7daywealth (7 day wealth, 7DW) Hol az átverés? (beszélgetős fórum)
crested a tőkédet máris vissza kaptad a 7dayből?
Én hogy kérhetem vissza, vagy majd írnak mindenkinek emailben amikor utalják a pénzt?
"Na ja. . . Csak ha beteszed a pénzed egy magyar bankba, akkor igazából bukod a pénzt, mert alacsonyabb a kamat, mint az infláció. . . "
Jah, hozzáteszem: 20 - szoros tőkeáttéttel kiadják hitelbe.
Lásd 5% tartalékráta ( A pénz mint adósság c. film)
Bocsi az off- ért.
Felsorolják,h mért utasítanak el.
Nem írtál le minden részletet,nem írtad le,hogy te is megpróbáltad felvenni a a kapcsolatot de nem sikerült stb..
Én is írtam egy levelet,nekem mondjuk még nem is válaszoltak.
Nekem is az AlertPay törölte a megbízásomat.
Ma akartam megtenni,de láttam,h már megelőztek.
This subscription was canceled on 11/2/2010
Reason: N/A
Én már elküldtem, ugyanaz a válasz jött kétszer,nekem, és a páromnak is.
Röviden, velősen: leráznak, old meg magad.
Idézek:
Hello Valued AlertPay Customer,
Thank you for contacting AlertPay. My name is Alex and I am happy to assist you.
If you have paid for a good or service that was not provided to you, you may file a transaction dispute.
Before filing a dispute, please contact the seller and attempt to resolve the issue as most disputes can be resolved with proper communication.
To contact the seller, you can locate their email address in your transaction "Activity". Their email address should appear as where the payment was sent. Some sellers might also provide you with their phone number.
If you are unable to resolve the dispute in this manner and there is no co-operation on the seller’s behalf, you can file a claim in AlertPay's Help Desk. Please note that you may only dispute a transaction up to 30 days after the date of the transaction.
You may initiate your dispute by visiting [link] and sending us a support ticket. Select "Transaction Dispute" from the ticket categories and be sure to include the following information:
• Full name:
• Email address you used for disputed transaction:
• Seller/recipient email:
• Seller website URL:
• Reference Number(s) for disputed transaction(s):
Please include the reason for the dispute, a detailed explanation of the issue and any proof that might influence the outcome of the dispute (screen shots, tracking numbers, etc.) and we will do our best to mediate the situation.
Thank you for your understanding.
Regards,
----------------------------------
Thank you for choosing AlertPay! If you have any additional questions, don't forget to consult our FAQs at www.helpdesk.alertpay.com!
Alexander
Customer Support
514-748-5774
www.alertpay.com
"My Way to Pay"
Ticket Details
===================
Department: General Support
Status: Closed
Én ezt a segítséget kaptam akkor:
AP honlap - Contact menüpont (alul) Help menüpont (fent) - Submit a Ticket
link - Transaction Dispute pont.
Ott az adatokat értelemszerűen adjátok meg.
Az után írjátok meg a levelet...
*Subject-hez (tárgyhoz) ezt írjátok:*
Help! - Company Express Problem
*Levél szövege az alábbiak szerint, persze a Te adataiddal:*
Dear AlertPay Support,
I sent payments to Company Express:
USD ...... (Ide az összesített reklamált összeget írd.)
Reference number:
................... (Ha több tétel van, akkor mindegyik felsorolni.)
They disappeared with my money, although they (Company Express) said there
is a money-back guarantee! Could you please help me get my money back?
Thank you,
Szia!
Mik azok a hyip programok amiket ajánlanál,amik neked fizetnek jelenleg is?
Az egyik oldalon volt egy klassz word- doksi, egy email minta a 30 napnál nem régebbi befizetésekhez, de most nem találom.
Megvan valakinek?
* szia. csak a lépéseket irom le, ahogy az átutalasokhoz jutni az alertpaynál
*
* my accont
*
* profile
*
* Financial alatt a "Subscriptions"
*
* ott megtalalod a rendszeres átutalások közt , azt kell kiiktatni. több lépésből áll, de végül a status alatt "cancelled" lesz a kiválasztott átutalasi megbízásnál. és az alert emailt is küld a törlésről perceken bévül.
* reméllem segitettem.
Ez azért kell, hogy senkinek ne vonja automatikusan az Alert a havi tagdíjat. Ezért kell ezt a megbízást törölni.
Amit a Franc megkapott, a MOWC részleteit, az a pillanatnyi aktuális befektetések adatait tartalmazza. Ő se tudhatta előre, hogy mi fog történni.
Eddig kétkedő voltam,de sajnos egyet kell,hogy értsek veled.Senkinek nem tűnik fel,hogy Steve,vagy a 7daywealth nevében eddig senki sem küldött levelet (Franz azért nem küldött,mert nem tud,erről később)?
A helyzet szerintem a következő:Steven Sigman lelépett,vége az egésznek.
Franz,Barbara stb is olyan tagok mint mi,csak ők a legkorábbi szakaszban léptek be,ergo nagyon sok embert tudtak beszervezni.
Szerintem ők is jóhiszeműek voltak,és most azért próbálnak nyugtatgató blogbejegyzéseket írogatni,mert ők is szégyellik magukat egy kicsit,hogy egy átverésbe szerveztek be ennyi embert.
Mi a bizonyíték arra vonatkozólag,hogy Franz,Barbara nem dolgozók,hanem csak ugyanolyan tagok?
Az,hogy blogbejegyzésekben írogatnak.Ha dolgozók lettek volna,akkor egy hivatalos körlevelet küldtek volna minden tagnak azonnal.
KAMU, HHATTALMAS NAGY KAMUU!!!!
-ha Fraz tudta volna egy héttel a csőd előtt a MOWC részleteit, akkor szólt volna mindenkinek, hogy vegye ki a lóvét!-én eddig pozitív voltam, de ezt tudjátok ti is!