Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Lélek & Szerelem fórumok » Mi a véleményetek az Scippa nevű gyógyszerről? Van kedvező hatása vagy csak mellékhatása? fórum

Mi a véleményetek az Scippa nevű gyógyszerről? Van kedvező hatása vagy csak mellékhatása? (beszélgetős fórum)


20. Cucicsillag (válaszként erre: 17. - D7ba7bf7ff)
2016. okt. 11. 22:42

Ez igaz.

Tok jo, hgy leirtad a veredenyedet meg a tapasztalataidat is, de a legtobb embernek az szamit csakis, amit O maga is atel.

Hiaba akarsz jot, ha mas,maskepp gondolja.

19. Enissa (válaszként erre: 17. - D7ba7bf7ff)
2016. okt. 10. 11:46
Az orvosa, gondolom ezt elmondja neki. Még nem is szedi, tehát még nincs miről leszoknia.
18. d7ba7bf7ff (válaszként erre: 17. - D7ba7bf7ff)
2016. okt. 10. 00:47
Ha mégis így dönt.
2016. okt. 10. 00:47
Még annyit javasolnék, hogy mindenfajta gyógyszer leállásnál fontos a FOKOZATOSSÁG ELVE! Ezt is kihangsúlyozom, az ő érdekében!
16. d7ba7bf7ff (válaszként erre: 14. - Enissa)
2016. okt. 10. 00:46

Véleményt és javaslatokat írtam, nem azt, hogy:


"HÉÉÉÉ! TE! OTT! LE KELL RAKNOD MOST A GYÓGYSZERT!"


Ez mind nem az én felelősségem!


Ő dönti el, hogy mit akar csinálni!


De nyitott egy topikot, nekem meg szívem joga kifejteni a véleményemet ezzel kapcsolatban.


Nem mondta, hogy tőlem nem vár választ.


Kérdezett és én írtam.


Ha nem tetszik neki, nem fogadja el, és ennyi!


Nektek kéne kinyitni a szemeteket, hogy a FELELŐSSÉG AZ ÖVÉ, nem az enyém!


Én ettől még nem változtatom meg az ő véleményét!


MINDEN DÖNTÉSE, AZ Ő FELELŐSSÉGE!

2016. okt. 8. 22:00

[link]

Ajanlom!

14. Enissa (válaszként erre: 10. - D7ba7bf7ff)
2016. okt. 8. 11:33

Zolcsika, lehet kikezeltek a pánikból, de azért maradt ott még gond, hibádzik valami, ha egy idegennek ilyeneket írsz le.

Ismered, ki, miért kapta?

Azért, mert te szedtél ilyen gyógyszert, nem lettél orvos.

Ha valaki vérnyomáscsökkentőt szed, nem lesz belgyógyász, kardiológus. Csak tapasztalja, az a gyógyszer neki jó, vagy nem.

Minden gyógyszernek van mellékhatása, csak el kell dönteni mi a nagyobb baj, a gyógyszer mellékhatása, vagy mondjuk egy agyvérzés.

Már leírtam ilyen okoskodóknak, hogy egy ismerős, ha nem szedi a gyógyszert, megöli az unokáját. Tudod, ha az, az ember akkor olvas egy ilyen tanácsot, tragédia történt volna nagy valószínűséggel, mert közben a saját egészségét féltette.

Tehát, felelősséggel tanácsot még egy hivatásában ász doki sem ad, főleg az nem, mert nem távgyógyító.Ezért hagyd az ilyen tanácsaidat magadnak meg.

Annyit megtehetsz, leírod a gyógyszer mellett, hogyan teheti jobbá a napjait, hogyan tud magán segíteni, de gyógyszerről lebeszélni valakit, nem nagy észre vall.

Lehet erős voltam, de komoly a téma is.

13. andi6020 (válaszként erre: 11. - D7ba7bf7ff)
2016. okt. 8. 11:02
Ne is kezdj! Sőt, ezt a 4 hozzászólást is megtarthattad volna magadnak.
12. Panna.33 (válaszként erre: 8. - D7ba7bf7ff)
2016. okt. 8. 09:18

Te egyébként normális vagy? Esetleg ha valaki a "biztató" szavaidnak köszönhetően eldobja a gyógyszereit, majd bekattan és megöli magát, esetleg a családját, akkor vállalod a felelősséget?

Nyilván nem. Nem vagy szakember. Süt rólad. Egy ezomasszában megforgatott önjelölt gurucska vagy.

2016. okt. 8. 02:36
Kőkemény tapasztalatokkal a hátam mögött merek "pofázni" ezekről! Nem kezdenék bele hatalmas sztorizgatásokba! Ha magadat nem húzod ki a sz*rb*l, "halott" vagy!
10. d7ba7bf7ff (válaszként erre: 1. - Gabica76)
2016. okt. 8. 02:29

Van egy-két tippem:


- Az aktív sport csökkenti a depressziót! Akár el is tünteti! Meg a fóbiákat is!


- A művészi önkifejezés úgyszintén!


- Ha az ember olyanokat csinál, amit szeret!


- Nem ostorozza önmagát, hanem mindenkor képes leküzdeni a korlátait és teret engedni a változásnak! Türelmet, tiszteletet, bizalmat, akár szeretetet tanúsít önmaga és a hiányosságai iránt! Az élete iránt!!


- Színterápiában a "piros", a "sárga" és ezek keveréke, a "narancs" igen hatékony lehet a pszichiátriai problémák kezelésében. Tapasztalataim szerint a "narancs" nagyon hatékony, főleg depressziónál. Ugyanis oldja ezeket a problémákat. Próbálj meg azonosulni a színnel! Átélni, átérezni hogy mit akar üzenni, mire motivál, milyen érzést kelt benned, stb...


- A víz és a levegő (oxigén) alapvetően az életet támogatja. Már önmagában ezek képesek beállítani az egyensúlyt egy bizonyos szinten!


- A napfény pozitivitásra serkent. Nem tud negatív lenni, mert akkor megszűnne az élet! Ez is egyfajta belátásra serkent a saját személyiséget illetően. Ha valakit zavar a napfény, ott már komoly dolgok vannak.


- Hála, Hála, Hála! Mik azok a dolgok, amelyek esetleg másoknak nem adatnak meg, de te mégis rendelkezel velük? Vagy csak úgy szimplán? Ha kell, "hálanapló" vezetése! Napi vagy heti szinten összeírni hogy miért vagyok HÁLÁS!


- Olyan dolgokra törekedni az életben, ami igazán ÉN vagyok! Család, barátok, munka, szabadidő, egyebek! Nem kell beállni a sorba! Ha ezzel jár, akkor inkább vagyok egyedül, csak az LEGYEK, AKI VAGYOK! Ami ÖRÖMET okoz! De nem mások kárára! Másokat békén kell hagyni! Az az Ő ÉLETÜK!

9. d7ba7bf7ff (válaszként erre: 1. - Gabica76)
2016. okt. 8. 02:10

Ezek mindegyike káros. Csak növeli a bekattantsági tendenciákat. Felborítja az egyensúlyt, arról nem is beszélve, hogy mindenki másképp reagál rá. Egy idő után olyan leszel mint a "zombi". Egy lépést sem tudsz majd megtenni a "bogyód" nélkül. A normális pszichiáter megkérdezi az elején hogy "bogyó" vagy "küzdelem"? A "bogyó" a gyengék alternatívája. Az erősek megküzdenek, beleállnak egy egyéni terápiába, rendbe teszik a személyiségüket, leküzdik a defektjeiket, értelmes dolgokkal, emberekkel töltik meg az életüket.


A gyógyszer csak "zombikat" termelt ki eddig. Olyan mint a kábítószer.


Ha valakinek ez jobb, mint hogy saját erejéhez folyamodjon, ám tegye, az ő élete!


Én nem találok semmi tiszteletreméltót abban, hogy valaki ezektől várja a megoldást.

8. d7ba7bf7ff (válaszként erre: 1. - Gabica76)
2016. okt. 8. 01:59
Mért szedtek ilyen sz*r*kat? Helyette menjetek el sportolni, értelmes dolgokat beiktatni az életetekbe, amiket szerettek, jó érzést kelt bennetek, kerülni a lehúzó embereket, inkább felvállalni az egyedüllétet, ha jó a társaság, akkor maradni, stb...
7. dee (válaszként erre: 5. - Bc681dac13)
2016. okt. 8. 00:25
Nem isten, de könyörgöm ne a fórumozóktól várjatok már csodát!
2016. okt. 7. 22:00
Nem tudni elore, hogy a szervezeted hogy reagal ra.
5. bc681dac13 (válaszként erre: 3. - Dee)
2016. okt. 7. 21:51
Nem isten az orvos.Vagy jó lesz a gyógyzer, vagy nem, de próba nélkül nem derül ki.
4. Cucicsillag (válaszként erre: 3. - Dee)
2016. okt. 7. 21:02

Egyetertek. Soooot, folyamatos kontroll!

Amugy par honap / kb.fel ev,mire eleri azt a hatast,amiert kapja vki

3. dee
2016. okt. 7. 20:46
Anafranil, Scippa.... komoly gyógyszerek. Ha az orvos felírta, akkor szükséged van rá! Ne a fórumozóktól várj válaszokat! Az orvossal beszélj!
2016. okt. 7. 19:23
Kezdd el szedni, aztán meglátod, rád hogy hat.
2016. okt. 7. 16:56
Mi a véleményetek az Scippa nevű gyógyszerről? Van kedvező hatása vagy csak mellékhatása?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook