Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Milyen mellékhatása lehet egy algopyrin+b6 injekciónak? fórum

Milyen mellékhatása lehet egy algopyrin+b6 injekciónak? (tudásbázis kérdés)


13. suzanne7 (válaszként erre: 12. - Feketehó)
2010. júl. 25. 23:22
Remélem csak erről van szó és semmi komoly nincs...Ahogy tapogatom a két "combom oldalát" nem érzek különbséget.
2010. júl. 25. 23:14
Sebész jobban kitudja tapintani van-e valami teendő. Néha egyébként sikerül olyan szerencsétlenül beadni, akár 1/2 évig is fájhat.
2010. júl. 25. 22:34
Ha háziorvoshoz megyek az elég?
2010. júl. 25. 22:33
Azért szuriba kaptam,mert elkaptam egy hányásos hasmenéses vírust és semmi nem maradt meg bennem...
2010. júl. 25. 22:31

Fordulj vele orvoshoz, láttam már műtéttel végződni hasonló esetet, előzd meg.

Jobbulást!

8. feketehó (válaszként erre: 6. - Selyemfenyő)
2010. júl. 25. 22:30
Mondjuk, egy hányás epegörccsel fűszerezve, nem igazán maradna meg benne a tabletta. Igaz nem is ez volt a kérdés.
7. Aranka2 (válaszként erre: 4. - Vica009)
2010. júl. 25. 22:19
Valószínűleg lerobbant a szervezete és arra kapta. A B6 roborálló készítmény. Szuriban sokkal jobban szívódik.
6. selyemfenyő (válaszként erre: 1. - Suzanne7)
2010. júl. 25. 22:19
semmilyen. b6:vitamin, tabl. egyzerübb lett volna bevenni,meg az algopyrint is!
2010. júl. 25. 22:18

Ha nem izomba, hanem zsírszövetbe ment a szuri, akkor onnan bizony nem tud maradéktalanul felszívódni, fájdalmas csomó és akár tályog is lehet a következménye.

Beadtam jó pár szurit már életembe, tudom, miről beszélek.

2010. júl. 25. 22:14
algopirin=fájdalomcsillapító ,,,B6=hányinger ellen!De nem értem, miért adták be neked "szuriba"!amikor szájon át vehető közönséges gyógyszerek!?
3. zebracsikó (válaszként erre: 2. - Suzanne7)
2010. júl. 25. 22:06
csontig nem böknek!!
2010. júl. 25. 21:59
3 hónapja kaptam a fenekembe algopyrin+b6 injekciót.Azóta fáj a combom oldalt,ha futok,vagy csak erősebben simítom végig a kezem azon a részen.Már nagyon aggaszt,normális lehet ez?Lehet ez az injekció ,mellékhatása?Lehet megsértette a csonthártyát?Már nem tudom mire gondoljak,szerintem ez nem normális,hogy három hónapja fáj:(.
2010. júl. 25. 21:57
Milyen mellékhatása lehet egy algopyrin+b6 injekciónak?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook