Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Fondant bevonatú torta! fórum

Fondant bevonatú torta! (beszélgetős fórum)


1 2
49. caravell (válaszként erre: 46. - Skizohudi)
2013. dec. 8. 13:46
Aztaaaa...!!! Csak ámulok és bámulok, nagyon kezdő vagyok én Hozzátok képest... Gratulálok Neked, gyönyörűek a torták. Hány éve csinálod?
2013. dec. 8. 13:39
Sziasztok, csatlakozom. Naplómban a képek :)
47. skizohudi (válaszként erre: 41. - Mazsinka)
2013. szept. 5. 14:43
Sterintem elég lesz, de ha bizonytalan vagy, gyúrj be még egy fél adagot, nagyon sokáig eláll zacsiban becsomagolva... vízzel ragaszd, de ha nagyobbak a virágok, a vajkrémből tegyél alá... a színek nem fogják összemaszatolni egymást... feljebb ott egy link, megnézheted, én milyeneket gyártottam eddig... sok sikert! sokkal könnyebb, mint gondolnád, csak el kell kezdeni!
46. skizohudi (válaszként erre: 44. - 9678a02221)
2013. szept. 5. 14:39

Én mindig vízzel ragasztok!

nem oldja fel, persze nem locsoljuk, hanem ecsettel kenjük meg a ragasztandót... nagyobb tárgyakat vajkrémmel...

Itt vannak a "művek":

[link]

45. JanaW
2013. szept. 2. 22:08

Sziasztok, mindjart elolvasom en is a fondant bejegyzeseket.


EN most vasaroltam dr. oetkeres port, remelem bevalik..

ezen kivul, ugye a fondant nem marcipan izu?


Ha veszek gyongyoket, viragokat, mit javasoltok, mivel ragasszam oda? Cukor es citromle paszta..?

44. 9678a02221 (válaszként erre: 43. - Mazsinka)
2012. szept. 6. 20:41
A viz nem fogja ott tartani a viragokat.Maximum meglagyitja a fondant.Margarin is jo vaj helyett.Tejszim helyett hasznalj hulalat,mert a tejszin feloldja a fondant.Sok szerencset!Remelem olyan lesz a torta amilyet szeretnel.
43. Mazsinka (válaszként erre: 42. - 9678a02221)
2012. szept. 6. 18:00

Köszi!