Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Szülés után fogyni, de hogyan? fórum

Szülés után fogyni, de hogyan? (beszélgetős fórum)


1 2
50. Bichi (válaszként erre: 23. - Kokuszoscsoki)
okt. 9. 22:46

Hát a szakmaiasságot szerintem esetedben hagyjuk, ha úgy gondolod, hogy a kardió és egyéb mozgás nem lehet más, mint ugrálás, futás vagy guggolás...

Egyszer majd nézz meg egy 60 kilós, kb 50-nek kinéző vékony és izmos csajt meg egy 60 kilóst, akin csak zsír van, ugyanannál a magasságnál látványosan vékonyabb az izmos, de feleslegesen nem vitatkozom, van aki tudja miről beszél, és persze van aki nem :D

49. Csillagszem38 (válaszként erre: 43. - Hlena)
okt. 5. 13:39
Szuper :)
48. Csillagszem38 (válaszként erre: 1. - Hlena)
okt. 5. 13:38
Szülés után nehezen megy le az a pár kg, adj időt magadnak, csináld kitartóan, meglesz az eredménye. De a 8 hét még nagyon kevés, alapból 2 hete telt le a gyerekágy. Majd ha félév múlva is stagnálsz, akkor ess kétségbe, addig ne. :)
47. nemérdekel (válaszként erre: 45. - Hlena)
szept. 30. 17:57
2 hónapot még a sztársportolónők is kihagynak szülés után.
46. hlena (válaszként erre: 22. - Bichi)
szept. 30. 15:20
Köszönöm, ez jól esett.
45. hlena (válaszként erre: 21. - Nemérdekel)
szept. 30. 15:19

Ez a szoptatás dolog is olyan mint a császár. Anyukák egymás torkának esnek.

Azért nem szoptatok, mert nem indult meg a tejelválasztásom. De nem gondolnám, hogy bárkinek is magyarázkodnom kellene.

44. hlena (válaszként erre: 19. - Kofarago82)
szept. 30. 15:17

Köszönöm, megnyugodtam akkor nem vagyok egyedül.


Átgondolom a kalória mennyiséget és rendelek majd fitnesz menüt. Mert arra nincs időm, hogy minden nap egészséges ételeket főzzek.

43. hlena (válaszként erre: 18. - Kokuszoscsoki)
szept. 30. 15:13
A személyi edzőm egyben gyógytornász is. Szóval csak olyan gyakorlatokat végzek ami engedélyezett.
42. nemérdekel (válaszként erre: 40. - Kokuszoscsoki)
szept. 28. 21:19
A regi fuzokrol olvastam,amiket ma minden no ekatkoz,hogy ugye regebben sokkal tobbet szultek a nok,nem volt plasztika es sokan azerz is szerettek a regi fuzoket mert osszefogta a szetcsuszott formakat
41. kokuszoscsoki (válaszként erre: 39. - Borian)
szept. 28. 20:59
Jó dolog az úszás. En sajnálom is, hogy csak a kutyauszas megy, de hát ha az embernek van egy rosszul betanult uszastechnikaja, azt mar nehéz kiverni az emberből. A fiam epp ezert már oviba jaratom uszni, tanuljon csak meg, akár akar vele valamit kezdeni, akár nem, hasznos az.
40. kokuszoscsoki (válaszként erre: 38. - Nemérdekel)
szept. 28. 20:56

En a terhesség alatti pántra gondoltam. Ami tartja a nagy pocakot.


Szülés után en is hordtam hasszorito bugyit, nem is volt olcsó, de nem sokat ért.

39. Borian (válaszként erre: 37. - Kokuszoscsoki)
szept. 28. 18:43

Az úszás (és a szinkronúszás különösen) erősíti a hasfalat és a belső izmokat.

Én csak sima úszó vagyok, nem tudok olyan csodákat csinálni a vízben, mint a lányom, de sokat úsztam terhhesség előtt, alatt és után is. Lehet, hogy szerencsés a genetikám is, de két szülés után is lapos a hasam.

Egy próbát azért megér, amúgy is rengeteg haszna van. :-)

38. nemérdekel (válaszként erre: 37. - Kokuszoscsoki)
szept. 28. 18:23
Ma is kaphato valodi halcsontos fuzo,nemhiaba hordtak dedanyaink.
37. kokuszoscsoki (válaszként erre: 34. - Borian)
szept. 28. 16:54

Nem tudom ki állítja, hogy az nem sport,de valószínű olyan, akinek fogalma sincs rola. A szinkronuszashoz nagyon edzett tüdő kell. Iszonyú nehéz sport.


De én szules után nem is az eronletre gondoltam, vagy altalanossagban a vékony alakra, az Visszanyerhető bárkinek. Inkabb a has állapotára gondoltam. Én is rendszeresen sportoltam előtte, hobbi szinten, de a hasam olyan lett amilyen.. Max egy hastarto pánt segíthetett volna a kotoszovetek elnyulasa megakadalyozasaban, vagy csokkenteseben, de ezt sajnos annak idején hulyesegnek tartottam. Pedig lehet lett volna haszna. De ezt már nem tudom meg.

36. Borian (válaszként erre: 35. - Nemérdekel)
szept. 28. 14:45
nem kell hozzá spéci genetika, csak rengeteg kitartás, a lányom csinálja
35. nemérdekel (válaszként erre: 34. - Borian)
szept. 28. 14:16
jó,ők eleve spéci genetikával születnek ,meg az élsport,de azért ők nagyon távol vannak az átlagtól
34. Borian (válaszként erre: 33. - Kokuszoscsoki)
szept. 28. 13:59

igen, részben genetika, de azért... a szinkronúszók szerencsére viszonylag hosszú karrierre számíthanak, nem ritka a 32-36 éves olimpikon, és van, aki már túl van a szülésen is, mégis tökéletes az alakjuk


mondjuk, nem mindenki képes arra, amit ők művelnek edzés címén, bár sokak szerint az nem is sport :-)

33. kokuszoscsoki (válaszként erre: 30. - Nemérdekel)
szept. 28. 13:43

Ez genetika. Nekem a bőröm tele lett striaval es lóg is kicsit. Akinek olyan vacak genetikaja van, mint nekem, az kenegetheti a pocakjat barmivel, nem marad szép. A kötőszövet rugalmassaga emberenkent változó.

Ellenben barátnőm ugyanolyan szep feszes mint szülés előtt, egy eltevedt stria sincs rajta, felesleg se már, pedig 5 hónapja szült, 20 kilót hízott a terhesség alatt. És nem edz semmit.

32. nemérdekel (válaszként erre: 31. - Borian)
szept. 28. 13:14

vannak szerencsések,de nem ez az átlag

modellek sem véletlenül nem szülnek karrierjük elején-közepén

31. Borian (válaszként erre: 27. - Nemérdekel)
szept. 28. 11:40

Szerencsére ez nem feltétlenül igaz.

Nem mindenkinek csúszik szét a csípője, nem mindenkinek lóg a bőre és nem kell speciális személyi edző az alak visszanyerésére.


Én az első hat hétben csak rengeteget sétáltam a kiskölökkel, amikor zöld lámpár kaptam, visszamentem úszni, az úszás mindenre jó, de kíméletes. A tornát csak 3-4 hónap kezdtem el, amit addig is szoktam, de pl. hidba sokáig nem bírtam lemenni.

30. nemérdekel (válaszként erre: 29. - Nemérdekel)
szept. 28. 10:22
szülés után már a bőr sem feltétlen lesz ugyanolyan, hiába fogysz le kilora ,nem fogod olyan feszesnek érezni magad
29. nemérdekel (válaszként erre: 28. - Andi6020)
szept. 28. 10:10
1300 kalóriánál már az ember szervezete vészraktárol.
28. andi6020 (válaszként erre: 21. - Nemérdekel)
szept. 28. 10:02

Miből gondolod, hogy azért nem szoptat, mert nem szik, és nincs teje?

Látom nemérdekel az ok, csak ítélkezel.


Nekem pl volt tejem, mégsem szoptattam. Nem minden fehér vagy fekete.

szept. 28. 09:48
Még valami,akármennyit is fogy az ember, a teste szülés után nem lesz ugyanaz,még akkor sem,ha kilóra annyit fogy az ember. Pl megszélesedik a csipője is.
26. nemérdekel (válaszként erre: 22. - Bichi)
szept. 28. 09:46

és az ember nem ettől szoptat vagy sem,


a tej nem fotoszintézisből lesz,hanem az anya által bevitt táplálékból,1300 kalóriából nem lesz tej

Az is más,ha az ember eszik rendesen és mellette edz,attól még lehet tej.1000-ból egy anya nem képes fiziológialag szoptatni csak

25. nemérdekel (válaszként erre: 24. - Kokuszoscsoki)
szept. 28. 09:44

sport nélkül lehet fogyni,csak nem érdemes,sporttól leszel szép feszes

Sokan csak diétáznak esztelen,aztán mégsem elégedettek,nem érzik csinosnak magukat, mert csak lóg rajtuk össze-vissza minden

szept. 28. 09:10
A kalória bevitel meg függ az egyeb dolgoktol is (kiindulo súly, magasság, cél pl.). Ha 180 centi magas 90 kg-os nő vagy, nagyon kevés az 1300. Ha viszont 150 centi es 60 kg vagy, akkor edzés nélkül kb jó lehet ez a kcal mennyiség. Én 155 cm vagyok, az alapjarat kalória egetesem 1600 körül van, tehat edzes nélkül en 1800 kaloriaval már hizom. Kisebb test kevesebb energiát igényel, nagyobb test tobbet.
23. kokuszoscsoki (válaszként erre: 22. - Bichi)
szept. 28. 09:03

Szerintem meg inkább erre a szakmaiatlan hozzaszolasra ne hallgass. Igen is nagy bajod lehet abból, ha először nem regeneralod magad, hanem csak beleugrasz az edzesekbe. A legtobb személyi edzőnek nincs szakmai tudasa a posztnatalis edzeshez. Csak hogy par dolgot emlitsek. Ha nem vegzel gatizomtornat, az ugralasok, futás, nagy terpeszes guggolasoktol kialakulhat inkontinencia, a csuklo gyengesege miatt a csuklo visszafeszitesevel járó gyakorlatoktol akár törés is lehet, a nem megfelelo hasizom gyakorlatoktol pedig koldokserv.


Az izom pedig nem épül olyan mértékben, hogy az hónapról hónapra, láthatóan "nehezebb" legyen, mint a zsír. Amugy sem nehezebb, csak a térfogata kisebb. Ez egy nagy buktató, mikor dietazok azzal hitetik magukat, hogy azért nem fogynak, mert izom épül. Nem, nem epul olyan utemben az izom, főleg nem egy nőnél. Ha ez igy lenne, minden nő kigyurva maszkalna az utcan 40 centis bicoval.


Javaslom keress pl egy rtm oktatot. Ők kifejezetten posztnatalis edzessel foglalkoznak, és a hasizmod is ellenorzik, véletlenül sem fognak helytelen gyakorlatokat csinaltatni veled.

22. Bichi (válaszként erre: 15. - Hlena)
szept. 28. 08:19

Az 1300 nagyon kevés, kicsit növelned kéne, és ha igazán fogyni akarsz, akkor a kardió részt növeld szerintem, de csak ha a kalóriát is emeled. 1300 bármilyen mozgás mellett kevés. De ugye az alakformáló edzéstől, meg a súlyzózástól nem fogsz fogyni, mert az izom nehezebb mint a zsír, hiába erősödsz, súlyban nem leszel kevesebb, viszont abba ne hagyd, mert akkor meg a forma megy el.

Viszont ne hallgass a "korai", meg "nem kéne még" szavakra, semmi bajod nem lesz, és az ember nem ettől szoptat vagy sem, edzés mellett is szoptatnak nem kevesen, csak a brutális, savasodással járó testépítő jellegű edzés befolyásolja a tejtermelést. Arról nem beszélve, hogy nem attól lesz valaki jó vagy rossz anya, hogy szoptat-e vagy sem...

21. nemérdekel (válaszként erre: 15. - Hlena)
szept. 28. 08:01
1300 kcal-lalnemcsoda, hogy nem szoptatsz, de kinek mi a fontos.
1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook