Jobb e, ha valakinek körülvan metélve a pénisze? (beszélgetés)
Érdekes,amikor a hátrányokról kellene írnom,az csak "vélt" dolog???
Szrobcsek ,kedvesem.Már írtam,hogy csak laikus vagyok ráadásúl nő.
Csak annyit tudok mondqani,hogy a férjemmel százszor jobb a szex,mint az exemmel valaha is volt és úgy érzem ebben közrejátszik a fityma is.
Legfontosabb szerepe pedig a védelem,erre lett "kitalálva",no meg nagyobb izgalmat is okoz a bőr mozgása szex közben a férfiaknál is nem csak a nőknek.
Kár.Pedig érdekes lett volna.Alá lehetett volna
támasztani az egészségügyi érveidet és akkor fejet hajtanék:))
Valami köze biztos van, mert írnak róla, kutatták, kutatják. Statisztikát égen-földön keresek, nem találok eddig.
De ha nincs mégse köze, ne legyen! A személyes véleményem attól még pozitív marad és szívesen olvasnék ellenérveket!
én nem lennék biztos abban hogy köze van a méhnyakrákhoz hogy körül van-e metélve vagy nincs.
még mindig nem tudom elképzelni
Hát akkor tessen szíves kifejteni a vélt hátrányokat, mert hát mégis csak erről szól a topic, vagymi...
:))))))))
Igen én is olvastam,hogy ott mindenkinek csinálják,próbáltam rákeresni méhnyakrák statisztikára ott,de nem sikerült sajnos,gondolom angol nyelven kellett volna kutakodnom.
Kiváncsi lettem volna ,hogy mennyire tükrözik a statisztikai adatok a méhnyakrák és a körülmetélés kapcsolatát.
Rutinosabbak, mint mi azt gondolnank :)
Eleve sok a fitymaszukuletes kisfiu, sokaknal elvegzik ezt a beavatkozast, amikor kiderul, hogy nem fog menni a dolog csak szimplan huzogatassal.
Sajnos nagyon sokan nincsenek tisztában vele, azért is nem célszerű vallásokat belekeverni. Vallás, tradíció, modern világ? Mindenesetre ha már a modern (sokszor önző) világ is kezdi átvenni más vidékek ősi tradícióit, az már jelenthet valamit. És meggyőződésem, hogy nem jelent rosszat.
Más meg gondoljon mást, miért ne? Én alapból nem vetem el az új, ismeretlen dolgokat amikbe belebotlok.