Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Ha már felment a pumpátok a pult mögött... fórum

Ha már felment a pumpátok a pult mögött... (beszélgetős fórum)


1 2 3 4 5 6 7
161. syria (válaszként erre: 157. - C82ca0b957)
2009. szept. 9. 14:16

Miért, miért?

Miért verik meg a renitens utast rendreutasító buszsofőrt? Miért rettegnek a pedagógusok a mini agresszoroktól? Miért jelenti fel folyton egyik szomszéd a másikat? Miért terjesztenek emberek egymásról hazugságokat? Miért vagyunk udvariatlanok, türelmetlenek úton-útfélen? …

Mert gondokkal, bajokkal, betegségekkel, környezeti ártalmakkal terheltek vagyunk, mert elégedetlenek vagyunk az állásunkkal, a kinézetünkkel, a párunkkal, a világ igazságtalanságával; - soroljam? – és nem vagyunk egyformán teherbírók. És egyáltalán: nem vagyunk egyformák. Amitől az egyik ember kibukik, azon a másik megvonja a vállát, a harmadik röhög egy jót, a negyedik meg észre sem veszi.


Nehezen képzelem el, amit itt többen feltételeznek, hogy a vásárló eleve úgy megy be a boltba, hogy kellemetlenkedjen (talán , mert magamból indulok ki).

De lehet, hogy ok nélkül leszúrták aznap a munkahelyén, ahol mondjuk az állását féltvén nem mert visszavágni, s az első adandó alkalommal – útban hazafelé a boltban – elszakad nála a cérna. Tudom, ez halvány mentség, de még mindig „jobb”, hogy egy idegenre önti ki a keservét, mint mondjuk a családtagjaira.

Vagy az idős nyugdíjas, aki magányában, elhagyatottságában megkeseredett, megérdesedett, pokróccá változott.

Persze, biztos akad született kötözködő, de az nemcsak a vásárlásai alkalmával viselkedik így, hanem a színházban a jegyszedővel, a ruhatárossal, a hivatalban a tisztviselővel, bárhol, bármikor bárkivel. Nincs kivétel.

160. c82ca0b957 (válaszként erre: 158. - Syria)
2009. szept. 9. 13:48
Persze én sem azt mondom, hogy nincsenek birka, meg bunkó kiszolgálók, attól nekem is feláll a hátamon a szőr, főleg így hogy én is eladó vagyok(még), és tudom, hogy nekem viszont mindig kedvesnek és ügyesnek kell lennem, ami nem is esik nehezemre.
159. cdeb5ffe64 (válaszként erre: 142. - C82ca0b957)
2009. szept. 9. 12:18
Faluban lakok, itt mindenki ismer mindenki9t, és mindenki köszön mindenkinek. Ha egy idegen ember téved be a boltba, akkor vissza kell, hogy köszönjön nekem, mert ebben az esetben mindig a segítségemet kell hogy kérje.
158. syria (válaszként erre: 155. - C82ca0b957)
2009. szept. 9. 12:14

Nekem mondod! Számítástechnikus vagyok!

Ugyanakkor tojok rá, mi módon szolgálnak ki, csak gyorsan tegyék és persze hibátlanul!

De ha mégis hiba csúszik be, akkor ne neki álljon feljebb, mikor jogosan vesztettem el a türelmem a hosszas várakozás után a bődületes ár láttán.


Egyébként minden kereskedelmi dolgozót ugyanolyan embernek tartok, mint bárki mást! Sőt! Mikor itt az irodában elégedetlenkednek a kollégák a munkakörülmények miatt, mindig azt mondom: nem kötelező itt dolgozni! Beülhetsz egy áruház pénztárába, emelgethetsz naponta több tonnányi árut, figyelhetsz a pénzforgalomra, nehogy hiányod legyen, vagy a fordított tévedésed miatt a nehogy vevő leordítsa a fejed. És akkor még nem is említettem a kötözködő, hülye vásárlókat.

157. c82ca0b957 (válaszként erre: 153. - Syria)
2009. szept. 9. 12:02
Egyébként kapásból nem vennék onnan semmilyen húsárut, ahol bármelyik zöld vagy büdös! Az eredeti téma és kérdés meg szerintem az, hogy az amúgy becsületesen dolgozó, kedves kiszolgálókat, akik úgy szeretnék végezni a munkájukat, hogy mindenkinek jó legyen, őket miért kell a vásárlóknak kikészíteni?
2009. szept. 9. 12:00
...141-es komment lécci valaki szóljon hozzá
155. c82ca0b957 (válaszként erre: 153. - Syria)
2009. szept. 9. 11:59

Nem kell idegbajt kapni, mert akkor sem az eladó tehet róla, hanem a szmg rendszer. Különben ez a számítógépes rendszer is a vásárlók kényelmében lett kitalálva, de most nem erről van szó. Sajnálom azt az eladónőt, mert én is voltam ilyen helyzetben hogy basszus sehogy nem akarta vinni a gép azt az árat, amit gondoltunk.

De ha már itt vagy akkor válaszolhatsz arra a kérdésemre is amit az előző hozzá szólásaimban láthatsz!

154. Vigyorex6 (válaszként erre: 153. - Syria)
2009. szept. 9. 11:57

Van ám, amikor géphiba van.

A zöld felvágott viszont gáz! Ha elfelejtenek árcédulát cserélni, akkor elviheted azon az áron, amin láttad kiírva. Ezt nálunk nagyon be is tartják!!!

153. syria (válaszként erre: 135. - C82ca0b957)
2009. szept. 9. 11:54

Parancsolj, itt vagyok.

Most vasárnap történt, az újonnan átépített, méregdrágává változott SPARban.


Csak azért megyek vasárnap vásárolni, hogy ha már szegényeknek pihenőnapon is dolgozniuk kell, legalább legyen bevételük. (Betiltanám a vasárnapi nyitva tartást. Akinek a hét 6 napja nem elég a bevásárláshoz, az dögöljön éhen.)


Most történetesen FKF zsákért mentem, mert kedden szállítják el a zöldhulladékot, a hétvégén kihúzkodott gazokat akartuk eltüntetni.

Ha már ott voltam, mentem a hentespulthoz. Borzadozva néztem a barnálló szélű, helyenként zöldesbe játszó felvágottakat, amiknek ráadásul a 4 jegyű áruk kettessel kezdődött. Legalább 20 féle felvágott úgy nézett ki, mintha már 3 hete aszalódott volna ott. A végén a frissnek látszó 4150 Ft-os téliszalámiból kértem 30 dkg-ot. Az eladónő lemérte, beütötte a kódot, semmi. Beütötte ismét, megint semmi. Kivette a pultból az árcédulát, megnézte közelről, beütötte, újfent semmi. Ezt eljátszotta többször, türelmesen álltam, nem szóltam egy szót sem. Nem túlzok, több, mint 5 perc után megszületett az eredmény: a kijelzőn megjelent, hogy kilója 5650 Ft. Na erre már felhördültem: elnézést, de a 4150-et is sokallom, ennyiért nem viszem el. Akkor még ő kérte ki magának, hogy ne türelmetlenkedjek, várjam meg a végét.

Kezdte elölről a kódbeírást, kb. az újabb 3. próbálkozás után megkérdezte, hogy akkor elviszem, vagy nem. Mondtam hogy a kiírt árral igen. Újabb néhány próbálkozás után végre kijött az ár, ami a 4150 Ft-hoz tartozott.

A vásárló ne kapjon idegbajt, amikor egy kb. 2 perces művelet 12 percig tart?

152. c82ca0b957 (válaszként erre: 150. - Cdeb5ffe64)
2009. szept. 9. 11:49
Undorító, de az egész áruház személyzetét megnevettette :)
151. Pné Veronika (válaszként erre: 150. - Cdeb5ffe64)
2009. szept. 9. 11:46
Szia. :-) Majd írok neked, de nemsokára mennem kell a csajomért, így nem akarok nagy levelezgetésbe kezdeni, de délután mindenképp írok. :-)
150. cdeb5ffe64 (válaszként erre: 123. - C82ca0b957)
2009. szept. 9. 11:45
Pfujj! Én undorodok mindentől.Rendőrt hívtam volna rá,az tuti. Ez nem vicces egyáltalán.
2009. szept. 9. 11:40
Eredetileg 7-re otthon voltam ha időben zártunk és mi nem az a fajta bolt vagyunk akik bezárnak fél órával előtte! Mi percre pontosan 6-kor zárunk!
2009. szept. 9. 11:39
Az előző hozzászólásomhoz még, hogy imádom amikor az én saját szabadidőmre vadidegen ember csinálja a programot, mert nem képes figyelembe venni a nyitva tartási időt és időben kihúzni! Volt olyan hogy fél 7 után másztam ki és akkor még messzebb laktam sokkal a munkahelyemtől és csak 8-ra értem haza!
147. Pné Veronika (válaszként erre: 146. - C82ca0b957)
2009. szept. 9. 11:39
Az biztos, hogy el vannak nyomva... :-DDDDD
146. c82ca0b957 (válaszként erre: 145. - Pné Veronika)
2009. szept. 9. 11:36
Én is ezen szoktam gondolkozni, hogy az ilyen emberek vajon mivel foglalkoznak?
145. Pné Veronika (válaszként erre: 141. - Vigyorex6)
2009. szept. 9. 11:35
Megnéznék egy-egy ilyen kötekedőt, hogy mi a foglalkozása, vagy éppen mit dolgozik...:-))
144. c82ca0b957 (válaszként erre: 140. - Vigyorex6)
2009. szept. 9. 11:34
Állat sztori :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
143. Pné Veronika (válaszként erre: 123. - C82ca0b957)
2009. szept. 9. 11:33
Ezt nem mondod komolyan????!!!!! Vannak ilyen emberek???? :-DDDDDDD
142. c82ca0b957 (válaszként erre: 136. - Zsu1984)
2009. szept. 9. 11:33

Igen! Szerintem az alapvető inteligenciába beletartozik ezeknek a dolgoknak a megértése, vagy ha nem érti, hogy mi folyik a kereskedelemben vagy mi a dolga, és mi nem a dolga egy eladónak akkor nézzen utána, vagy kérdezzen meg egy eladót. A másik a bunkóság kérdés. Nagyon rosszul esik pl amikor valaki akihez kedves vagyok, mert alapból úgy állok hozzá minden betérő vásárlóhoz, hogy kedves vagyok, akkor miért kell bunkónak lenni, miért kell belekötni az emberbe, a munkámba? Mindenkinek előre köszönünk, pedig én úgy tanultam hogy ha én bemegyek valahová akkor nekem kell előre köszönnöm nem az eladónak. Mégis 10 emberből 8 b--ik visszaköszönni! Valamikor pasiknak is előre köszöntem, de erről leszoktam, mert szintén volt olyan hogy nem köszönt vissza. Egy nőtől még csak bunkóság, de egy pasitól??? Én köszönök neki előre és még arra se méltat, hogy visszaköszönjön, ez megalázó!

Van még valami. A nyitvatartás 18 óra 00-ig tart. Nekünk kötelességünk kiszolgálni azt aki bent van még 18 h után is, de az mekkora szemétség már, hogy még direkt, szánt szándékkal húzza az időt, nehogy munkaidő leteltével, 10 óra meló után haza tudjak menni! Az ilyennek megnézném hogy áll a szája, amikor odaállítok a munkahelyére befejezés előtt 2 percel és húzom az dőt még 30 percig.

141. Vigyorex6 (válaszként erre: 139. - Pné Veronika)
2009. szept. 9. 11:31
Mert otthon vagy a melóhelyükön elnyomásban élnek és velünk megtehetik ,mert mi nem beszélhetünk bárhogy a munkahelyünkön.
2009. szept. 9. 11:29

Vásárló egyszer visszahozta a műszaki cikket. Blokk, gar.levél sehol. Jön a műszaki oszt.vezető, mert a vevő szerint, miután beadta az ablakon, nem is kapta vissza. Szerinte nem a műszakis volt az a férfi, a másik pasi egy műszakvezető, de rá meg nem illett a leírás. Erre ondják, hogy rajtuk kívül már csak a hentesek vannak akik férfiak. A vevő szerint, akkor tuti egy hentes volt. Műszakis erre:-És hogy képzeljük el? Véres köpenyben ül a vevőszolgálatban, az egyik kezében bárd, a másikkal meg elveszi a gar.jegyet? -sarokba bújás, röhögés-

A végén kiderült, hogy fogalma sincs, hogy nálunk vásárolta-e, vagy a másik nagyáruházban?!

139. Pné Veronika (válaszként erre: 98. - C82ca0b957)
2009. szept. 9. 11:29

Na igen... Én sem vagyok az a nyilvánosan sírdogáló fajta, ha tudom, hogy nincs igaza, megvédem magam, legyen az idős, vagy fiatal, férfi vagy nő, nem hagyom magam...Különb ember vagyok egy kötözködő "senkinél".

Szerintem némelyik embernek az nyújt kielégülést egyébként, ha minden nap kiakaszthat valakit... De komolyan, boltban, postán, hivatalokban, de még az orvosi rendelőben is látok nap mint nap ilyen embereket...

138. Vigyorex6 (válaszként erre: 137. - Zsu1984)
2009. szept. 9. 11:24
Nem gondolnám, hogy nem :D
137. zsu1984 (válaszként erre: 135. - C82ca0b957)
2009. szept. 9. 11:22
Sztem ezek után nem merné senki leírni a véleményét.....
136. zsu1984 (válaszként erre: 132. - C82ca0b957)
2009. szept. 9. 11:21

Hát ez az!


De most komolyan, sokszor azt gondolom, hogy ilyen buták nem lehetnek és tessék!Nem azt mondom, hogy mi hú de okosak vagyunk de amikor a legkézenfekvőbb dolgok se mennek nekik akkor mi van?!

2009. szept. 9. 11:21
Azt várom, hogy mikor tér be a fórumra egy: VÁSÁRLÓ!!!!
134. c82ca0b957 (válaszként erre: 133. - Vigyorex6)
2009. szept. 9. 11:19
Hogy hogy nem tudott? :D Hát ha a vevő azt kérte, akkor azt kell neki adni és kész :D Csak egy kicsit várnia kellett volna a vásárlónak amíg eltávolítja a csontokat :) Megnéztem volna a végeredményt :)
133. Vigyorex6 (válaszként erre: 131. - Zsu1984)
2009. szept. 9. 11:18
Nem annyira :)
132. c82ca0b957 (válaszként erre: 128. - Zsu1984)
2009. szept. 9. 11:17
De annyira jó, hogy vannak. Képzeld el min mulatnánk ilyen jókat, ha mindenki olyan fantasztikusan inteligens lenne mint mi?! :P
1 2 3 4 5 6 7

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook