LifeTilt Program tapasztalatok (beszélgetés)
Szia,
Már eltelt néhâny nap...
Hogy haladsz?
Szia! Fel tudjuk venni a kapcsolatot esetleg emailben?
gkzsoka@freemail.hu! Nagyon köszönöm, ha írsz!
Szia.
Ne vedd kérlek okoskodásnak, de a 160 grammos diéta sokaknak nem jön be fogyás szempontjából és az 1000 kalória nagyon-nagyon-nagyon kevés!!! 1200 kalória alá semmi szín alatt nem szabad menni huzamosabb ideig! A lifetiltes dietetikussal is tudsz konzultáni, vagy kérj ki egy másodvéleményt.
Laikus vagyok, de évek óta benne vagyok a témában.
A nyàri alap ètrendre gondolsz?
Most azt csinàlom. Egy hèt alatt 2.2 kg ment le. Nagyja vìz, de zsìr is fogyott 😁
Sziasztok!
A Pyruvate ONE termékről van valakinek tapasztalata?
Úgy fél év alatt kb 600db-ot szedtem be :D jelenleg is szedem,nagyon szép feszes tőle a bőröm,3 csàszárom volt és kötényhas plusz csíkok,na a csíkok teljesen elhalvanyultak el sem akartam hinni,a hasam is szépen alakul,de ugye most edzek is szóval az is rásegít.A narancsbőröm is szinte teljesen eltűnt,az arcom is ki van simulva a körmeim nem repedeznek.
Viszont az én tapasztalatom az hogy 2*2 kell szedni minimum a változáshoz mikor 2*1 et szedtem akkor nem volt ilyen látványos.
Szia!Persze,biztos hogy egy megfelelő dieta működhet,szerintem az 1200kcal nagyon kevés,érdemes alap anyagcserét számolni mert az alatt a kalória szükséglet alatt ha eszel csak belassul az anyagcseréd és nem fogsz tudni fogyni.Ez a lifetilt alapja is. Én fogytam már le bigyók nélkül csak kaja és edzés mellett,most nagyon nehezen megy az étkezés betartása én azért aldoztam pénzt ezekre a bogyókra mert talán így könnyebb.Az biztos hogy a bőröm évek óta nem volt ilyen feszes,narancsbőröm teljesen eltűnt és kevésbé vagyok éhes.
Vannak csomagok amikben benne van a feherje és van amiben nincs,én nem szeretem a lifetilt fehérjét (túl edes) ezért mást iszom.
Szívesen segítek még ha van kérdésed.
Kedves Csoport tagok!