Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Intervallum edzés futópadon fórum

Intervallum edzés futópadon (beszélgetős fórum)


2017. jan. 30. 19:40

Én sem birom a futast.Nekem is van egy futópadom.Én heti 6x 30percet gyorsgyalogolok rajta a legmagasabb 12es emelkedon.Előtte futottam de így több kalóriat egetek el mintha futnek kisebb emelkedon.

Hatasat en abban latom h merfoldekkel jobb seg.em lett:-)

Mondjuk en inkabb hiztam tőle..remelhetoleg izomtol..

6. Zsú1965 (válaszként erre: 5. - Jucus43)
2017. jan. 30. 10:18

Én 30-35 percre álltam be, szerintem ez ilyen váltott intenzitással elegendő.

Ha éppen nem a lusta időszakomban vagyok (mostanában sajnos abban voltam), akkor a heti2-3 futással, heti két súlyzós edzéssel és persze normális étkezéssel (kalóriabázis) tudok szépen, lassan fogyni, formálódni.

5. Jucus43 (válaszként erre: 3. - Zsú1965)
2017. jan. 30. 09:39

Szia !. Kb. mennyi ideig tart összesen az edzésed? Nekem 25 perc volt a legtöbb. Gyorsan eltelik az idő, nekem azért tetszik ez a fajta futás.

Fogytál tőle?

4. Jucus43 (válaszként erre: 2. - Gribedli***)
2017. jan. 30. 09:37

Sajnos a futópadom viszonylag egyszerű konstrukció, ha a dőlésszöget akarom állítani, akkor le kell szállnom róla, és manuálisan állítani.

Köszönöm a válaszod.

3. Zsú1965 (válaszként erre: 1. - Jucus43)
2017. jan. 30. 09:20

Én ezt csinálom két éve... 1 perc gyaloglás 6 km-rel, 1-1,5 perc 8-10 km-re (erő és kedv függő, hogy mennyivel). Heti 3x. Szerintem hatékony, legalábbis nekem ez vált be.


És persze az étkezés, az fontos....



Ha gyors gyaloglásban a dőlés mértékét változtatom, az nekem fogyásra nem annyira jött be, inkább az állóképességemet javítja...

2. gribedli*** (válaszként erre: 1. - Jucus43)
2017. jan. 30. 09:03
Csak annyit szeretnék hozzátenni, hogy ne síkra állítsd a padot, hanem emelkedőre. Ha sík padon futsz, kb annyi kalóriát ègetsz csak el, mintha sétálnál. Ha viszont emelkedőre állítod, akkor még úgyis több kalóriát égetsz el, ha csak gyalogolsz. Tehát még futnod sem kell hozzá és több kalóriát égetsz, mintha síkon futnál. Ezért ha intervallum edzés kell, akkor az emelkedőt "intervallumoznám" inkább, nem azt, hogy milyen gyorsan futsz síkon. Mert az utóbbinál elenyésző a különbsèg.
2017. jan. 30. 08:23

Sziasztok !


Olyanokkal szeretnék beszélgetni, akiknek van tapasztalatuk az intervallum edzésről.


2 és fél éve kezdtem futni. Hozzáteszem, világ életemben utáltam a futást :D . Az első néhány futásom kínszenvedés volt, 1500 métert 4-5 részletben tudtam megtenni. 2 és fél év alatt annyira felfejlődtem, hogy heti 3szor futottam 7 km-t. Ebben a hidegben viszont egyáltalán nincs kedvem a szabadban futkározni. Van egy futópadom 2 éve, de másfél évig rá sem néztem, mivel sajnos egyszer leestem róla a hülyeségem miatt. Most viszont rákényszerültem a futópadra. Minden nap valamit mozgok, 30-40 perc általában. Gyors gyaloglás, futás (max. 4 km, mert nagyon unalmas). Múlt héten kezdtem el, hogy 20-25 perc edzés. Ez úgy tevődik össze, hogy 1 perc gyors gyaloglás (6km/h), utána 1 perc futás szintén ezen a sebességen, majd 2 perc gyors futás (9-9,5km/h). Mivel szedtem fel kb. 4 kilót ezen a télen, szeretném leadni. Szerintetek ér valamit ez az edzés? Csinálja más is így?

Köszönöm előre is a válaszokat !

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2020, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook