Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » Az Atropin nevű szemcseppnek milyen mellékhatásai voltak a ti babátoknál? fórum

Az Atropin nevű szemcseppnek milyen mellékhatásai voltak a ti babátoknál? (beszélgetős fórum)


4. trapiti (válaszként erre: 3. - 366c3cc959)
2010. nov. 3. 14:37

Mennyit cseppentetek? Látásvizsgálatra mentek?

Ezek olyan mellékhatások, amik azt jelzik, hogy valamennyi felszívódik a baba szeméböl a vérébe. Ha más tünet nincs, akkor nincs baj, de nem ártana a szemorvossal egyeztetve esetleg csökkenteni az adagot.

2010. nov. 3. 14:31
Pupilla-tágításra írta fel a szemorvos. Kipirosodott arc,szájszáradás a jellemző,és ez is inkább este.
2. trapiti (válaszként erre: 1. - 366c3cc959)
2010. nov. 3. 11:56

Szia!


Pupillatágító és a szemlencse alkalmazkodóképességét bénítja. Emiatt okozhat fényérzékenységet.


Milyen mellékhatások jelentkeztek? Ha áltlalános tünetek vannak pl. hányinger-hányás, nyugtalanság vagy éppen aluszékonyság, szájszárazság, hasi puffadás stb. akkor azonnal abba kell hagyni a használatát és orvoshoz fordulni.


Mire használjátok?

Gyógyszertári vagy Humapent?

A kenöcs kicsit talán biztonságosabb, mert jobban adagolható...

2010. nov. 3. 07:05
Az Atropin nevű szemcseppnek milyen mellékhatásai voltak a ti babátoknál?

Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook