Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Mit lehet ilyenkor tenni? fórum

Mit lehet ilyenkor tenni? (beszélgetős fórum)


10. 4f43a2fd4f (válaszként erre: 3. - Csengu)
2013. ápr. 22. 14:52
Tartoznak egy bocsánatkéréssel. Te meg a pénzzel nekik.
9. bd55e3f068 (válaszként erre: 3. - Csengu)
2013. ápr. 22. 14:21
Gondolom, ha most azt vetted volna észre, hogy eddig öszesen 37ezer forinttal fizettél többet, akkor fel lennél háborodva, ha a szolgáltató elhajtana, hogy te hibáztál, hiszen befizetted.
8. 96ad3b21d4 (válaszként erre: 1. - Csengu)
2013. ápr. 22. 14:16
Fiygelj, ha én megrendelek egy szolgáltatást ami mondjuk alapból pl.8000 forint és én rendszeresen 5000 ről kapok számlát annak baromira örülnék és én is lapítanék. :) De sajnos lehet ez az Ő mulasztásuk viszont jogos a pénz"követelésük". Ha egybe nem is, de pár részletben be lehet fizetni.
7. krozsu (válaszként erre: 6. - Andi6020)
2013. ápr. 22. 13:45
Ez azért más, mert Te megtetted a nyilatkozatot, hogy nem kéred tovább a szolgáltatást, a szolgáltató viszont nem tette meg a szükséges lépéseket, hogy az meg is szűnjön. Mivel ez nem egy mérhető dolog, így nem is követelhet érte díjat.
6. andi6020 (válaszként erre: 1. - Csengu)
2013. ápr. 22. 13:44
Lemondtam a HBO-t, de ennek ellenére nem kapcsolták ki. Én nem szóltam, ők nem számláztak, aztán bő 4 hónap múlva egyszer csak megszűnt. Soha senki nem kérte tőlem visszamenőleg az árát.
5. 9d7907a17a (válaszként erre: 3. - Csengu)
2013. ápr. 22. 13:37
Nem, nem számít. Nekünk névváltozás után az energia szolgáltató 14 hónapon keresztül nem számlázta ki a rendszerhasználati díjat. Amikor rájöttek, akkor annyi engedményt tettek, hogy kamatmentes részletfizetést adtak 12 hónapra.
2013. ápr. 22. 13:34

Tény,hogy ezek alapján hibázott a szolgáltató, mert nem küldte ki a számlát, de ez nem jelenti azt, hogy az igénybe vett szolgáltatást ne kellene kifizetni.

Ha van kamatkövetelése, akkor az már nem jogos, mivel nem a vevő hibájából történik késedelmesen a teljesítés.

Azt mindenképp nézzétek meg, hogy nem volt-e valami kedvezményes időszak, stb, tehát csak a figyelmetlenség okozta a nem számlázást.

Egyébként épp az ilyen dolgok miatt kell figyelni a számlákat és ha valamilyen eltérés van, akármelyik irányba, akkor utánajárni.

De sose késő elkezdeni az odafigyelést :-)

3. csengu (válaszként erre: 2. - Bd55e3f068)
2013. ápr. 22. 13:34
De ők hibáztak!! ez nem számít?
2. bd55e3f068 (válaszként erre: 1. - Csengu)
2013. ápr. 22. 13:30
Használtad a szolgáltatást, jogos a követelés. Kérj részletfizetést, ha egybe sok lenne!
2013. ápr. 22. 13:27

Volna egy olyan problémám, hogy az egyik szolgáltató ránk akar verni 37ezer forintot... :(

Az ok: tavaly májustól a tv és net szolgáltatásért fizettünk úgy 5600 forintot, kb októbertől lecsökkent 2500ra, örültünk is neki meg minden, de most a múlt héten kiderült azért volt ennyi, mert csak a tv díját számlázták ki, a netét nem. (ez amúgy albérlet volt) De net ugyanúgy volt továbbra is. Így minek néztem volna meg, hogy a számlán mi van ráírva...? legalábbis én így gondolom.

Kérdezte az albérletes srác, hogy ezt nem figyeltük? csak ismételni tudom magam, minek néztem volna ha volt net is, ha gond lett volna vele megnézem. Fizettük és csá, tehát elmaradás nincs, volt rendesen fizetve amit kiküldtek.

Az albérletes srác mondta jó lenne, ha tavaly májustól össze tudnám szedni a csekkeket... na itt annyi gond van, hogy nincs meg mind :/ de ha látják bent is hogy fizetve volt, akkor most azzal semmire nem menne amúgy sem! vagy rosszul gondolom?

Na most ilyekor mi a teendő? fizessük be a 37ezret amit beakarnak vaslani az albérletes srácon??

De a szolgáltató hibázott!!! miért nem számlázta a netet is ha egyszer szerződés módosítás nem történt!?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook