Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Lézeres látásjavító kezelés - saját tapasztalataim fórum

Lézeres látásjavító kezelés - saját tapasztalataim (beszélgetős fórum)


Ez a fórum a következő íráshoz nyílt: Lézeres látásjavító kezelés - saját tapasztalataim

1 2
2013. jan. 25. 13:48
Sziasztok! Nekem 2012 dec. 7-én volt Lasik típusú lézeres szemműtétem,szerencsére sikerült! Hozzátenném hogy pluszos és cilinderes voltam!
2012. szept. 27. 10:19

Sziasztok!

Énis szemműtétre készülök. Szeretném megkérdezni, hogy van-e vkinek tapasztalata, vagy hallott-e már másoktól a Budai Szemészeti Központról és az OptiLasik eljárásról.

Esetemben a PRK nem megoldás, mivel fiatal pályakezdő vagyok, aki sajnos nem engedheti meg magának az akár több hetes kiesés a munkából, mert ugye a PRK gyógyulási ideje jóval hosszabb. Az orvostól az OptiLasikra ezt a leírást kaptam:

"A LASIK esetében a lebenykészítést egyszer használatos automatizált késsel végezzük, nem lézerrel. A lebenykészítés veszélyei a korábbi időkből származnak, amikor még többször használták és nem volt automaizált a metszés. A modern késes megoldásokhoz képest a lézeres lebenykészítés pontossága nem jelent pluszt, nem befolyásolja a dioptriát az összehasonlító vizsgálatok tanúsága szerint. "

Elvileg ez a műtét is olyan, hogy akár már másnap dolgozhatnék, de én hétvége előttre tettem be a műtétet, így két nap lesz táppénz, és még egy hosszúhétvége pihi. A kérdésem az h ki hallott már erről, kinek van tapasztalata, és mit tudtok a Budai Szemészeti Központról?

Köszi!!

41. Sort (válaszként erre: 40. - Mmmmmmm)
2011. aug. 24. 11:12
Amennyire en tudom, nem, de mondom, az orvos a vizsgalati eredmenyek alapjan sokkal konyebben tud Neked segiteni, mint barki innen a forumon latatlanban. Jelentkezz, menj el, vegigcsinaljak a vizsgalatokat, ugyis utanna leulsz a dokival, o elmondja mi a szituacio, melyik modszerrel mire szamithatsz, Te meg dontesz. O nem fog helyetted, de minden segitseget megad a jo donteshez.