Aegon reálhozam! (beszélgetős fórum)
Sziasztok, beregisztráltam, hogy ezt megosszam veletek: Tisztelt
E-mailjét a válaszadásban illetve felülvizsgálatban illetékes számlavezetési csoportunkhoz továbbítottuk, válaszukig, mely postai úton fog Önhöz érkezni, szíves türelmét kérjük.
Tisztelettel:
AEGON Ügyfélszolgálat
From: [mailto:@freemail.hu]
Sent: Monday, August 29, 2011 8:50 AM
To: Nyugdíjpénztár Ügyfélszolgálat
Subject: RE: reálhozam
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
Köszönöm levelüket, azt írták le, amit vártam... bár az általam feltett kérdésre nem válaszoltak, így újból felteszem: Önöknek ki kellett számítani a reálhozam összegét, minden adat a rendelkezésükre állt, ki is számolták, közzé is tették az eredményt. Ez hogyan változhatott egyszer csak 0 Ft-ra? Mi alapján tudtak 271ezer Ft reálhozamot számítani és közzétenni? Ezekre a kérdésekre várom szíves válaszukat minél hamarabb!!! Időközben felmerült még egy kérdés: Az összes tájékoztató levelüket előkerestem, és a 2009. évi levelükben örömmel tájékoztatnak, hogy a 2008-as negatív hozam után olyan jól teljesítettek, hogy kompenzálták a veszteséget, és ezen felül még reálhozamot is elértek. Ezeket a hozamtájékoztatókat egytől-egyig csatolni fogom a reklamációmhoz.
Tisztelettel:
Uegyfelszolgalat.Nyugdijpenztar@aegon.hu írta:
Tisztelt Ügyfelünk!
Az Ön reálhozama sajnos valóban 0 Ft. A pénzügyi válság a 2008. év hozamait sajnos igen kedvezőtlenül befolyásolta, az árfolyamok visszaesése azt eredményezte, hogy a nyugdíjpénztárak - a befektetői piac többi szereplőjéhez hasonlóan - 2008-ban negatív hozamot értek el, vagyis a 2008. év végi negatív hozam jelentősen csökkentette a megtakarítások értékét, mellyel Önt a Honvéd nyugdíjpénztára átadta pénztárunkhoz. A 2009-ben és a 2010-ben elért pozitív hozam mértéke így sajnos kizárólag a reálérték megőrzésére volt elegendő, a reálértéken felül további nyereség nem termelődött, azaz reálhozam végül nem keletkezett egyéni számláján.
Az Ön egyéni, havi bontású részletes reálhozam számítását tartalmazó számlakivonata – a reálhozam számítási képlettel együtt – néhány munkanapon belül postai úton érkezik Önhöz.
Nyugdíjpénztárunkkal kapcsolatos további kérdéseire vonatkozóan készséggel állunk rendelkezésére e-mailben a [link] linken, telefonos ügyfélszolgálatunk pedig a 06 1/477-4890-es telefonszám 1-es, 7- es vagy 8-as menüpontjában mindennap 8-18 óráig, csütörtökönként 8-20 óráig (a gépi hang az 1-es, 7-es illetve 8-as gomb megnyomásával bármikor megszakítható és munkatársaink jelentkeznek bármiféle azonosító előzetes megadása nélkül is).
Tisztelettel:
AEGON Ügyfélszolgálat
From: [mailto:@freemail.hu]
Sent: Saturday, August 27, 2011 10:51 AM
To: Nyugdíjpénztár Ügyfélszolgálat
Subject: reálhozam
Tisztelt Nyugdíjpénztár!
Az elmúlt héten meglepve tapasztaltam, hogy semmilyen formában nem tudom Önöket elérni, és ez némi aggodalommal tölt el. Önökhöz 2006-ban átlépő tagként türelmesen vártam a reálhozam összegének közzétételét, amit Önök meg is tettek 2011. július utolsó napjaiban. Megértettem, hogy nagy terhet rótt a pénztárakra az átlépés, számítások stb. Én személy szerint augusztus első hetében néztem meg a reálhozamomat az Önök honlapján, ami akkor 271ezer Ft volt. Ezt tudomásul vettem, elolvastam a tájékoztatókat, miszerint a pénztárak a május 31.-i zárás után június 10-ig kötelesek egymásnak adatot szolgáltatni, és július 20-ig kötelesek visszaigényelni a kifizetésekhez szükséges összegeket. Gondoltam, nem lesz itt semmi gond, vártam a postai utalást a lakcímemre. Semmi nem történt a mai napig, mostmár a kalkulátorba sem lehet belépni, és telefonon elérhetetlennek bizonyulnak. Nagyon ijesztő olyan információkat hallani, miszerint a feltüntetett reálhozam összege újbóli megtekintésre 0-ra változott sok esetben. Hogyan lehetséges ez? Az interneten Önök által adott válaszok elfogadhatatlanok, ugyanis arra hivatkoznak, hogy későn kaptak tájékoztatást az átadó pénztáraktól. Akkor hogyan számították ki az augusztusban látott reálhozam összegét? És hogyan igényelték vissza július 20-ig a kifizetendő összegeket? És hogyan szolgáltattak adatot egymásnak a pénztárak június 10-ig? Nagyon remélem, hogy az én megtekintett 271ezer Ft reálhozamom időközben nem nullázódott le, mert erre nem találnék magyarázatot, viszont még nem érkezett meg, és az lenne a tiszteletteljes kérdésem, hogy mikor utalták ki, hogy a postai alkalmazottaknál pontos időpontokkal reklamálhassak.
Várom mielőbbi válaszukat, Tisztelettel:
Sziasztok!
Szeretnék feltenni egy kérdést azoknak a tagoknak, akik átléptek valamikor az aegonba és 0 reálhozam látható, vagy alig kapnak valamit, vagy éppen már meg is kapták, hogy ez az összeg még szerepel a kalkulátorba annak ellenére, hogy kifizették és számlaegyenleget meg is kapták már? Előre is, köszi, a válaszokat!
Sziasztok!
Én sem kaptam meg még a pénzem, én is átlépő vagyok:( Amúgy más pénztárnál lévőkhöz képest, akinek hasonló befizetése-hozama volt mint nekem, harmadát sem kapom:((( Nem értem én ezt!:(
A férjem már rég megkapta ING-től, azok tök korrektek voltak.
Sziasztok!
Érthetetlenül és ledöbbenve olvasom soraitokat! Ezen írások alapján most már szinte biztos vagyok benne, hogy semmit nem fogok kapni, hisz átlépő vagyok én is! Tegnap még a kalkulátor mutatta, hogy van némi reálhozam, de ma már én sem tudom megnézni. Nem volt elég az, hogy átlépőként csak július 19.-én szembesültem azzal az összeggel, amit már akkor is nevetségesnek tartottam, de belenyugodtam, hogy ennyi jár nekem. Telón elérni képtelenség őket, és felesleges is, mivel érdemi választ úgy sem adnak! Pereskedni viszont nincs értelme, hiszen a perköltség az ügyvéd többe kerülne, mint amit kapnék.., szóval csak magamat okolhatom, amiért átléptem az aegonba 2009-ben!
Köszönöm szépen.
Próbált még valaki reálhozamot nézni az aegonnál tegnap óta? Nekem nem sikerül ez is valami szivatás lehet?
Fölmész a honlapjukra aztán magánnyugdíjpénztár és a képernyő bal alsó sarkában lefelé görgetve regisztráció nélkül menüpontban lehet őket kérdezni néhány adat megadása után!
Én is itt kaptam meg a címet és válaszoltak is.
az igen nekem 2300000 -bol nekem 0 Ft a reálhozam
levél 1 hete ment el .. válasz még semmi ..
Ezt nem lehet annyiba hagyni.Én is perelni fogok ha nem azt az összeget kapom meg amit a kalkulátor mutatott.
Az a baj hogy az én egyenlegemet meg sem mondják,mivel az már kiutalásra került.
További ajánlott fórumok:
- Évgyűrűk magánnyugdíjpénztárnál lett olyan akinek 0ft-nál több a reálhozam?
- Mikor kezdik visszafizetni a magánnyugdíjpénztári reálhozamot? Ki mit hallott?
- Utalta már valakinek az Otp magánnyugdíjpénztár a reálhozam feletti részt?
- Allianz-os reálhozam károsultak:(
- OTP-től kapott már valaki reálhozamot?
- Ma már meg lehet nézni az interneten, hogy az Allianz mennyi reálhozamot fizet vagy csak telefonon mondják meg?