Főoldal » Fórumok » Lélek & Szerelem fórumok » Fogamzásgátló tabletta abbahagyása után jelentkezik-e valamilyen mellékhatás? fórum

Fogamzásgátló tabletta abbahagyása után jelentkezik-e valamilyen mellékhatás? (tudásbázis kérdés)


2007. aug. 24. 12:33
Novemberben hagytam abba, és kb két hónapja nagyon csúnya pattanás szerüségek kezdtek kijönni az arcocskámon:(:(:(Állítólag ez a tisztulási folyamat és elfog múlni...
2007. aug. 17. 07:02
A nők többségénél nem jelentkezik mellékhatás, de ez nem törvényszerü.
30. Naomagic85 (válaszként erre: 29. - D606bc0fd7)
2007. aug. 16. 21:38
én laikus vagyok a témában, de ha egy szakember mondja... neki ez a foglalkozása, remélem, nem tanácsol rosszat.
29. d606bc0fd7 (válaszként erre: 28. - Naomagic85)
2007. aug. 16. 19:26
Akkor jó...te tudod végülis.
28. Naomagic85 (válaszként erre: 27. - D606bc0fd7)
2007. aug. 16. 18:07
Miért? Méhnyálkahártya-túltengésem volt,ezt távolították el, de semmi komoly, az orvos is azt mondta, szedjem nyugodtan továbbra is.
27. d606bc0fd7 (válaszként erre: 26. - Naomagic85)
2007. aug. 16. 08:36
Szerintem, ha nőgyógyászati műtéted volt, akkor inkább hagyd el a fogamzásgátló tablettákat.
2007. aug. 15. 21:26
Én Lindynette 20-at szedtem, ezt a fajtát ismeri valaki? Vélemény róla? Négy évig szedtem, semmi panaszom nem volt, az orvos is azt mondta, hogy nem érdemes váltani, ha jól "megvagyok vele". De nemrég volt egy nőgyógyászati műtétem, és így 2 hónapja nem volt menzeszem, úgyhogy a fogamzásgátlót sem tudom szedni, még újra meg nem jön, de akkor ismét visszatérek hozzá.
25. 1a50c86bb0 (válaszként erre: 23. - Rosewood)
2007. aug. 15. 17:51
Mondhatni pihentettem es kivancsi is voltam, milyen lesz nelkule. De ujra kezdtem, mert annyira fajdalmasak voltak a piros napjaim, hogy szinte nem tudtam napokig semmit se csinalni olyankor. :((
24. 031d5c7fc0 (válaszként erre: 15. - E3e8ab07a5)
2007. aug. 15. 17:45
Dehogy bántottál meg, én vagyok ilyen nehéz felfogású.
23. rosewood (válaszként erre: 22. - 1a50c86bb0)