Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Lélek & Szerelem fórumok » A fogamzásgátló negatív hatásai... fórum

A fogamzásgátló negatív hatásai... (beszélgetős fórum)


2011. szept. 25. 11:33

Én háromfélét szedtem. Tapasztalatom a következő: Nem a fogamzást akadályozza, hanem magát a szexet! Annyi kedvem volt szexelni, mint egy szoptatós anyamacskának.

Ha nagy nehezen rá is vettem magam, akkor sem élveztem.

Most gumizunk.

Anyagilag ugyanott tartunk, ki is számoltam.

Kb 2500 egy hónapra a bogyó. Havi két szex jött össze, tehát alkalmanként 1250ft.

Most kb heti három van, ami egy hónapban 12-14 alkalmat jelent. Alkalmanként 200ft a Durex.

Tehát 2400-2800 havonta.

A férjem is jobban szereti így, tovább is bírja, ráadásul én is élvezem, ami jobb együttlétet jelent mindkét félnek. Hiszen nem csak fekszem, mint egy darab fa, miközben a bevásárláson gondolkodom!

Amúgy a legtutibb és legolcsóbb a "Pohár víz" módszer. Az ötforintos (régen egyforintos, dehát infláció van) nem elég biztonságos!

26. Zkelah
2011. jún. 4. 01:44

Én öt félét szedtem, minddel volt valami bajom, már nem szedek semmit inkább. Annál is inkább, mert mikor szedtem olyan szintem nem volt libidóm, hogy hetekig eszembe sem jutott a szex, szóval sok értelme volt. Ha meg eszembe jutott akkor olyan száraz voltam mit a sivatag, olyan síkosító meg nincs, ami végig kitartana. Pattanások, szinte állandó émelygés, tiszta lila eres lett a lábam (úgy tudom köze lehet hozzá) FULL narancsbőrös lettem, pedig semmit, de semmit nem változtattam az életmódom, csak a tablettát kezdtem el szedni, ugyanannyit mozogtam, ugyanannyi folyadékot fogyasztottam meg minden, de mégis. Aluszékony voltam, izzadtam mint a ló, meg ilyesmi. Mikor mondtam az orvosnak teljesen hülyének nézett és azt mondta, hogy a tablettának nincsenek ilyen mellékhatásai. Érdekes még a tájékoztatón is rajta volt. Szóval nekem minddel bajom volt, a graciallal húztam a legtovább, bár aztán azzal is előjöttek a gondok.


A Diane35-el viszont jól meg voltam, leszámítva azt, hogy néha fájdogáltak a cickóim, de másra nem nagyon emlékszem, viszont arról meg az orvos leállított, hogy x idő után nem szabad szedni. A többi féle meg kifejezetten nagyon rossz volt nekem.

2011. jún. 4. 00:07

Én gracial-t szedek kb 6 éve, 7800Ft a háromhavi, nekem abszolút bevált.

Nézz utána, de ha az orvos újat akar felírni ragaszkodj a vérvételhez, olyat kérj amin nézik a pajzsmirigyet is (sajnos az alap-vérvétel erre nem vonatkozik)

Amúgy hallottam a NuvaRingről is. Szerintem érdeklődd meg azt is! Erről nincsenek tapasztalataim, csak hallottam, hogy akik nem bírják a gyógyszert azoknak ezt írják fel. Elég drága, de helyileg ható hormonális foggátló. Állítólag tabletta biztonságú, csak a hormonok helyileg szívódnak fel, így nem terhelik az egész szervezetet

24. Noarashi (válaszként erre: 23. - E417245f24)
2011. jún. 3. 19:08
bizony cudar élet lenne. inkább némi kockázat.
23. e417245f24 (válaszként erre: 22. - Noarashi)
2011. jún. 3. 19:07
Az tuti,de az meg milyen élet?Megbolondulnék!
22. Noarashi (válaszként erre: 21. - E417245f24)
2011. jún. 3. 19:04
a legbiztonságosabb tehát az ha nincs szex :)
21. e417245f24 (válaszként erre: 17. - 635da491de)
2011. jún. 3. 19:03
Minden módszernek van kockázata,legyen az spirál,gumi,bármi.
2011. jún. 3. 17:10
és akkor még nem is említettük a fogamzásgátló környezetre vonatkozó negatív hatásait. a vízben (amit megiszunk férfiak,nők) is található fogamzásgátló származék...
2011. jún. 3. 16:57
Egy visszér is lett a lábamon a combomon is csak ott hajszál,,
2011. jún. 3. 16:52
Szexuális vágy csökkenése,vizesedés,puffadás,a jó oldala,nőtt a mellem,alig van vérzésem nincs olyan görcsöm mint az előtt,ja és a hangulatod sem olyan tőle le húz és mind ezt a Jasmynelle csinálja tőlem vettek vért alapos ki vizsgálás volt mielőtt fel írta a doki minden renden volt és még is ennyi bajom van tőle,:(:(:(
17. 635da491de (válaszként erre: 15. - E417245f24)
2011. jún. 3. 16:41
Ezért kell helyette mást módszert alkalmazni...
2011. máj. 29. 14:45
megnöveli a prolaktinszintet
2011. máj. 29. 08:10

Áttöréses vérzések,embolia,trombozis,májelváltozások,érrendszeri tünetek(fejfájás,magas vérnyomás)-most kapásból ennyi mellékhatás jutott eszembe...Ja,növeli a hajlamot a gombás fertőzésekre.

