Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Lélek & Szerelem fórumok » Mennyire megbízható az Escapelle sűrgösségi fogamzásgátló? fórum

Mennyire megbízható az Escapelle sűrgösségi fogamzásgátló? (tudásbázis kérdés)


❮❮ ... 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 ... ❯❯
308. itm579 (válaszként erre: 306. - Kockassal)
2010. márc. 18. 14:15
Neked időre jött meg?
307. itm579 (válaszként erre: 305. - Cc9cb5793a)
2010. márc. 18. 14:14

Köszi szépen a válaszokat.

Még egyelőre semmi jele vérzésnek, de még van 3 napig a mensiig.

Az orvosom mondta, biztos ami biztos, kell az escapelle, mert eü okokból sem lenne jó teherbe esnem. Az uh-n az endometrium vékony volt, remélem, időre megjön...

306. kockassal (válaszként erre: 305. - Cc9cb5793a)
2010. márc. 17. 21:48
4-5 napig volt, és kicsit kevesebb, mint azelőtt volt, a teszt is negatívat mutatott - épp aznap, mikor mejött,de még előtte, m nem tudtam, akkor sikerült megcsinálnom -, szted sem lehet gond? : o
305. cc9cb5793a (válaszként erre: 303. - Itm579)
2010. márc. 17. 19:54

Szia!


Mivel már 4éve szeded, szerintem kialakult akkora védettség, hogy abban az antibiotikumos kúra időszakában se tudsz teherbe esni.

Persze nem vagyok nőgyógyász, meg Isten sem... és én csak 10hónapig szedtem fogamzásgátlót (pattanások miatt írta fel a nődoki annó), de amikor abba hagytam, rá pár napra védekezés nélkül együtt voltunk a párommal... elmentem én is ilyen sürgősségi tabiért, de az orvos akkor azt mondta, felesleges hormon bomba, mivel 10hónap alatt annyira felhalmozódott a szervezetemben a gyógyszer, hogy ha abbahagyom, utána 10napig még védett vagyok (ezért se tudnak mensi alatt teherbe esni a gyógyszeresek akik olyankor szexelnek... mert bizony a menzi se kizáró tényező, a legjobb bizonyíték rá az egyik volt csoporttársam, akinek már 2éves a kisfia, és menzi közben esett teherbe... ritka, de van ilyen!)...

Egy szó mint száz, én a helyedben nem aggódnék... de ha késne a menzid, vagy kevesebb lenne a szokottnál, csinálj egy tesztet (persze az antibiotikumtól is késhet a havi!)

2010. márc. 15. 14:21
Szia, véleményem szerint szinte 0%.
303. itm579
2010. márc. 15. 09:27

Sziasztok

4 éve szedek Yadine-t. a 9. szem tablettánál antibiotikumot kaptam 3 napig kellett szednem (Cifran). Az utolsó szem bevételétől számított 5 napon együtt voltam a férjemmel egyéb védekezés nélkül (17. szem). Másnap mennem kellett rákszűrésre, rákérdeztem az orvosomtól, a biztonság kedvéért írt fel Escapelle-t, amit 24 órára vettem be.

Szerintetek van esély a terhességre?

Remélem nincs sok...

Jövő vasárnapra várom

302. b643145122 (válaszként erre: 301. - Kockassal)
2010. márc. 14. 20:20
Ne parázz! A nyakam rá, hogy nem vagy terhes! A tesztek 98%-ban megbízhatók!
2010. márc. 14. 17:36
és a Lily teszt az mennyire megbízható? mert azzal csináltam akkor (:
300. cézé
2010. márc. 13. 09:19
Tényleg nem kell aggódni. Én augusztusban vettem be, semmi problémát nem okozott, se mellékhatás, se vérzészavar, majd októberben brutálisan elkezdett fájni az alhasam. Már meghalni készültem:)Aztán egy nőgyógyász megnyugtatott, hogy ez bizony a tablettától van...
299. 099c0bed40 (válaszként erre: 296. - Kockassal)
2010. márc. 12. 19:31

Szia , igen egész biztosan kimutatná a teszt , és mivel még ráadásul véreztél is, NEM LEHETSZ TERHES!!!!!!!!!

Nyugi....

298. b643145122 (válaszként erre: 297. - Kockassal)
2010. márc. 12. 19:05
Hidd el nem vagy terhes! Idővel visszaáll minden a régi kerékvágásba! Csak most a szervezeted hormonbombát kapott, amit fel kell dolgoznia.
297. kockassal (válaszként erre: 295. - B643145122)
2010. márc. 12. 17:50
nem, semmit sem, azelőtt sem szedtem semmit sem
2010. márc. 12. 17:49
és 3 hét elteltével már gondolom, rendesen kimutatná a teszt, hogy + vagy - lenne e, mert én a múlthéten csináltam a tesztet, AZ után 3 héttel *-*
295. b643145122 (válaszként erre: 294. - Kockassal)
2010. márc. 12. 17:48
hidd el, semmi gond. idő kell, hogy visszaálljon. szedsz most valamit?
2010. márc. 12. 17:44
írtam, hogy volt a vérzésem, 4-5 napig tartott, de inkább 4 - máskor is volt így -, rendesen jött, de mégsem annyi mennyiségben, mint régebben, inkább közepes... de úgy 4-5 napig megvolt... ez így gázos, hogy közepes mennyiségben jött, de volt? : oo
2010. márc. 11. 22:52

Sziasztok!

Hát ha nem velem történik nem hiszem....6 éve van pasim eddig gumival védekeztünk, nem is volt baj de megcsalt megbánta .....eltelt egy kis idő én megbocsájtottam neki és minden oké volt na és ekkor én követtem el egy nagy hibát....én kavartam....volt sex,kiszállás...csak 13. napon....nem szedek gyógyszert....volt lelkifurdalás és másnap a pasim levett a lábamról gumival csináltuk...azt jött a lelkiismeretfurdalás mi van ha.....60. órába vettem be a tablettát...2óra múlva fájdalom jelentkezett.Elég pocsékul éreztem magam és akkor keztem itt olvasgatni...kicsit sikerült megnyugodnom...Másnap semmi fájdalom ,csak a fejem fájt....teltek a napok és közeledett a mensim napja hát ne tudja meg senki...inkább vigyázzatok és ne legyetek ilyen felelötlenek....na és megjött hát az életem legboldogabb napja...most 2napja ...az első nap görcsöltem egész nap de ma már okés a mennyiség egy kicsivel több....Hát ennyi az én történetem

292. ttiimmii (válaszként erre: 290. - Ashita)
2010. márc. 10. 16:26
Nekem az escapelle utáni 2. havim késett, és 2 hét után már annyira ideges voltam h elmentem dokihoz, megvizsgált és mondta h ne aggódjak, meg fog jönni. Eltelt még 1 hét és így is lett. De aztm ondta, h ha még 3 hétig nincs semmi, akkor sem kell aggódnom. :) Szóval lehet hogy egy teljesen ki fog maradni, mert nem volt teljes a peteérés.
2010. márc. 9. 19:39

Ne aggódj, így teljesen érthető hogy még nem volt ideje a szervezetednek visszaállítani a saját hormonokat illetve ciklusokat.

Idő kell, és türelem-- ha lehet akkor mostanában próbálj mindenféle hormonális gyógyszert kerülni, és akkor előbb-utóbb biztosan helyreáll a rend.

