Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » 90 napos diéta FEBRUÁR 19-től! fórum

90 napos diéta FEBRUÁR 19-től! (beszélgetős fórum)


2012. márc. 9. 19:44

Nekem is fehérjenap, kínaiban ebédeltem húst, most meg virsli volt a vacsi.

Nem rajongok a húsnapokért:(, de mindjárt letelik :)

Várom a vasárnapot, valami finomat kellene sütni. Ha van valami egyszerű receptötletetek, örülnék ha megosztanátok.

179. 1f0b932c00 (válaszként erre: 178. - Lliinnddaa)
2012. márc. 9. 15:26

:)) rendes főnököm van, és még csak nem is pékségben dolgozok, hanem programozó vagyok:) Nah, hal volt ebédre, elvitte az irodából a csajokat ebédelni, halat választottam - de borzalmasan volt elkészítve... Ilyen lencsesalátát adtak hozzá, egész jó volt, egy kevés zöldhagyma is volt benne...


Ti hogy álltok a mai nappal?

2012. márc. 9. 12:04
különben meg micsoda jófej főnököd van! Hacsak nem pékségben dolgozol :)
177. lliinnddaa (válaszként erre: 176. - 1f0b932c00)
2012. márc. 9. 10:03
kérd csak el a kiflidet, tedd el vasárnapra! :)
2012. márc. 9. 09:41

Igyekszem én betartani ezt az ebéd - vacsorás dolgot, de hát vagy sikerül, vagy nem. Mondjuk, mindig ugyanolyan kategóriába esik persze a kaja, azt nem hágom át lehetőleg:) Majd igyekszem valami párolt húst választani ebédre, aztán valami olyasmi lesz vacsira is.


Közben eszembejutott, hogy péntek van, és ilyenkor a főnök "megdob" bennünket egy láda illatos csokis meg mazsolás meg gyümölcsös kiflivel. Ma reggel néztem rá először ezért nagyon csúnyán, nem értette, csak legyintettem és megettem a narancsomat. De akkor is kell az a bőrdzseki, még ha narancson át is vezet hozzá az út:))


Még nem mertem ráállni a mérlegre, vagy centizgetni, úgy gondoltam, hogy majd csak 2-3 hét múlva próbálkozom, nemhogy valami elriasszon, aztán majdcsak lesz valami:P

2012. márc. 9. 09:10