Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Állást keresek sűrgösen...ha valaki tud nekem mondani honlap címeket, ahol állást találhatnék, kérem segitsen fórum

Állást keresek sűrgösen...ha valaki tud nekem mondani honlap címeket, ahol állást találhatnék, kérem segitsen (beszélgetős fórum)

12. n.beja
2009. szept. 3. 15:38

Sziasztok!


Tudna nekem valaki munkát adni Szombathelyen?

Nappalis diák vagyok de csak 2re járok suliba és eldöntöttem dolgozni AKAROK! Minden megoldás érdekel kivéve ügynöki és erotiku munka.

Tehát ha valaki tud valamit a számomra légyszi szóljon!

Tudom hogy ez nem egy állás kereső rovat de úgy döntöttem próba cseresznye.

Kitudja honnan jön a segítség!

11. zsuzsa68 (válaszként erre: 10. - 035bae3aff)
2009. júl. 17. 10:08

Hát ez nem kellemes dolog, nagyon mélyre le tudja az embert nyomni a haláleset, főleg ha még 2 is előfordul a családban.


Állást soha nem kapkodva kell keresni. Nekünk is volt benne részünk a férjemnek már átéltük, sőt lehet, hogy a gyed/gyes után nekem is részem lesz benne. Vannak nagyon jó oldalak ahova ha beregisztrálsz naponta 10-15 állást is tud ajánlani. Ha az önéletrajzaidat elküldöd behívnak, és már ki is választhatod, hogy melyik állás a szimpatikusabb. Te még nagyon fiatal vagy, biztos több helyre be fognak hívni.


Én csak azért gonoszkodtam az előbb, mert írtad, hogy már 1 éve otthon vagy, és most SŰRGŐSEN állást szeretnél találni. :o)))

10. 035bae3aff (válaszként erre: 7. - Zsuzsa68)
2009. júl. 17. 09:58
Hát a kapkodás annyi hogy elvesztettem két hét alatt két családtagom. És eddig olyan állapotban voltam a betegségem miatt, hogy nem voltam képes semmire. Most sem jobb a helyzet de valamit muszály...
2009. júl. 17. 09:53
Egyébként szerintem is az a legegyszerűbb, ha beírod a google-ba, hogy állás Győrben vagy az adott helységben és kiadja a találatokat. Sok sikert ismét az álláskereséshez! ;o)
2009. júl. 17. 09:42

munkaügyi kp. által meghirdetett állások:

[link]

2009. júl. 17. 09:42

Szia,