Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » 7daywealth (7 day wealth, 7DW) Hol az átverés? fórum

7daywealth (7 day wealth, 7DW) Hol az átverés? (beszélgetős fórum)

607. Tomi086
2010. nov. 2. 21:17

crested a tőkédet máris vissza kaptad a 7dayből?

Én hogy kérhetem vissza, vagy majd írnak mindenkinek emailben amikor utalják a pénzt?

2010. nov. 2. 21:16
Máris visszakaptad a befektetett tőkédet??? Hogy??
605. e6bbbea29a (válaszként erre: 604. - Crested)
2010. nov. 2. 21:11
Barbara közben tud járni másnak az ügyében is vagy nem?
604. crested
2010. nov. 2. 21:07
Nekem is törölte a havi tagdíj megbízást. Most érkezett meg a tőke az Alertpay számlámra Barbara közreműködésével. Kár, hogy a hozam elveszett.
603. Anstream (válaszként erre: 236. - 7459713202)
2010. nov. 2. 21:03

"Na ja. . . Csak ha beteszed a pénzed egy magyar bankba, akkor igazából bukod a pénzt, mert alacsonyabb a kamat, mint az infláció. . . "


Jah, hozzáteszem: 20 - szoros tőkeáttéttel kiadják hitelbe.

Lásd 5% tartalékráta ( A pénz mint adósság c. film)

Bocsi az off- ért.

602. Anstream (válaszként erre: 601. - Anstream)
2010. nov. 2. 21:02
Ezt úgy értem, hogy értékelhető válasz kapott a pénz vissza utalásával kapcsolatosan.
2010. nov. 2. 21:01
Aki írt eredményes levelet a support-nak kérem jelezze!
600. e6bbbea29a (válaszként erre: 595. - Anstream)
2010. nov. 2. 20:44

Felsorolják,h mért utasítanak el.

Nem írtál le minden részletet,nem írtad le,hogy te is megpróbáltad felvenni a a kapcsolatot de nem sikerült stb..


Én is írtam egy levelet,nekem mondjuk még nem is válaszoltak.

2010. nov. 2. 20:35

Nekem is az AlertPay törölte a megbízásomat.

Ma akartam megtenni,de láttam,h már megelőztek.

2010. nov. 2. 20:35
Tehát a megbízás törlésével már senkinek nem kell foglalkoznia.
2010. nov. 2. 20:33

This subscription was canceled on 11/2/2010


Reason: N/A

2010. nov. 2. 20:30
Nekem is törölték a havi tagdíj megbízásom, vajon az alert maga, vagy a company express?
595. Anstream (válaszként erre: 592. - Rinc)
2010. nov. 2. 20:11

Én már elküldtem, ugyanaz a válasz jött kétszer,nekem, és a páromnak is.


Röviden, velősen: leráznak, old meg magad.

Idézek:


Hello Valued AlertPay Customer,


Thank you for contacting AlertPay. My name is Alex and I am happy to assist you.


If you have paid for a good or service that was not provided to you, you may file a transaction dispute.


Before filing a dispute, please contact the seller and attempt to resolve the issue as most disputes can be resolved with proper communication.


To contact the seller, you can locate their email address in your transaction "Activity". Their email address should appear as where the payment was sent. Some sellers might also provide you with their phone number.


If you are unable to resolve the dispute in this manner and there is no co-operation on the seller’s behalf, you can file a claim in AlertPay's Help Desk. Please note that you may only dispute a transaction up to 30 days after the date of the transaction.


You may initiate your dispute by visiting [link] and sending us a support ticket. Select "Transaction Dispute" from the ticket categories and be sure to include the following information:


• Full name:

• Email address you used for disputed transaction:

• Seller/recipient email:

• Seller website URL:

• Reference Number(s) for disputed transaction(s):


Please include the reason for the dispute, a detailed explanation of the issue and any proof that might influence the outcome of the dispute (screen shots, tracking numbers, etc.) and we will do our best to mediate the situation.


Thank you for your understanding.

Regards,

----------------------------------

Thank you for choosing AlertPay! If you have any additional questions, don't forget to consult our FAQs at www.helpdesk.alertpay.com!


Alexander

Customer Support

514-748-5774

www.alertpay.com

"My Way to Pay"

Ticket Details

===================

Department: General Support

Status: Closed

594. isti73
2010. nov. 2. 20:10
Sziasztok.Nemrég regisztráltam a fórumra. Pár napja léptem be 7day-be mondván minimális a kockázata.Szerencsére csak 20dollárom bánta.Most akartam többel beszállni. Most már úgy látom hogy tényleg túl egyszerű lett volna,hiszen mindenki beléphetett volna de akkor ki maradt volna 1-2év múlva aki dolgozik? Szóval ez hosszú távon tényleg nem működhetett! Pár dolgot már én is kipróbáltam,nem jöhet be minden. Sajnálom azokat akik sokat buktak. Van olyan ami ha "lassabban" is de biztosan kitermel egy passzív jövedelmet. Visszatérek ahhoz. üdv:Isti
593. bodorka80 (válaszként erre: 587. - Power31)
2010. nov. 2. 20:06
Szia! Már ne keresd, mert maguktól törölték az Alerten a tagdíjlevonást (legalábbis nekem).
592. rinc (válaszként erre: 590. - Lyozsi)
2010. nov. 2. 19:56

Én ezt a segítséget kaptam akkor:


AP honlap - Contact menüpont (alul) Help menüpont (fent) - Submit a Ticket

link - Transaction Dispute pont.


Ott az adatokat értelemszerűen adjátok meg.


Az után írjátok meg a levelet...


