Maca Vibe kapszula. Szedi valaki? Tapasztalatok? (beszélgetés)
Dadianya, hát igen, rögös ez az út (nekem még egy gyerekem sincs sajnos). :(
Azért gondoltam, hogy inszeminációra (a tisztított spermát felfecskendezik a méhbe, ezzel is könnyítve a kisfickók dolgán, akiknek így már csak a petevezetéken kell átküzdeniük magukat, a méhnyakon már nem) mész, mert akkor is Clostyt szoktak szedetni. De talán nem lesz rá szükség, hajrá spontán! :)))
A Maca szerintem biztos nem árt, de azért mondd meg az orvosodnak. Mondjuk szerintem fontosabb, hogy a párod szedje!!!
Szia Rana33!
Köszi meg is néztem ezt a honlapot.
Még kezdő vagyok ebben a témában,eddig csak 1 adag clostit szedtem be tegnapelőtt kezdtem a 2.havit.Az elsőnél volt ugyan a bal oldaliban peteérés,de mégsem sikerült teherbe esnem,pedig még a dokim azt is megmondta melyik nap kell akciózni.de mégse sikerült.Ma nekiálltam szedni a maca vibét is lesz ami lesz,remélem kárt nem csinálok.Majd 6-án megyek ultrahangra megint és meglátjuk mit mond a dokim.
Mivel kezdő vagyok nemtudom mi az az inszem.Elmondanád mi a lényege,röviden.Köszi.
Köszönöm, hogy leírtad a tapasztalataidat. Mi már a babaprojektet sikeresen befejeztük.
Néha úgy le vagyok terhelve, hogy akár hetekig eszembe sem jut a szex, férjem nagy sajnálatára.:(
Ezért jutott eszembe, hogy akár rajtam is segíthetne olykor... ;)
Most nincs ilyen problémám, de mivel többen is dícséritek, így legalább szükség esetén bátran kipróbálom. Köszi :)
Hát igen,butaságot kérdeztem...
Remélem nálatok is hasonló jó eredmént produkál majd a maca:)
Katka, az LH teszt és az ovulációs teszt ugyanaz (az ovulációt csak az LH hormonból tudják vizeletben kimutatni).