Inzulin rezisztencia! Mit tudtok róla, gyógyítható? (tudásbázis)
Dehogynem. Én úgy tudom, hogy a kevesebb ch mennyiséget nem szabad zsírral pótolni. Tehát, az nem ok, ha a megengedett szeletke kenyér mellé még megeszik az ember, mondjuk fél marék töpörtyűt, mert hogy abban úgysincs ch. :)
Nálam mondjuk nem érdekes, én elég kevés ch-t eszem, még 160-at sem bírok lenyomni a torkomon. Így a kalória sem túl sok.
persze, 1/3 zsiradékkal szoktam, teljesen rendben van úgy:)
kal.számolást már vágom, a ch-ban még csak kezdő vagyok, de azért biztos nem fogok tudni elvonatkoztatni az összkalóriától, ti azt nem nézitek?
Köszi, ezt ismerem, ennyi zsiradéktól kifeküdnék:)Vagy azért kell bele ennyi, h. elnyomja a tk-s liszt mellékízét?:) (csak viccelek, mert sajnos tudom, h. a fehér liszthez is ennyit tesznek)
én mindig megreformálom a recepteket, és ált. kiderül, h. kevesebb zsiradéktól/cukortól is lehet ugyanolyan jó
A tk.liszt márkája érdekes, emlékszel, milyen?
Nekem az al.disak váltak be, bár az keverék
Alapvetően nem értek egyet a magánovival, de ebbe most tényleg nem megyek bele, mert abszolút off.
Mi egy kisvárosban lakunk, és úgy tudom, hogy még a magánovinak is a központi konyháról viszik az ebédet.
Katasztrófa, amikor ki van írva a menü, mellette a tápanyag összetétel, és oda van írva, hogy az ebéd 110 !!! gr ch.
Egyébként magával az egészséges életre való neveléssel nincs gond, csak a közkonyhával.
Magánovi meg gondolom megfizethetetlen... és ott sem biztos hogy jót adnak a gyereknek.
Mekkora üzlet lenne egy ilyen ovit nyitni ahol ilyenre nevelik a gyerekeket. Mozgás, egészséges ételek, mindenféle ilyesmi.
Ha egyszer valaha lesz gyerekem akkor tuti ilyesmit keresek vagy csinálok egy ilyen ovit.
50 dkg tk tönköly liszt
50 dkg túró
50 dkg ráma
1 cs sütőpor
só (én ekkora adagba kb. 2 teáskanállal tettem)
sajt - a tetejét megszórni
tojás - megkenni a pogikat
Ebből elég sok lesz, úgyhogy szerintem fél adag is elég, csak én vendégeknek csináltam.