*Subject-hez (tárgyhoz) ezt írjátok:*


Help! - Company Express Problem


*Levél szövege az alábbiak szerint, persze a Te adataiddal:*


Dear AlertPay Support,


I sent payments to Company Express:


USD ...... (Ide az összesített reklamált összeget írd.)


Reference number:


................... (Ha több tétel van, akkor mindegyik felsorolni.)


They disappeared with my money, although they (Company Express) said there

is a money-back guarantee! Could you please help me get my money back?


Thank you,

591. e6bbbea29a (válaszként erre: 552. - A_p5s)
2010. nov. 2. 19:51

Szia!


Mik azok a hyip programok amiket ajánlanál,amik neked fizetnek jelenleg is?

590. Lyozsi
2010. nov. 2. 19:11

Az egyik oldalon volt egy klassz word- doksi, egy email minta a 30 napnál nem régebbi befizetésekhez, de most nem találom.

Megvan valakinek?

589. tipike (válaszként erre: 587. - Power31)
2010. nov. 2. 18:43

* szia. csak a lépéseket irom le, ahogy az átutalasokhoz jutni az alertpaynál

*

* my accont

*

* profile

*

* Financial alatt a "Subscriptions"

*

* ott megtalalod a rendszeres átutalások közt , azt kell kiiktatni. több lépésből áll, de végül a status alatt "cancelled" lesz a kiválasztott átutalasi megbízásnál. és az alert emailt is küld a törlésről perceken bévül.

* reméllem segitettem.

588. Power31
2010. nov. 2. 18:22
És még egy kérdés.Állitólag 30 napon belül vissza lehet kérni a befizetett pénzt.Hogyan?Tudtok segiteni?
587. Power31 (válaszként erre: 584. - Ginaanyus)
2010. nov. 2. 18:19
SZiasztok.Sokan irnak erről a havidíj törlésről.Hol lehet ezt megtenni az Alertpay oldalon?
586. bogyotuv (válaszként erre: 585. - V767)
2010. nov. 2. 18:11
Nem hiszem hogy maradt olyan ember akinek nem ingott meg a bizalma, legyen ennek az oka bármi....
585. v767
2010. nov. 2. 18:08
Sztem az is sokat jelent,hogy donew82,aki eddig megrögzött 7day-hívő volt,szintén rájött,hogy ez egy nagy kamu.
2010. nov. 2. 18:00

Ez azért kell, hogy senkinek ne vonja automatikusan az Alert a havi tagdíjat. Ezért kell ezt a megbízást törölni.


Amit a Franc megkapott, a MOWC részleteit, az a pillanatnyi aktuális befektetések adatait tartalmazza. Ő se tudhatta előre, hogy mi fog történni.

2010. nov. 2. 17:59
És még annyi, hogy szerintem a mi szemszögünkből abszolút mind1 hogy a Franz, a Barbara meg a Margit, társak, vagy tagok.....ez rajtunk nem feltétlen segít....
582. v767 (válaszként erre: 579. - Donew82)
2010. nov. 2. 17:59

Eddig kétkedő voltam,de sajnos egyet kell,hogy értsek veled.Senkinek nem tűnik fel,hogy Steve,vagy a 7daywealth nevében eddig senki sem küldött levelet (Franz azért nem küldött,mert nem tud,erről később)?


A helyzet szerintem a következő:Steven Sigman lelépett,vége az egésznek.

Franz,Barbara stb is olyan tagok mint mi,csak ők a legkorábbi szakaszban léptek be,ergo nagyon sok embert tudtak beszervezni.

Szerintem ők is jóhiszeműek voltak,és most azért próbálnak nyugtatgató blogbejegyzéseket írogatni,mert ők is szégyellik magukat egy kicsit,hogy egy átverésbe szerveztek be ennyi embert.


Mi a bizonyíték arra vonatkozólag,hogy Franz,Barbara nem dolgozók,hanem csak ugyanolyan tagok?

Az,hogy blogbejegyzésekben írogatnak.Ha dolgozók lettek volna,akkor egy hivatalos körlevelet küldtek volna minden tagnak azonnal.

2010. nov. 2. 17:57
Hééé agytrösztök!!!! És mi lenne ha a találgatás helyett, meg a szidalmazás helyett valóban megvárnánk azt a nyamvatt néhány napot, amin igazából baromira nem múlik semmi már. Ha elúszott a hajó, akkor már oly mind1, ha meg nem akkor úgy is mindenki időben fog róla értesülni. Én is szomorú vagyok, és egyre pesszimistább, de teljesen fölöslegesnek tartom azt ami néhány sorstárs részéről itt folyik.... Szerintem várjuk meg azt az említett néhány napot, és ha nem történik semmi, akkor lehet őket szidni, vagy ami jól esik, bár azt is mind csak energia pazarlás lesz.
2010. nov. 2. 17:49
Ez miért annyira fontos: "Most mindösszesen annyi a teendőtök, hogy megbizonyosodjatok, hogy a 7dw subscriptionotok törölve van." Ez volna az utolsó élő bizonyíték arra, hogy kapcsolatban voltunk a 7dw-el... Vagy csak túl gyanakvó vagyok?
579. donew82
2010. nov. 2. 17:43

KAMU, HHATTALMAS NAGY KAMUU!!!!

-ha Fraz tudta volna egy héttel a csőd előtt a MOWC részleteit, akkor szólt volna mindenkinek, hogy vegye ki a lóvét!-én eddig pozitív voltam, de ezt tudjátok ti is!

578. 7459713202 (válaszként erre: 577. - V767)
2010. nov. 2. 17:40
Franz és Barbara nem ugyanolyan tagok mint mi, hanem ők ott dolgoznak, már bocs. A kezdetektől is ők végeztek minden adminisztrációt. Mellesleg nekik is van benne pénzük, ami szerintem nem meglepő.

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook