Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Lehet ilyen mellékhatása a Yarocen szájban oldódó antidepresszánsnak? fórum

Lehet ilyen mellékhatása a Yarocen szájban oldódó antidepresszánsnak? (tudásbázis kérdés)


29. e502dff74b (válaszként erre: 28. - Reniceee)
2013. ápr. 6. 20:47
akkor jó:))))
28. reniceee (válaszként erre: 27. - E502dff74b)
2013. ápr. 6. 20:44
Neeeem, nem iszom alkoholt nem az én területem :D
27. e502dff74b (válaszként erre: 26. - Reniceee)
2013. ápr. 6. 20:27

azt nem hiszem


Nem ittál alkoholt?? :P

26. reniceee (válaszként erre: 23. - E502dff74b)
2013. ápr. 6. 20:23

Tudod mi jutott eszembe?


Pár napja kezdtem el enni teljes kiörlésű dolgokat... s eddig nem ettem nem lehet hogy attól?

2013. ápr. 6. 20:14
Nagyon kedves vagy hogy probálsz segiteni :)
24. reniceee (válaszként erre: 23. - E502dff74b)
2013. ápr. 6. 20:14
Igen úgy gondoltam én is... mintha megkésve... vagy mintha elfelejtettem volna... hátha elmulik addig ... vagy lenyugszom ha épp télleg arrol lenne szó hogy beképzelem...
23. e502dff74b (válaszként erre: 22. - Reniceee)
2013. ápr. 6. 20:12

aha értem mintha késve vennéd be....


igen közben lehet a tudatod leállítja ezt az egészet....remélem minden rendben lesz!

22. reniceee (válaszként erre: 21. - E502dff74b)
2013. ápr. 6. 20:11
Lehet igazad, van. de most ma este tuti nem szedem be mert tuti bepánikolnék.... beállitom az ébresztőórát hajnalra s akkor beveszm, mintha elfelejettem volna
2013. ápr. 6. 20:08

de már szeded x hónapja. az még akkor is meg lesz benned.

amúgy nem lehet, hogy pusztán a pánikod miatt érzed ezt? ez az a "olyan mintha érzés",,,,,

olyan mintha meghalnál, a torkod bedagadna, szédülnél, és tudnám még sorolni.....nem lehet, hogy "csak" erről van szó!


Ha komolyabb mellékhatás lenne akkor te már nem hoxáznál itt.

20. reniceee (válaszként erre: 19. - E502dff74b)
2013. ápr. 6. 20:04
A kiürülési ideje 40 óra, s tegnap este 8.kor szedtem , s ah reggel szedném be ... ha addig elmulna... s ha beszedem s ujra előjön akkor legaláb tudom hogy ettől van-e nem?
2013. ápr. 6. 20:00
igen lehet nem kellene szedned de most nem tudsz mit tenni, mert akkor meg mással helyettesíteni kellene....szóval csak be kell venned mikor szoktad.
2013. ápr. 6. 19:56

Hát megszereztem.... erre közölte hogy csak szedjem továbbra is majd elmulik.... erre a terapeutám meg jót röhögött rajt, szerinte meg ne szedjem...

Nah erre varrjatok gombot....

17. e502dff74b (válaszként erre: 16. - Reniceee)
2013. ápr. 6. 19:45

mondjuk ha más tüneted nincs az jó....

valami mobil számot szerezhetnél, és fölhívhatnád.

16. reniceee (válaszként erre: 15. - E502dff74b)
2013. ápr. 6. 19:44
Amugy idegesít a dolog, de azon kivül semmi. Most probálom megszerezni a dokim teloszámát
2013. ápr. 6. 19:39
de a közérzeted rendben? szóval más bajod nincs?
2013. ápr. 6. 19:30
Télleg nem tudom mit csináljak....
2013. ápr. 6. 19:25
óóóóóóóóóó
12. reniceee (válaszként erre: 11. - E502dff74b)
2013. ápr. 6. 19:20
Pajzsmirigyemre, refluxra, meg vérszegénységre.... egyiknek sem mellékhatása a nyelvzsibbadás
2013. ápr. 6. 19:18

tudod, ha abba hagyod előjönnek a tünetek, csak úgy nem szabad.


akkor talán valami háziorvosi ügyeletet kérdezz meg telón.


esetleg valami más gyógyszert szedsz még?

2013. ápr. 6. 19:15
Akkor mit csináljak?
9. reniceee (válaszként erre: 7. - E502dff74b)
2013. ápr. 6. 19:15
Járok, de nincs meg az otthoni teloszáma....
8. bd55e3f068 (válaszként erre: 6. - Reniceee)
2013. ápr. 6. 19:12
Elolvastad a betegtájékoztatót?
7. e502dff74b (válaszként erre: 6. - Reniceee)
2013. ápr. 6. 19:12

azt nem lehet csak úgy abbahagyni te!


szerintem a dokidat hívhatnád fel.....gondolom jársz olyanhoz is.

2013. ápr. 6. 19:08
Most akkor szedjem be este , a szokásos adagot vagy hadjam abba?
5. e502dff74b (válaszként erre: 1. - Reniceee)
2013. ápr. 6. 18:25
szerintem nem attól van....ha attól lenne akkor annak már korábban kellett volna jelentkeznie
4. bd55e3f068 (válaszként erre: 3. - Reniceee)
2013. ápr. 6. 18:13
Igen.
3. reniceee (válaszként erre: 2. - Bd55e3f068)
2013. ápr. 6. 17:21
De van ilyen hogy most jönne ki...?
2013. ápr. 6. 17:20

Nem gyakori:

- zsibbadás érzés a szájban (orális hipesztézia)


[link]

2013. ápr. 6. 17:07

Szeptember óta szedem a yarocen szájban oldódó antidepit. Napok óta olyan érzésem van a nyelvemen mintha zsibbadna, száraz lenne.... Ettől lehet?

Lehetséges hogy most jönne ki vmi mellékhatás?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook