MBT - Az anti cipő (beszélgetős fórum)
gondolom vehet mást is a 60e forintjából, de biztos neki bakancs kell...
mást, meg nem árulnak csak cipőt... azaz vannak még apróbb dolgok, felfújható székpárna, labda stb, de ezekből meg gondolom nem kell neki 60e forint értékű:)
értem.
végülis akkor azért annyira sokat nem buktatok rajta, max a pénzetek fél éves kamatát. ez azért sokkal jobb eset, mint amikor valaki semmit sem kap, csak elhajtják, hogy az ő hibájából ment tönkre a cipő.
kaptam vásárlási utalványt, de tavasszal nem akarunk venni bakancsot, mert nem tudjuk kipróbálni,
ősszel vettünk volna, még akkor is, ha a pénzt vissza adják. Viszont most 60 ezer forint áll az utalványba, ami másra is költhető lett volna őszig...
Nekem sport black-em van, vagyis ugyanaz a modell.
Még viszonylag keveset hordtam a tél miatt. Szandálom is van, azt is nagyon szeretem. Eleinte furcsának éreztem a szandál után a cipőt, de most már kezdem megszokni. Remélem neked is beválik a cipő, és jól fogod magad érezni bent.
Szia! 1 éve vásároltam a szandálomat, rengeteget hordtam, nagyon szeretem. Októberben amikor mentem cipőt venni, akkor megcsinálták a talpvizsgálatot. Már fél év elteltével is jelentős javulást tapasztaltak. :)
A softy-ról mit hallottatok?? Én MBT párti vagyok, csak öcsémnek szeretne anyukám venni, de arról nincs semmi tapasztalatom, csak annyi hogy olcsóbb...
én sem szoktattam magam a cipőhöz, csak elkezdtem hordani simán:)))
szerintem ahogy érzed, azért nem kell akkora misztikumot az mbt köré képzelni, végeredményben ez is csak egy cipő, csak könnyebb benne menni:)
Semennyire... Ahogy érzed. :)
Nekem is mondták, hogy szoktassam magam hozzá (időintervallumot nem adtak meg), de én rögtön egész nap hordtam, utcán, és semmi (negatívat) nem éreztem.
Sziasztok!
Nem olyan régen érdeklődtem nálatok a cipőkkel kapcsolatosa, végül is úgy döntöttem kipróbálom és pénteken vettem egy MBT cipőt, azt mondták a boltban, hogy 2 hétig szoktassam magam, csak utána menjek ki az utcára benne. Most a lakásban sétálok, de ahogy telnek a napok és egyre tovább lehet a lábamon azt gondolom, hogy kinövöm a lakást, annak + nem látom értelmét, hogy csak üljek benne.
A kérdésem az lenne mennyire kell betartani ezt a 2 hetet?
és a fogyasztóvédelemnél mit sikerült elérned végül?
visszakaptad a pénzed?
Szeretnénk megosztani Önökkel csalódottságunkat, és felháborodottságunkat, akivel hasonló történik ne hagyja magát!
Miután egy szuper MBT szandál illetve egy cipő birtokosai vagyunk, és közeledett a tél, vásároltunk egy téli bakancsot 60 ezer forintért. Az egyetlen probléma vele az volt, hogy beázott. Miután garanciás volt, visszavittük az üzletbe, ahol vásároltuk, gond nélkül felvették a jegyzőkönyvet, bevizsgálás, javítás, ahogy kell, 15 nap múlva meg lesz az eredmény. A 15 nap elteltével senki nem keresett minket, hogy visszaért volna a bakancs a szervizből. Érdeklődni kezdtünk…
A szervizes hölgy bevallotta, hogy nagyon sok hasonló probléma van, és teljesen jogosan vagyunk felháborodva, hogy 3 hét elteltével nem tudnak mit mondani lábbelink helyzetéről, és telefonálni fog, amint megvan a bakancs. Eltelt megint pár nap, semmi…gondoltuk felkeressük a szervizes hölgyet ismét, mégis mi tart ennyi ideig, akit 4 napon keresztül próbáltunk elérni, s még az sms-ben írt „kérem, hívjon vissza”-ra sem volt képes megkeresni minket.
A bolti üzletvezető, szegény, Ő látszólag tehetetlen volt, egy e-mailt tudott csak írni, hogy ennyi idő után, mi már inkább szeretnénk, ha visszatérítenék a lábbeli árát, a címzettnek megadta az elérhetőségünket, aki az óta sem hívott minket. Adott még egy telefonszámot, hogy hívjuk fel (mi, nem Ő) és érdeklődjünk a bakancs után.
Az ügyfélszolgálat száma volt, persze nekik is kellett idő, mire kiderítették, jaaaa, egy másik boltba érkezett vissza a lábbeli. Végül a csattanó, összesen 5 hét elteltével megszületett a szerviz eredménye, a beázás helyett hámlással vizsgálták a lábbelinket, valószínűleg az írni és olvasni nem tudó munkatársaknak, vagy pusztán a véletlennek köszönhetően.
Mindezek után, plusz, hogy a télnek is vége, nem tartottunk igényt sem a bakancsra, sem az újabb vizsgálatra, szerettük volna, ha visszatérítik az árát, de ők pénzt vissza nem adnak. Arról nem is beszélve, hogy a vásárlók könyvébe írtakra sem jött reakció…
A történtek után felkerestem a Fogyasztóvédelmi Felügyeletet, ez mindenkinek fontos lehet:
A jog úgy rendelkezik, hogy javítás 15 napra törekvéssel, csere ugyan arra, ha ez nem lehetséges, pénzvisszafizetést ír, utalványt nem adhatnak!!!