges tojás fogyasztható (pl. vagdaltban 4 adaghoz 1db tojás, levestésztában lévő tojás, stb.). Zöld tea helyett kevés fekete tea vagy gyümölcsteák esetleg felváltva különféle gyógynövényteák (kamilla, csipkebogyó, citromfű, hársfavirág, borsmenta, stb.) fogyaszthatók.

24. 6c5f346e46 (válaszként erre: 10. - Kisnejulcsi)
2010. jún. 13. 14:25
engen is naponta szúrtak,még be nem állt az INR,utána,3 naponta,aztán a kórházból is haza engedtek 2 hét után,utána,hetente és most már havonta nézik..de nekem a a jövő hónapban,mikor a kislányom 1 éves lesz,akkor végre leállhatok róla.:DDD
23. Hirtelencsiga (válaszként erre: 17. - Vinszisz)
2010. jún. 13. 14:24

Szia!

Én is Syncumart szedek már 7 éve. Volt, hogy nekem is ilyen durva tüneteket okozott, de akkor az volt a baj, hogy az orvos túladagolta.

Nem tudom, mennyire mondták el neked, de az étkezésed is befolyásolja a gyógyszer hatását. Lehet, hogy most hirtelen túl sok paradicsomot, epret, cseresznyét, vagy ilyesmit ettél.

Szerintem is kérj beutalót az orvostól, és mondd el neki az étkezési szokásaidat is!

Jobbulást!

22. 6c5f346e46 (válaszként erre: 4. - C1e9612cd3)
2010. jún. 13. 14:22
szerintem is,lehet magas az INR...
21. agis
2010. jún. 13. 14:22
A kumarin hatását erősen befolyásolja a K vitamin bevitele, (paradicsom, uborka, vaj, avokádó), de egy INR mindenképpen kell, lehet hogy "túl vagy adagolva".
2010. jún. 13. 14:22
Kedves Vinszisz! Beszélj a dokiddal, kérj vérvételt, szerintem minnél hamarabb!
19. 6c5f346e46 (válaszként erre: 2. - Vinszisz)
2010. jún. 13. 14:21

szia..


én ugyan nem sincumar-t szedek,hanem marfarin-t,ami szintén vérhigitó..én is kék zöld vagyok,nem tudsz mit tenni ellene..de azért jelezd a dokidnak..mennyi az INR-ed???

2010. jún. 13. 14:20

Syncumar mite tabletta hatóanyaga gátolja a véralvadást. Hatását úgy fejti ki, hogy gátolja a véralvadáshoz szükséges fehérje, a prothrombin képződését. Ezt a hatást azzal éri el, hogy megakadályozza a prothrombin képződéséhez elengedhetetlen K-vitamin felhasználását.


Az Aspirin Protect hatását a vérlemezkék összetapadásának gátlásán keresztül fejti ki, így megelőzi a vérrögök képződését.


Tehát két különböző módon hat. Bitos van oka, hogy két gyógyszert irtak elő.

2010. jún. 13. 14:18
Volt egy vérrög a szemembe,ami ugye hajszál ér,ami miatt majdnem megvakultam.Az aspirin ezért kell,a vérlemezkék ütközése miatt.Egyébként lupusom van,azért kell a vérhigító.
16. kisnejulcsi (válaszként erre: 14. - Vinszisz)
2010. jún. 13. 14:17
Sztem ,ez együtt sok .
15. 9242a6388c (válaszként erre: 10. - Kisnejulcsi)
2010. jún. 13. 14:16
Van mikor minden nap nézik, de a tartósan beállitott betegnél aztán lecsökkentik havira.
14. vinszisz (válaszként erre: 12. - C1e9612cd3)
2010. jún. 13. 14:15

Aspirin protectet szedek még mellé.

Fájdalom csillapítóval nem élek.:)

13. 9242a6388c (válaszként erre: 9. - Vinszisz)
2010. jún. 13. 14:15

Azt, hogy mennyit kell szedned, egy friss eredmény után a kezelőorvosod tudja megmondani!

Nem tudnál beszélni a háziorvosoddal, hogy irjon beutalót vérvételre, különös tekintettel az INR és prothrombin szintre!?

1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2019, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook