Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Akik 20 kg-ot fognak leadni életmódváltással fórum

Akik 20 kg-ot fognak leadni életmódváltással (beszélgetős fórum)


1 2 3 4 5
129. Era57
ma 16:03

Sziasztok ! Most értem haza , egész nap úton voltam.Délelött a dokinál voltam kontrollon mindent rendben talált de adott beutalót mellkasröntgenre , három hét múlva kell majd mennem.Van lépés számlálós órám majd beállíttatom a fiammal megint.Írány mutatásnak az is jó.Telefon cserém volt és az új telomra még nem telepítette fel a programot.

Sajnos én sem iszom eleget.

128. Napsugár8 (válaszként erre: 127. - 55Judit)
ma 15:01

Igazad van, még sohasem néztem. Aszalt fügének egy kicsit magasabb a ch értéke, de nem vészes. Nyersnek pedig alig-alig van ch-ja.


[link]


Nálam bizony a 2 liter víz nincs meg minden nap, erre jobban oda kellene figyelnem!

127. 55Judit (válaszként erre: 126. - Napsugár8)
ma 11:57
Eszem én azokat is. De a hiedelemmel ellentétben a füge nem hizlal, és nagyon sok jótékony hatása van. Én iszok minimum 2 liter desztillált vizet.
126. Napsugár8 (válaszként erre: 125. - 55Judit)
ma 11:40

Talán a füge helyett almát, paradicsomot, hordós káposztát kellene csemegézni.

És állítólag a napi folyadékbevitelre is oda kell(ene) figyelni, a másfél-két liter a minimum. Ez utóbbi nálam sincs meg mindig.

Majd beindul az, ne görcsölj.

125. 55Judit (válaszként erre: 124. - Napsugár8)
ma 11:27

Ügyes vagy, így tovább! :)

Én ma a kertet gazoltam, kint pakolásztam, a teraszt takarítottam. Most pihi. ha megebédeltem, kerékpárral megyek Siófokra, annak a széle ide 15 km. A városban van dolgom. Bár motoros a cangám, de hajtok oda-vissza. Ha estére még lesz energiám, ma is gyalogolok. Szóval végig mozgom a napot, egyre kevesebbet nézek rá a gépre, mégsem fogyok. Pedig most hogy naponta eszem fügét és az étkezésemet is eléggé rostossá tettem jó ideje, az anyagcserém is pörög. Mégsincs eredmény.

ma 10:21

Meg vagyok magammal elégedve! Végig jártam a piacot úgy, hogy csak a visszafelé úton kellett leülnöm, igaz, hogy akkor már a csomag is húzta a karomat.

Ma egy hete még odafelé is leültem 1x, ez így összesen másfél óra gyaloglás egyhuzamban.

Menni fog ez, csak csinálni kell. :)

123. 55Judit (válaszként erre: 122. - Napsugár8)
ma 08:51

Bízzunk benne, és kívánom hogy legyen így!

Egyébként az Eőry Emese youtube vidón is bemutatja a tornát, nem kell DVD-t venni. Én is a Youtube-on nézem, és csinálom vele.

122. Napsugár8 (válaszként erre: 121. - 55Judit)
tegnap 16:54

No nekem még az megy leginkább, a kirakatnézegetés tempója. És a kissé intenzívebb gyaloglást még gyakorolnom kell. :))


Néztem a cikket a 3-1-2 cikket, azt úgy gondolom, be tudom vállalni, de a DVD-s gyakorlatok valahogy nem lesznek a kedvenceim. Azzal vígasztalom magam, hogy még a legnagyobb télben is le szoktam menni gyalogolni. Eddig legalább is megtettem, remélem, még további jó pár évig meg tudom tenni.:))

121. 55Judit
tegnap 16:14
Most gondoltam bele, hogyan hatna rám a kirakatnézegető tempójú séta. megzavarodnék ha olyan lassan kellene mennem. na, ezt nem tudom hogy fogom kivitelezni. Lehet sehogy.
120. 55Judit
tegnap 13:13

Megfogadtam:

Mától rendszeresen végzem a fogyis gyaloglást, és a meridián tornát napi kétszer.


Mindig variálom a kenyér sütést is. Szoktam sütni szénhidrát csökkentett kenyeret, és teljes kiőrlésű tönköly kenyeret kevés durumliszttel. Ma kipróbálom, hogy a durumliszt egy részét lecserélem bambuszrost lisztre. Nem tudom milyen lesz, most kél. :)

119. 55Judit (válaszként erre: 118. - Era57)
tegnap 10:55
Nem kell egyből úgy neki esni, mint a lenti videó mutatja. Én mielőtt erre rátaláltam, több rövid videót megnéztem, és Eőry Ajándokkal történő interjúkat is. Az jött le nekem, hogy minden egészségi állapotban végezhető. Kerekesszékben, és fekvő betegként is. Mindenki az erőnléte szerint. Van aki alig-alig tudja végezni az egyes gyakorlat részeket, később egyre jobban megy. Van aki guggolni sem tud, annak azt javasolja Eőry Ajándok, hogy kapaszkodjon 2 székbe, és csak annyira rogyassza a lábait, amennyire kényelmes. Egyre jobban fog menni gyakorlással. Akinek eresek a lábai ne üsse, elég érinteni. Ha neked a hasad érzékeny, szerintem egész enyhén ütögessed. Még az is hozhat eredményt, ha csak a 3 legfontosabb meridián pontot stimuláljuk napi 3-5 percben. lehet este tévézés közben, lehet utazás közben. Én a múltkor miközben ultrahanga várakoztam, akkor nyomkodtam a pontokat. Csak megnézettem az ereim állapotát. Kiderült, így 64 évesen teljesen tiszták az ereim. Szóval megéri napi szinten tenni valami jót magunkkal. :)
118. Era57 (válaszként erre: 115. - 55Judit)
tegnap 10:33
Megnéztem a videót , érdekesnek találtam.Nagy hírneve van a kinai orvoslásnak,kifogom probálni.Mondjuk így ránézésre félek a térd forgatásától és a has ütögetésétől.Majd megírom hogy ment.
117. 55Judit
tegnap 10:33
A meridián tornát azért is merem ajánlani nektek, mert bár még csak mostanában kezdtem, de elmondhatom róla hogy minden gyakorlás után lényegesen jobbá teszi a közérzetemet. A legelső torna végzése után is érezhető ez. Jobb a hangulatom, és aktívabb vagyok. Könnyebben elkezdem azt a munkát is, amit szeretek halogatni. :)
116. 55Judit (válaszként erre: 115. - 55Judit)
tegnap 09:58
Ja, és az ezt végzők közül többen beszámolnak fogyásról. Gondolom, mivel mindent harmonizál a szervezetben, azért lehet ez is.
115. 55Judit (válaszként erre: 114. - Era57)
tegnap 09:57

Szia! Meridián torna. Energiával tölt fel, harmonizálja a szervek működését, gyógyít.

Épp most végeztem vele, és huppantam le a géphez.

Rövid leírás:

[link]

Bemutatás, ez van a DVD-n is:

[link]

114. Era57 (válaszként erre: 111. - Napsugár8)
tegnap 09:46

Fejben már szépen összeállt az étkezésem ,most már csak az a lényeg hogy ne adjam fel ideje korán és megszokott dolog legyen hogy mihez nyúlok a bolt polcain.

Szeptemberben azért maradtam itthon hogy rendbe hozzam a fogaimat,kivizsgáltassam a sérvem és van egy kicsi polipom a gyomromban azt is elkell távolítani.Erre puff tüdőgyulladást kaptam így minden csúszik.A térdeim is fájnak.A neten keresek olyan tornát amit én is tudok csinálni.A sétám meg van , mondjuk nem a tempós még.Tudtok valamit ajánlani a séta mellé ?

113. Napsugár8 (válaszként erre: 112. - 55Judit)
tegnap 08:00
Nem kell több, csak minden nap egyetlen picike lépéssel több! Menni fog az! :))
112. 55Judit (válaszként erre: 111. - Napsugár8)
tegnap 07:57

Nekem a koromnál fogva még azért is meg kell dolgozni hogy ne romoljon a helyzet. ha stagnál. nálam eredmény. Hogy javuljon, komolyabb erőfeszítésekre lenne szükségem, de ez már nagyon nehéz. Azért rajta vagyok.


Hamarosan bevezetésre kerül a fogyis gyaloglás és a meridián torna. Már megtanultam, csak rendszeressé kell tennem.

tegnap 07:09

Szevasztok! Mi újság, hogyan álltok?

Én még mindig csak állok és állok. Úgy néz ki jobban bele kell húzni, ha azt akarom, hogy menjen is.

110. Napsugár8 (válaszként erre: 109. - 55Judit)
tegnapelőtt 17:02

Én eddig kora délelőttönként indultam a meleg miatt. Most már egy kicsit kitolom, hogy inkább melegedjen a levegő. (Ha mégis le kell ülnöm, ne legyen a pad jéghideg, vagy párás-ködös.)

Ha jön a tél, valószínű én is átállok, hogy inkább kora délután, amikor a legenyhébb az idő, gondolom az lesz a jó. No meg akkorra a járdákat is letisztítják, ha hullik rá valami hó, dara, akármi.

109. 55Judit (válaszként erre: 108. - Napsugár8)
tegnapelőtt 16:57
Valóban nagyon fontos a gyaloglás. Én is heti 4-5 napon gyalogolok délutánonként 1-1 órát. Fiam esténként 10km-t gyalogol.Aki ülő munkát végez, annak kiemelten fontos ez. Én a napi teendők után - mivel mozgok- elfáradok, de ez az órányi gyaloglás így is hasznos.
108. Napsugár8 (válaszként erre: 107. - 55Judit)
tegnapelőtt 16:53

Olyan irányba, olyan úton szoktam elindulni, ahol egyre kevesebb ismerőssel találkozok, és akkor visszafelé már jöhetek az ismerősökkel teli utcákon, még jó is fog esni, ha közbe-közbe megállok.