290. Ashita (válaszként erre: 287. - 099c0bed40)
2010. márc. 9. 18:57
Hát viszonylag drága teszteket vettem, szóval ezzel nem lehet gond!! lehetséges lenne,hogy az escapelle miatt nem jön meg? November végén hagytam abba a fog.gátlót és decemberben megjött, de azután kimaradt a január és csak februárban jött meg, aztán escapelle -az 1 hetes vérzés- és most megint semmi!!Mit gondoltok,aggódjak vagy csak szórakozik a havim?
289. 099c0bed40 (válaszként erre: 288. - Kockassal)
2010. márc. 9. 07:26
Szia, nem, akkor nincs gond.
288. kockassal (válaszként erre: 287. - 099c0bed40)
2010. márc. 8. 21:42
ugye akkor már nem lehet gond, ha negatívot mutatott, és még aznap megjött? *-* és normális lefolyású az egész?
287. 099c0bed40 (válaszként erre: 285. - Ashita)
2010. márc. 8. 19:46
Szia, egy hét múlva is ismételd meg a tesztet ha addig sincs semmi---egyébként az érzékenyebbek ( azaz a drágábbak) majdnem 100 %-ban megbízhatóak, legtöbbje már a 10-12 napos terhességet is jelzi.
286. kockassal (válaszként erre: 285. - Ashita)
2010. márc. 8. 17:33

én egyszer csináltam meg, épp aznap, mikor megjött, nem tudtam, hogy épp akkor fog, de szerencsére megjött aznap.

bár én most használtam először, és remélem, hogy megbízható, és nem mutatott félre, de egyértelműen negatívat mutatott, és még aznap meg is jött

285. Ashita (válaszként erre: 284. - Kockassal)
2010. márc. 8. 17:24
Dejó neked!Sajnos nálam még mindig nem jelentkezik a rendes!!!Csináltam két tesztet is!Mindkettő negatív lett!!!Mennyire megbízhatók ezek a tesztek? Mert mostmár tényleg meg kellett volna jönnie és semmi!
284. kockassal (válaszként erre: 282. - Ashita)
2010. márc. 7. 15:36
akkor megnyugodtam... de mostmár minden rendben van, mert a várt időponthoz képest egy napot késett, de megjött, és amit csináltam tesztet, az is negatív lett *-*
283. 099c0bed40 (válaszként erre: 282. - Ashita)
2010. márc. 4. 19:43

Igen, így van, a gyógyszerben nagy mennyiségű progeszteron hormon van, ami megvékonyítja, illetve leválasztja a méhnyálkahártyát, hogy az esetleges embrió ne tudjon beágyazódni.

Ez járhat különböző ideig és intenzitással tartó pecsételgetéssel, illetve vérzéssel.

Nincs teendőd, csak az, hogy türelemmel vársz amíg elmúlik, vagy megjön a valódi vérzés, utána már (elvileg) rendeződnek a hormonok és a ciklusok is.

282. Ashita (válaszként erre: 279. - Kockassal)
2010. márc. 4. 13:59
Szia! Nálam is ez volt!Egy hétre rá és pont egy hétig tartott!Habár nálam tiszta piros vér volt, nem barnás paca!Elviekben a megvastagodott méhnyálkahártyád választódik le!De javítsatok ki ha nem jól tudom!
281. 099c0bed40 (válaszként erre: 280. - Ttiimmii)
2010. márc. 3. 06:47
A háromfázisú fog. gátlókat-- mint amilyen a Tri-Regol is--, mindig a vérzés első napján kell elkezdeni szedni.
2010. márc. 2. 11:25
Eszembe jutott még valami: a dokim fekírta nekem a triregol nevű fogamzásgátlót, mert mondtam, hogy szedni akarok, és ezt ajánlotta. Mondta, hogy a 3. napon kell majd elkezdenem szedni, és onnantól 21 nap, de a betegtájékoztatón az van, hogy az első napon kell elkezdeni szedni. Most akkor melyiknek higgyek?
2010. márc. 2. 11:02
miért van az, h az escapelle tabletta bevétele után egy héttel barnás folyadék kisebb mennyiségben kezdett el jönni, és ma egy hete, hogy van? : o
❮❮ ... 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 ... ❯❯

Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook