Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » Dévai Klinika fórum

Dévai Klinika (beszélgetős fórum)


128. BejgliEvi (válaszként erre: 127. - 3621b09d80)
2016. márc. 17. 19:07

Kedves Petra!


Köszönöm a választ! 138... Huh....

Akkor úgy gondolok rá, hogy én vagyok az egyik :)


Mindenesetre nyugodtabb lennék, ha felvennék a telefont és lenne időpontom :(

127. 3621b09d80 (válaszként erre: 125. - BejgliEvi)
2016. márc. 17. 18:59

Szia!


Én is kezdő vagyok :)


Sajnos most a türelem lesz a második neved...

Amúgy én is türelmetlen vagyok, de nincs mit tenni.. az intézetben nincs állandó recepciós, és tegnap egész nap kisműtétek voltak (én is köztük voltam) és soha nem volt az asszisztens a recepción, mert rohangált a kezelőkbe a dokiknak segíteni.. amúgy 40 perc volt a kórlapomat kitölteni, mert 3 mondatonként elhívták a kezelőkbe.

A várólistára én is kíváncsi leszek, azt tudom, hogy jelenleg 138 betege van a dokinak...

2016. márc. 17. 18:52

Jahh.. az kimaradt, hogy kemény fogyókúra vagyok fogva..ami sajnos rám is fér...október óta lement már 13 kiló....még legalább 15-t le kellene dobnom...


És gerincsérvem van... 2011-ben műtöttek ugyan, de kiújult, és lett alatta még 1 sérvem...a legrosszabb helyen van, az LIV-LV-SI-nél, lent a fenekem felett... emiatt csak császárral szülhetek majd..és nem lesz egyszerű menet a terhesség sem, valószínű végig fektetnek majd...

2016. márc. 17. 18:46

Sziasztok!


Januárban voltunk először az intézetben férjemmel. Megkaptuk a hosszú listát, hogy milyen papírokat kell beszereznünk.

Március elején mentünk vissza az összes papírral.

Azonban az Andrólogiai szakvélemény nem volt teljes, így nem kaptam következő időpontot addig , amíg nem kapjuk kézhez a kontroll Andrólogiai leletet.

Férjem spermaszáma alacsony, Így az Andrológus IVF -et javasolt. Mai nap kaptuk meg a szakvéleményt. Dévai doktorral az volt megbeszélve, hogy telefonon bediktálom neki a szakvélemény javaslatot és utána ad időpontot a "hogyantovábbra".