Persze ez nálam most inkább csak múlt időben igaz, de haladok már, hogy ismét a régi tempóban tudjak menni, járni. Erősen dolgozok rajta.

A napi séta-gyaloglás, ha nem is a cikkben írt tempózással, azért az kell és amíg az időjárás engedi, ki nem hagyom!

107. 55Judit (válaszként erre: 106. - Napsugár8)
tegnapelőtt 16:39

Így igaz! :)

Ha száraztésztát veszel, az is lehet durum tészta. Sokkal jobb állagú mint a fehér lisztes tészta, és lassú felszívódású szénhidrát.


Azt az 5 kilót lesétálós cikket éppen a napokban megtaláltam én is. Már csak olyan helyszínt kell hozzá találni, ahol nem állítanak meg pár szóra menet közben. Egyébként tetszik. :)

106. Napsugár8 (válaszként erre: 104. - Era57)
tegnapelőtt 16:21

Azokat a finomságokat bizony kár lenne veszni hagyni. Ne is mondd: paprikás-fokhagymás abált tokaszalonna... ti is tudjátok, mi a jó!


Én egyébként a fehér lisztet teljes kiőrlésű lisztre cseréltem, aránylag nem sokkal drágább, mint a fehér liszt. Abból készítem a nokedlit, a rántást, palacsintát, pizzát, bármit. Persze én is vásárolok kész száraztésztát, de a szabályok ugye azért vannak, hogy megszegjük őket. Max. azon a héten esetleg 5-10 dkg-val kevesebbet fogyok.

Egyébként én is totál hagyományos kajákat főzök, ha olvasod, naponta 1-1 evésnél (a II. szakaszban!) belefér a közepes GI-s kaja is.


Nem akarom magamat megfosztani semmitől, nem rohanok sehova. Szépen lassan, komótosan, saját ütemben, amit lehet, amit tudok, azt elkerülöm, de amikor már igen-igen "tiltott" valamit akarok enni, akkor azt bizony megeszem! Utána egy jóideig úgyis tűrök.

Ezt az étkezési módot nem kizárólag fogyónak tekintem, szeretném valódi életmódként kezelni, azért tűnik talán egy kicsit lazábbnak. De elvem: mindent meg kell adni a szervezetnek, amit megkíván! :)

105. Era57 (válaszként erre: 103. - Napsugár8)
tegnapelőtt 16:06
Köszi a megosztást , igen itt már olvasható.
104. Era57 (válaszként erre: 101. - Napsugár8)
tegnapelőtt 16:05
Disznóvágásból kolbász,hurka,disznósajt,szalonna füstölve.Még két db tokaszalonna vár a sorára hogy abáltszalonna legyen belőle.Tésztásak vagyunk és van tartalékba száraztésztám majd felváltom durum tésztára az talán valamivel jobb.A rizst már kiváltottam bulgurral.Csak fokozatosan tudok átállni majd , mivel beteg is voltam boltba sem úgy jutottam el.A múlthéten már vettem mirelit zöldségeket köretnek.Csak ha főzésről van szó hamarabb eszembe jutnak a hagyományos magyar kaják.
103. Napsugár8 (válaszként erre: 102. - Napsugár8)
tegnapelőtt 14:58

No még 1x:


[link]

102. Napsugár8 (válaszként erre: 97. - Ranna)
tegnapelőtt 14:55

Az 54. hsz. alatt írtam le, hogy évekkel ezelőtt hogyan kezdtem hozzá, több féle módszert követtem, csináltam, ameddig ment is lefelé, aztán ha több hétig, hónapig sem mozdult, módszert váltottam, de a hivatkozott hsz-ben írt alapok maradtak.


Ezt a Gi-t augusztus elején kezdtem, nagyon szépen indult lefelé, hetente kb. 1 kg. Most kb. 10 napja nem mozdul. De egyelőre tartom magam, remélem beindul ismét napokon belül.


Amit azért megteszek naponta, kétnaponta, hogy megyek, és gyalogolok, mikor mennyit bírok, csinálom.


Még a nyáron találtam egy cikket, igaz, hogy ez egyelőre nekem túl intenzív, de jó lenne 1x még eljutni odáig.


Olvasd el, olvassátok el, végig. Annyit megér!


[link]

_5_kilot_3_het_alatt/20180816140650

101. Napsugár8 (válaszként erre: 100. - Era57)
tegnapelőtt 14:30
Megkérdezhetem, mi minden van a fagyódba, ami a fogyóba nem illik?
100. Era57
tegnapelőtt 13:08

Én harcot folytatok , van amikor vesztésre állok van amikor sikerélményem van.Amig a kamrámból nem tünnek el a nem igazán diétába illeszthető kaják addig így lesz.

Pedig imádom a zöldség féléket,gyümölcsöket minden formába.Kapható vagyok az új dolgok kipróbálására.Na de csak kiürül a fagyasztóm lassan.

1 2 3 4 5

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2019, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook