Fényevés miatt halhatott éhen egy egyéves kisfiú Agárdon (beszélgetés)
Olyanra is példám sajnos, hogy felmentették azokat a szülőket akik nem adatták be a kötelező oltást.
** A védjegy jogtulajdonosa nem járult hozzá a szó használatához.
És, én meg okleveles mérnök vagyok? Na és? Múltkor a szombathelyi rendőrséggel pereskedtem - az ő jogászukkal - 60.000 Ft-nyi parkolási bírságról.. És képzeld, magam megnyertem - nem volt ügyvédem, mert betűről betűre végigolvastam a kresz-t, mint törvényt..
Nem kell senkinek se hasraesni semmilyen címtől, legalábbis annak, aki 4 általánost elvégzett, tud olvasni, és megvan a magához való esze..
Ott le van írva, hogy mit lehet, és mit nem..
Pont ugyanazért akarnak az "ügyvédek", meg a "jogászok" a védőnők, meg az orvos ellen hangulatot kelteni, ami miatt a gyerek is meghalt... Mert éljenek a jogok, meg a szülők joga.. Hogy le lehet mondani a védőnőt, meg még az orvost is.. (Jó az oltást nem... elvileg)
Csakhogy - és ebben mindenkivel egyetértek itt - lehet, hogy az emberek utálják a "kötelezőt", de A GYEREK JOGÁT KI NÉZI? Hogy joga van ahhoz, hogy még jó körülmények között is kiszűrjék a nem megfelelő gondoskodást..
A család vezetéknevét tudjuk már? Nem mintha számítana, csak jóbarátnőm küldött át nekem egy videót, amiben a 04.07-percnél mintha mondaná, hogy Erdélyi Rebeka? Nálam nagyon akadozik, ha valakit érdekel, belehallgathat. A férj ügyvédje nyilatkozik egyébként, nem tudom, mikori a felvétel.
Javaslom az előbb belinkelt cikk, és a kapcsolódó jogszabályok végigböngészését..
A nagy részét ki lehet játszani, törvényesen..
A többit törvénytelenül..
Így igaz. Pont ezt írtam a 474-ben..
Ahhoz nagyon dörzsöltnek kell lenni, meg olyan ismerettséggel kell rendelkezni, hogy ezt ki lehessen játszani.. Bár ezekben az otthonszülős körökben biztos vannak érdekes figurák, akár orvosi diplomával is..
Itt valami agyelszívásos, szektikus dolog is lesz a háttérben.