Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » ERD tipusú reflux. Van valakinek ilyen? fórum

ERD tipusú reflux. Van valakinek ilyen? (tudásbázis kérdés)


1 2 3 4
120. szklarissz (válaszként erre: 113. - Alizee)
2014. jan. 17. 10:04

Sziasztok!

Gyűlölöm a tükrözést. Nem birom ki, hogy ne öklendezzek. Vagy 3-4 alkalommal végigcsináltam. Első alkalommal másnapra a szemem is bevérzett.

A gégémet mindannyiszor megnyomta, pont emiatt, és persze, hogy fájt, de szerencsére a hangszallagomnak nem lett semmi baja, max. egy kis rekedtség a vizsgálat után. Ez nálam különösen fontos, mert tanár vagyok, és énekelek.


Viszont aki nagyon rosszul viseli, lehet kérni altatást, csak azt nem ambulánsan végzik.


Nekem az egyik vizsgálaton a doki rekeszizom sérvet is diagnosztizált, viszont nemrég teljes körű kivizsgálásom volt, ami 3 vizsgálatot jelent: nyomásmérés (fél centis drótot húznak vissza lassan - kellemetlen, de túlélhető), egy PH metria (vékony drótot tolnak le, ami 24 órán át méri a savszintet - abszolút nem gáz), és nyelésröntgen, ami 5 perc.

Kiderült, hogy mégsincs sérvem. Ennek örülök.


Nem igazán tudom, hogy komoly refluxnál miért nem ajánlják fel azonnal ezt a komplex vizsgálatot, csak ha valaki műtétet tervez. Mikor ebből jobban kiderülnek a dolgok. Gondolom a 3 napos kórházi tartózkodás miatt, ami egyébként 2 is lehetne, ha jól szerveznék. De én ott üdültem napokig, és a nyelésröntgenért külön kellett visszamennem. :/

119. youlcsi (válaszként erre: 118. - Alizee)
2010. febr. 25. 15:44

nekem viszonylag rövid időn belül volt 3. valóban szörnyű volt... de a legutolsó gasrtoscopia messze felülmúlta a colonokat ÖSSZESEN :)


a doki meg is jegyezte...

118. Alizee
2010. febr. 25. 15:41
Ja igen, vastagbéltükrözés. Már nem emlékszem, csak arra hogy szörnyű volt. És persze fölösleges :)
117. youlcsi (válaszként erre: 115. - Alizee)
2010. febr. 25. 15:39