Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Lélek & Szerelem fórumok » Fogamzásgátló tabletta abbahagyása után jelentkezik-e valamilyen mellékhatás? fórum

Fogamzásgátló tabletta abbahagyása után jelentkezik-e valamilyen mellékhatás? (tudásbázis kérdés)


❮❮ ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... ❯❯
2011. febr. 23. 13:30

Lindynette 20-at szedtem 2 évig. Előtte nagyon rendszertelen volt a menszeszem, azt hittem ha abbahagyom, ismét ilyen lesz, de nem, megmaradt a normális ciklus. Nem volt semmi felfordulás e téren.

Nekem 2-3 hónap után lett nagyon pattanásos az arcom, és ez el is húzódott kb fél évig. Gondolom ez a szűk egy év volt a tisztulás.

270. cbe6ba1fa9 (válaszként erre: 266. - Sibetti)
2011. febr. 23. 13:24

Szia,


én Lyndinette20-at szedtem hosszú ideig, azóta óvszerrel védekezünk. Sajnos nekünk túl nagy a távolság, ezért váltottunk erre. Nem érte meg kidobni a 6000 forintot, mikor alig van lehetőség a találkozásra.

269. cbe6ba1fa9 (válaszként erre: 263. - C8a6111a55)
2011. febr. 23. 13:20
Lehet nem vetted be a szokott időben, vagy más körülmények miatt nem tudott feloldódni a szervezetedben. :)
268. Sibetti (válaszként erre: 265. - Arcansas)
2011. febr. 23. 13:09
Igen! Rám is felszaladt, úgy 15-20 kg a fogigátló szedése alatt. MOndjuk nyilván közben végeztem a fősulin, nyugodtabb lettem. Most egy év alatt sikerült leadnom 11 kg-ot. remélem, nem jön vissza, és még le is megy úgy 3-4 kg.
2011. febr. 23. 13:08
de nem tökéletes a bőröm ahol ekcémás volt...néha kijön 1-2 csalánkiütés ill viszketés...
266. Sibetti
2011. febr. 23. 13:07
És mégegy kérdés! Hogyan védekeztetek utána? Már aki várt még kicsit a babával!
265. arcansas (válaszként erre: 264. - Sibetti)
2011. febr. 23. 13:07

szia!

Én úgy 3éve szedtem gracielt,majd 1év szünet és újra azt irattam fel(mer elmúltak tőle a ragyák,semmi baj nem volt vele,és úgy kezdtem el h leadtam fogyóval majdnem 10kilót.Az alakom meg is maradt bő félévig,mikor is újra kezdtem a gracielt).Lényeg h egyből jöttek a falásrohamok,meghíztam(de én eleve hízékony vagyok és van h szezononként ugrál a mérleg 6-10kilót is!).Szal egyből híztam a 2.dik gracielezésnél és nagyon dúrva ekcéma jött ki rám:( abbahagytam a gracielt októberben 2hónap után majd márciustól szedtem a yasminele-t és most ezt is abbahagyom,mert a kilók nem múltak el,és az ekcémát csak erős steroid kenőcs múlasztotta el és viszketés elleni tabi:S:S

264. Sibetti
2011. febr. 23. 13:01
Igen! Kb. ezekre számítottam. A pattanásoktól nagyon félek. Olyan, lehet, hogy valaki pont emiatt hízik?
2011. febr. 23. 12:58
terhesség :)))))) (nekem legalábbis az volt)
262. koxy (válaszként erre: 260. - Sunshine24)
2011. febr. 23. 12:57

Szia!

Elmúltak már a ragyáid?

Csak azért kérdezem, mert mikor abbahagytam, nekem is voltak, a hátamon is, ahogy írtad és nem múltak el. Elmentem bőrgyógyászhoz, aki adott rá kenőcsöt. Érdekes, mert legalább 3-szor abbahagytam /babát akartunk/ és csak egyszer lettem ragyás...

Nekem semmi tünetem nem volt mikor abbahagytam, kivéve,h nem jött meg a mensim anélkül...

261. sunshine24 (válaszként erre: 257. - Arcansas)
2011. febr. 23. 12:55
Én meg a fogamzásgátló szedése alatt voltam olyan ingerült, hogy sokszor az idegbaj kerülgetett a semmiért. Mióta abbahagytam nálam ez megszűnt, nem vagyunk egyformák ebben sem úgy látszik.
2011. febr. 23. 12:51
Közel 3 évig szedtem Milligestet. Fél éve hagytam abba. Azóta nagyon rendszertelenül jön meg, januárban rengeteg ragya jött ki rajtam, nemcsak az arcomon, a hátamon is. Hozzáteszem sohasem voltam ilyen ragyás, még tini koromban sem. De hogy pozitívumokat is említsek: azóta nem fájt egyszer sem a fejem, libidóm visszatért, plusz kilóimat (3kg) leadtam.
2011. febr. 23. 12:49
ja és persze jönnek a pattik is:S ill a gócaim az arcomon(bár lekopogom mégcsak alig).Hát ennyik.
2011. febr. 23. 12:49
én most yasminelle-t hagytam abba,szedtem én is lindynette és diane35öt kamaszkoromtól!
2011. febr. 23. 12:48
szia!bár én magamtól nem menstruálok(7-8 év alatt 10 alatt volt eddig),most éppen megint abbahagytam a fog.gátlót.Gyakran produkálok menzis tüneteket,most h megint abbahagytam nagyon fájnak a mellbimbóim,ingerültebb vagyok(és reménykedek h megjön magától,nagyon nagyon ritkán fordul elő)...Jobb az emésztésem,kevesebbszer fáj a fejem,de éjjel rosszabbul alszom sajnos...Mivel a fog.gátlóban van elvileg egy kis nyugtató,így annak tudom be h most ingerültebb vagyok....
256. Sibetti
2011. febr. 23. 12:46
Sziasztok! Jövő hónaptól befejezem a bogyó szedését! Várnék tapasztalatokat, hogy kinek milyen mellékhatások jelentkeztek. Egyébként, 2,5 fél évig Yasminelle-t előtte pedig három évig Lindynette 20-at szedtem! Köszi!
2011. febr. 23. 12:46
késő menzesz felborult hormonháztartás.
254. Sibetti
2011. febr. 23. 12:45
Milyen mellékhatásai lehetnek a fogamzásgátló abbahagyásának?
2010. okt. 26. 10:22
Én 1 éve kezdtem el szedni lyndinettét,aztán fél év után sensonettét.Most 1 hónapja abbahagytam,meg is jött bár furcsán.Viszont most pár napja fáj a mellem,görcsöl a hasam,és nem akar megjönni.Mielőtt legutóbb megjött voltam fiúval mikor még szedtem,de aznap elfelejtettem bevenni,bár védeztünk.Félek hogy terhes vagyok bár ugye akkor még megjött.Csak most hogy ugye ebben a hónapban már nem szedtem a gyógyszert,így jelentkeznek ilyen dolgok.
252. Sly001 (válaszként erre: 237. - E48ab364a9)
2010. okt. 25. 21:24
Lyndinette 20 és Sensonette teljesen ugyanaz!!!
251. lixy
2010. okt. 25. 21:03
Sziasztok! Én yasminellet szedtem majdnem 3 évig, alatta nem egy mellékhatás jelentkezett... állandó fejfájás, alhasi fájdalom (nem pms alatt), csökkent nemi vágy, hízás, akkor a legzavaróbb: kis piros kiütések az arcomon stb. Mióta abbahagytam tűnnek egy a kiütések, viszont nagyon sűrűn pár naponta görcsös alhasi érzés, mintha épp akarna megjönni, közben még van addig két hét, állandó hangulatingások, majdnem minden nap elkap a sírás...
250. inifinc
2010. okt. 20. 21:31
én 3 év után 2 hónapja hagytam abba a belarát. már az első hónapban is megjött, igaz, 6 napos késéssel, a második hónapban pedig 8 napot csúszott. ezenkívül azóta folyamatosan van 1-2 pattanás az arcomon. remélem, hamarosan elmúlnak:)
2010. okt. 18. 15:57
Ja, hízás...
2010. okt. 18. 10:27
nekem nem volt semmi bajom mikor abbahagytam..
2010. szept. 25. 16:29

Sziasztok!

Én egy évig Milligestet szedtem és most hagytam abba, 7bogyót bevettem aztán rájöttem, hogy már nem kell szednem. Álítólag magas a hormontartalma. Szerintettek rosszultettem, hogy így hagytam abba, ilyen hirtelen? Mikor eshetek teherbe? Valakinek van vele tapasztalata?

2010. aug. 20. 17:36

Sziasztok!

Én most hagytam abba a gyógyszer szedését. Konkrétan szerdán kellett volna elkezdenek a következő hónapot. Most viszont eléggé fáj a hasam és nem tudom, hogy ez normális-e. Valakinek volt ilyenje?

245. Kokain
2010. júl. 1. 23:08

Sziasztok!

Elég sok hozzászólást visszaolvastam, de konkrétan olyat nem találtam, mint az enyém.

6 évig szedtem Lindy 20-at és februárban hagytam abba. Azóta 4x rendesen megjött, de ma már nem. Hozzátartozik, hogy pár napja együtt voltam egy sráccal, védekeztünk (és nem is voltam már a köztes időben). Szóval lehet ez a problémám a gyógyszer miatt? A teszt 2 hét múlva tudja kimutatni a terhességet, de remélem addig megjön. Előre is köszi a választ!

244. Aniko19
2010. jún. 20. 09:52
Szia! en hogy nem vettem be a bogyot a menszi utan meg 3napig barnaztam.
243. Berbooo
2010. jún. 19. 21:24
kívánni fogod az együtlétet
2010. jún. 19. 19:58
Orvos tanácsára abba hagytam a Yasminelle-t, mert az utóbbi hónapokban nem igazán jött meg és mást ajánlott. Csak két hete nem szedem és ma már barnázok. Volt már így valaki?
❮❮ ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... ❯❯

Minden jog fenntartva © 2005-2019, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook