Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » 2020-ban babásodjunk! fórum

2020-ban babásodjunk! (beszélgetés)

❮❮ ... 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 ... ❯❯
282. 621bb5db60 (válaszként erre: 281. - Enada)
2020. márc. 10. 10:48
Ez egy jó hozzáállás.:) Drukkolok, hogy minden ok legyen! :)
281. Enada
2020. márc. 10. 10:27
Én tanár vagyok, 600 gyerek között minden nap. 1 éve várjuk a babát, most végre úgy tűnik, osszejött. Nincs az a vírus, amiért feladnám a családalapítást. Szedjük a vitaminokat, kocsival járunk, kezét mossunk, és nyitott ablakoknal tanítok. Ha lesz a városunkban beteg, akkor megyek tp-re. De előre nem szeretnék pánikolni ezen.
280. tyityu (válaszként erre: 279. - 621bb5db60)
2020. márc. 10. 08:33

Igen mi is odafigyelunk a higeniara, egyutt nem megyunk bevasarolni, ugy vagyunk vele, hogy ketten dupla esely van arra, hogy elkapjuk. A kislanyommal szinten nem megyunk, mindennap viszem setalni, de mi kertvarosi reszen elunk, szinte senkivel sem talalkozunk. Boltba nem visszuk magunkkal.

Es igen, Mo-on tul van reagalva ez az egesz. Eszembe jut rola a 2000- es evek elejen a h1n1. Meg otthon eltem es ugyanez volt « kb mind meg fogunk halni ». Aztan csak tuleltuk.

Nem mondom, hogy nem veszelyes a korona de azert nem kell panikszobaba koltozni sem 🙂

279. 621bb5db60 (válaszként erre: 277. - Tyityu)
2020. márc. 10. 08:19