De nem is fogsz találni olyan fogamzásgátlót,aminek ne lenne kockázata,sajnos.

Kvizlabirintus - Még nem járt le a kalandorok kora
14. adri25
2011. máj. 29. 08:05
Szexuális vágy csökkenése
2010. nov. 3. 09:40
igen,majd elfelejtettem,legutóbb Jangee-t szedtem.dettó ugyanazok a panaszok,csak három hónap után.már nem is tudom,h ez hanyadik fajta volt...:S
12. lolita_88 (válaszként erre: 10. - Erikpipi)
2010. nov. 3. 09:38
Én is ettől tartok,nehogy trombózis gyanús legyek.volt a családunkban olyan,aki agytrombózison esett át.De már olyan kedves dolgokkal is kecsegtettek,h esetleg a pajzsmirigyemmel van a gond,mivel elég sok hasonló tünetem van,és a bogyó meg ugye hormonbomba...szerintetek?
2010. okt. 23. 11:42
:O Uhh azt nem szeretném!! Egyébként ez az első fogigátló amit szedek, azért írta fel az orvos mert nagyon rendszertelen volt a mensim, de am komoly párkapcsolatban élek szóval úgy is jól jön!!! Semmi vizsgálatot nem csinált a doki!!:S Tegnap kezdtem el szedi az 5. vagyis az utolsó napban voltam mennyi idő után ad védettséget a terhesség ellen??
2010. okt. 22. 23:26

Amikor új fogamzásgátlót kapsz, az orvosnak alapból egy vérvizsgálatot kellett volna kérnie. Csak ez után írhatná fel a tablettát. Az előzmények után, meg még inkább.

Nem hiába okoznak ennyi panaszt, akár trombózist is kaphatsz tőle.

2010. okt. 22. 23:18
A gestomix nevű bogyótól nem hízott senki vagy mellnövekedés?? Azt hallottam a libido 0 éesz tőle tényleg igaz?? köszi elöre is!!
2010. máj. 16. 22:31
és mi alapján írták fel neked a gyógyszert? vérvétel vizelet minden volt? mindenkinek a szervezete máshogy reagál az ilyen készítményekre.. javaslom h minél kisebb hormontartalmú gyógyszert szedj. igaz ezek sokkal drágábbak, én 7 ezért használom a yadine-t vagy 4-5 éve és tökéletes soha semmi bajom nem volt tőle. de igazából ebben csakis egy jó orvos tudna segíteni, szerintem látogass meg más orvost is.
7. tücsimücsi (válaszként erre: 6. - Tina87)
2010. máj. 16. 22:12
nekem az 5. sem...többet már nem próbálok...
2010. máj. 16. 22:02

milligest nekem nagyon jó volt

ez tényleg egyn függő, mindenkinél más.unokahúgomnál az 5. vált be

5. lolita_88 (válaszként erre: 4. - Ritkó)
2010. máj. 16. 21:20
ezt nem ismerem.kifejtenéd???:D milyen hormontartalma van?
2010. máj. 16. 21:13
Én Gestomixet szedek, nekem semmi bajom tőle, de persze tudom, hogy ez egyénfüggő, próbáld ki :)
2010. máj. 16. 21:00
Orvos másik gyógyszert javasolt.már a másodikat...félek,h elbúcsúzhatok a bogyótól.pedig ettől legalább híztam.ez pozítív volt. :)
2. M_Marcsa (válaszként erre: 1. - Lolita_88)
2010. máj. 16. 20:56
orvos mit mond?
2010. máj. 16. 20:49
Remélem tud nekem valaki segíteni. lassan 6 éve szedek fogamzásgátlót, 4évig Lindynette 20-at(az volt a legjobb, csak a végén már akkor is megjött, amikor még volt a levélből9, aztán Milligestet(na hát az valami borzadalom volt, megvolt ha kellett, ha nem)aztán a Belara következett, fél évig nem is volt baj, aztán egyszercsak elkezdtem émelyegni. Akkor még nem volt vészes. De a végére olyan rosszul lettem, forgott az egész szoba, hányingerem volt. bevittek az ügyeletre, vérvétel, belgyógyászat, semmi. leálltam vele, elmúlt a panaszáradat. most elkezdtem szedni Dienille-t, a 8. -dik bogyó után előjöttek ugyanezek a panaszok. . . le is álltam vele. Valakinek volt hasonló gondja?Segítsetek, mert megőrülök :( mit zavarhat ennyire össze???

További ajánlott fórumok:


ORGANIC SHOP BIO INDIAI LÓTUSZ TESTÁPOLÓ KRÉM 250 ML
Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook