Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Hat a gyógyszer? fórum

Hat a gyógyszer? (beszélgetős fórum)


11. widi
jan. 26. 08:59

Egyenlőre első tesztem 26. napomon predictor earlyvel (elvileg 5 napppal előbb 96 százalékában kimutatja a terhességet) egyértelmű negatív. :)

Ez bizakodásra ad okot, menstruáció előtti fájdalmakat is érzek, úgyhogy várok a vérzésemre, két nap múlva pedig tesztelek egy újat.

10. widi
jan. 23. 22:09

Köszönöm a segítséged!

Szerintem hétfőn vagy kedden csinálok egy tesztet, mégha tudom is, hogy nem 100 százalék.


Egyébként szabad kérdezem, hogy mi lett végül a terhességeddel?

Megszakítottad esetleg megtartottad?


Ha nem érint rosszul, örülnék, ha mesélnél róla.

9. Oneday (válaszként erre: 7. - Widi)
jan. 23. 21:46
Egyébként milyen "rendesek", hogy elhajtjak az embert,aki felelősen védekezik, aztán rohan egyből a kórházba, hogy minél hamarabb bevegye a gyógyszert, aztán lepattintják.
8. Oneday (válaszként erre: 6. - Widi)
jan. 23. 21:45

Előre szerintem ne parázz rá. Gondolj arra, hogy minden rendben lesz. Én lehet, hogy megvárnám a várt menstruáció időpontját a teszteléssel, nem tudom, mennyire megbízhatóak az ilyen előre kimutatja tesztek. Késni viszont késhet a sürgősségi fogamzásgátló miatt is. Viszont ha akkor nem jönne meg, én néhány nap múlva tesztelnék.

Anno én a várt előtt teszteltem, vagy kb akkor amikor meg kellett volna jönnie, persze negatív volt de nem is hittem, hogy nem hat a gyógyszer. Még egy hét után sem aggódtam, gondoltam amiatt tolódott el és még akkor is, mikor újra teszteltem, hittem, hogy negatív lesz. Hát sajnos nálam nem ez lett, de mondom ez régen volt, más gyógyszer és "csak" 84%-ra mondta a megbízhatóságot.

Akár csináld meg előtte a tesztet és remélhetőleg utána meg is fog jönni. Ha ne adj isten mégsem, akkor csinálj utána is egyet.

7. widi (válaszként erre: 4. - Oneday)
jan. 23. 20:47

Minket is este ért a baj, egyből kórház nőgyógyászat és elhajtottak minket.


Aztán kerestünk egyből egy magánkórházat, ott kiadták szerencsére.

6. widi
jan. 23. 20:46

Nagyon köszönöm a segítségeteket! :)


Nagyon félek sajnos, folyamatosan csak pityergek és sírdogálok, hogy mi lesz ha baj lesz. Alvásom is egy nagy rakás semmi.


Szerintetek mikor érdemes legelébb tesztelnem?


Jan.15 volt a baleset napja,

jan. 1.-én jött meg legutóbb, tehát olyan 29.-30.ra várom.


Vettem egy tesztet, ami már elvileg 5-6 nappal előbb eredményt mutat, tehát érzékenyebb.


Szerintetek 25.-én korán van?

vagy 26.?

jan. 23. 20:33
A te gyógyszered más hatóanyagú és úgy látom, kB 98%-ban hatásos, ami felér egy rendes fogamzásgátló hatásosságával, így szerintem ne aggódj. Különben sem lesz minden közösülésből 100%-ban terhesség. A tünetek pedig azért lehetnek, mert mégiscsak egy "lórúgás". Úgyhogy szerintem nyugodj meg, drukkolok neked. Nem is gondoltam, hogy van már ilyen is, hogy 5 napos sürgősségi tabletta. Biztos hatásosabb, mint az enyém volt.
4. Oneday (válaszként erre: 1. - Widi)
jan. 23. 20:23

Mi sok évvel ezelőtt jártunk így. Azonnal éjjel kórház receptert, de elhajtottak minket, reggel kellett visszamennünk, akkor vettem be, kb 9-10 órával utána a 72 órás tablettát (nem ezt írták fel, amit neked, amit én kaptam akkor, 84%-ra írta a hatásosságot). Teljesen nyugodt voltam, nem hittem, hogy baj lehet. Sajnos nem használt :( valószínűleg én is kB középidőben lehettem akkor, amikor ez történt. De ez már 14 éve volt lassan, azóta ezek a tabletták lehet, hogy sokkal hatékonyabbak.

Valószínűleg minden rendben lesz. Kívánom!

3. Ghost👻 (válaszként erre: 1. - Widi)
jan. 23. 20:05

Azt érzel amire figyelsz...

Bevetted a gyógyszert. Elvileg!!! hat.

Az sem biztos hogy pont középidőben van peteérésed.

Émelygést, szédülést pedig okozhat az is hogy jönnek mennek a frontok!

Nyugalom!

2. Parapluie (válaszként erre: 1. - Widi)
jan. 23. 20:04
Ne aggódj, gyakorlatilag 0 az esélye, hogy terhes legyél. Az esemény után tabletta hatalmas hormon löket, simán lehet, hogy azért fáj a hasad, mert megkavarta a szervezeted.
1. widi
jan. 23. 19:55

Nagyon félek egy esetleges terhességtől.


Ciklusom 15. napján (jan. 15.) együttlét közben elszakadt az óvszer és gyakorlatilag bennem ment el a párom.


Azonnal elmentünk esemény utáni tablettáért. Ellaone 120 órásat kaptam, amit 2 órán belül be is vettem.


Nagyon tartok tőle, hogy baj lesz, 18 éves vagyok és nem amsrok abortuszt.


A ciklusom általában 29-30 napos, tehát nagyon szerencsétlenül jött ki, pont középidőre.


Mit gondoltok, megúszhatom?

Esetleg van tapasztalatok ezzel a gyógyszerrel?


Egyébként ami még aggaszt, hogy hasfájásom van, néha szúr kicsit és görcsöl.

Valamint mellem is érzékeny néha és émelygésszerűséget is éreztem már.



Köszönöm a segítséget!

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook