Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Szerintetek mi történt a malajziai repülőgéppel? fórum

Szerintetek mi történt a malajziai repülőgéppel? (beszélgetés)

❮❮ ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... ❯❯
403. Baksai-Róka Béla (válaszként erre: 400. - 99279bb06f)
2014. máj. 7. 21:28

Kedves "Zulu1"!


Ugye, ezt a… hmmm: egy óriási hangárban való „elbújtatás” teóriát nem gondolod komolyan!...

Elvtikém! a XXI. században élünk, nem tűnt fel?! Ebben a korban már olyan kém-műholdak vannak, amelyek a SZOBÁD ABLAKÁN IS BELÁTNAK!

Az Öböl-háborúban (1992-ben?, ha jól emlékszem ), az amerikaiak 30 méterrel a földfelszín alatt lévő, és még plusz 30 méter vastag beton-födémmel is védett, katonai bunkereket is „kiszagoltak” – aztán annak rendje s módja szerint meg is semmisítettek!


Számomra egyre inkább úgy tűnik, hogy az én általam a 367-es számmal jegyzett írásomban vázolt – katonai teszt – teória talán nem is annyira volt elrugaszkodott, habókos 5let…

402. 99279bb06f (válaszként erre: 401. - Simple)
2014. máj. 6. 17:11

Hát ja!

Aztán hova lettek azok a darabok, amiből vagy 300-at láttak a műholdon. Nem létezik, hogy egyet sem találtak!

Sőt még a tengerfenéken sem találják a gépet sem, a fekete dobozt sem...semmit.

Néhány "elterelő" nyilatkozatot adnak ki, hogy megnyugtassák a közvéleményt, de ezek között semmi kézzel fogható nincs!

401. simple (válaszként erre: 400. - 99279bb06f)
2014. máj. 6. 17:04
Én is el tudom képzelni. Azért ez az egész egy vicc, én a mobilomat meg tudom találni, ha ellopják vagy elveszítem, egy repülőgép meg nyom nélkül el tud tűnni?! Na ne...
400. 99279bb06f (válaszként erre: 399. - Simple)
2014. máj. 6. 16:37

Azt is olvastam, hogy létezik egy hatalmas hangár, ahol simán el lehet tárolni egy ekkora gépet is.

...

Sajnálom szegény rokonaikat, miket élhetnek át már második hónapja! Teljes bizonytalanság. :(

399. simple (válaszként erre: 398. - 99279bb06f)
2014. máj. 6. 09:08
Szerintem ez reálisabb.
2014. máj. 5. 21:21

Egy orosz újság viszont azt állította, hogy a járatot eltérítette egy Hitch nevű terrorista, és leszállt az Afganisztánban, ahol utasok túszként tartják fogva.


Sajnos még mindig semmi bizonyosat nem tudnak. :(

397. ubi pretium (válaszként erre: 396. - Simple)
2014. máj. 5. 15:17
Jaj,neeeee :DDD
396. simple
2014. máj. 5. 14:56
2014. ápr. 28. 19:46
Az olaj tényleg nagy biznisz,háborúk robbannak ki miatta,mondvacsinált okokkal mennek az amerikaiak ide-oda,csak mert az olaj....De messze nem a repülés miatt!Ezt ugye ti sem gondoljátok komolyan? :)
394. ubi pretium (válaszként erre: 392. - 569a7df0cf)
2014. ápr. 28. 19:38
Őőőő...Most akkor inkább repülsz vagy inkább vezetsz? :)
393. Baksai-Róka Béla (válaszként erre: 392. - 569a7df0cf)
2014. ápr. 28. 19:24

Most te végül is ÉRTETTED EGYÁLTALÁN a 390-es hozzászólás LÉNYEGÉT?...

Ahogyan ugyanis te reagáltál, az ÖNELLENTMONDÁSOS! (Esetleg ironikus próbáltál lenni?... Ha igen, akkor jelentem: NEM SIKERÜLT TÚL JÓL... Ugyanis az jött le belőle, hogy LÉNYEGILEG nem értetted a 390-es hozzszólást.)

392. 569a7df0cf (válaszként erre: 391. - 99279bb06f)
2014. ápr. 25. 18:21
Bizony! En is a statisztikak miatt utazok repulovel, amugy inkabb vezetnek tobb mint 24 orat 3 ora repules helyett.
391. 99279bb06f (válaszként erre: 390. - Baksai-Róka Béla)
2014. ápr. 25. 17:34

Hozzátenném még, hogy az elhunytak száma is mennyivel nagyobb!

A világot a pénz (és az olaj) uralja. Ha "kiderülne", hogy a statisztika bizony nem valós, akkor ez hatalmas veszteség lenne a fenntartóknak. Míg egy autóba átlag 40 liter benzin megy bele (nem luxus autóról beszélek), addig egy repülőgépbe akár 100.000 liter is belefér. Ez jóval nagyobb nyereséget jelent.

2014. ápr. 25. 17:01

Én attól tudok begőzölni, amikor olyasmivel hülyítik az embereket, hogy a POLGÁRI REPÜLÉS (t. i. a repülőgépen való utazás) a legbiztonságosabb közlekedési mód!...

A NAGY BÜDÖS FRANCOT! avagy másként: Ez a legjobb vicc a jégkorszak óta! Ettől még egy szarvasgomba is megveszne!

Megmagyarázom: Attól, mert a gördeszkázást, cross-kerékpározást, vagy a hódeszkázást (hogy egy Bugatti Veyronban 410 km/órával való „közlekedésről” már ne is beszéljek…) sokan qrva veszélyesnek gondolják, attól még ezek a „furikázások” még mindig SOKKALTA BIZTONSÁGOSABBAK, MINT A REPÜLÉS! Miért is? Azért, mert ha az előbb említett közlekedési eszközök bármelyikének „igénybe vétele”során súlyos baleset (falnak ütközés, szakadékba zuhanás, ütközés stb.) történik, még mindig jó esély van arra, hogy a balesetet elszenvedő(k) élve megússzák a „kalandot”. Ha azonban egy utasszállító repülőgép bármilyen okból súlyos sérülést szenved (pl. egy másikkal ütközik) a levegőben (vagy „csak” simán irányíthatatlanná válik 8 000 m. magasságban), akkor lezuhan!

És ebben az esetben SEMMI, DE SEMMI ESÉLY SINCS ARRA, HOGY A RAJTA LÉVŐK ÉLETBEN MARADJANAK!


A „statisztikusok” tehát CSALNAK! Illetve SZÁNDÉKOSAN MEGMÁSÍTOTT SZEMPONTRENDSZER alapján készítik a kimutatásaikat! Egy közlekedési eszköz veszélyességét ugyanis nem az dönti el, hogy az egy adott időszakban RAJTA (VELE) TÖRTÉNŐ UTAZÁSOK összessége tekintetében hány haláleset történik, hanem az, hogy A MEGTÖRTÉNT BALESETEK összessége tekintetében milyen életben maradási esélye van az adott közlekedési eszközzel balesetet szenvedő utazóknak!

Egy ilyen szempontú százalékarány kimutatás pedig – sztem – mindenképpen a polgári repülés – mint utazási mód – ellen szólna.

2014. ápr. 24. 08:48

Találtak egy partravetett repülőgép darabot, most vizsgálják.

A víz alatti terepet 80 %-ban végignézték, de semmit sem találtak.

388. 99279bb06f (válaszként erre: 387. - 99279bb06f)
2014. ápr. 24. 08:07
jav: "...darabokra szedtek egy elrabolt autót egy kamionban."
387. 99279bb06f (válaszként erre: 379. - Baksai-Róka Béla)
2014. ápr. 24. 08:04

A témához visszatérve :) azt sem zárnám ki, hogy a gép valahol leszállt. Mondod, hogy nehéz eltüntetni egy ekkora gépet. Szerintem ha felkértek néhány magyar autótolvajt, akkor az a gép pillanatok alatt darabokra lett szedve, még mielőtt a műhold észlelte volna. (Persze ez vicc, csak eszembe jutott, hogy 25 perc alatt darabokra szedtek egy kamionban.)


Amivel nem tudok igazán mit kezdeni: az volt a téma, hogy ha megtalálják a tengerben a fekete dobozt, akkor azt ki fogja meghallgatni. Nem is tudok mit mondani erre. Ez téma? Miért? Milyen diplomácia van arra? Vagy ez is egy félrevezető hír, ami eltereli a figyelmet a valódi problémáról, hogy nem találják a gépet?

386. bajnok1 (válaszként erre: 383. - Baksai-Róka Béla)
2014. ápr. 23. 22:08
Ja hogy zsenialitás-mérték kérdése, az más, bocsi. :X
385. bajnok1 (válaszként erre: 384. - Ubi pretium)
2014. ápr. 23. 22:08
Nyilván nem is azt mondtam, hogy MOST térítették el, vagy mire gondolsz?
384. ubi pretium (válaszként erre: 378. - Bajnok1)
2014. ápr. 23. 19:50
Közel 2 hónap után????Kizárt....
383. Baksai-Róka Béla (válaszként erre: 380. - Bajnok1)
2014. ápr. 23. 11:19

„Nem kell tudni tojást tojni, hogy meg tudjuk mondani: a tojás büdös…” — G. B. Shaw


Ahhoz meg csak megfelelő mértékű alapműveltség (az nekem megvan) + némi technikai affinitás (azzal is rendelkezem), valamint fantázia kell (ennek aztán bőviben vagyok…), hogy ha az ú.n. szakértők értetlenül állnak egy eset előtt, akkor fel tudjunk vázolni egy-két — lehetséges — magyarázatot. (Az meg csak zsenialitás-mérték kérdése, hogy a-nélkül tudjunk bonyolult vagy akár feloldhatatlannak tűnő problémákhoz hozzászólni, hogy túlságosan a dolog háttere mögé néztünk volna…


Ami viszont a NAGYBETŰS írásmódot illeti; nos már legalább 3 fórumon KIMERTŐEN vázoltam ennek az okát, úgy hogy itt már lusta vagyok megismételni a közlést. (Egyébiránt: aki egy kicsit is értelmes, magától is rájött — mint ahogyan sztem rájött arra „Zulu1” is… —, hogy az alapvető ok, az ilyen és hasonló fórumok „felületeinek” formátumozást (dőltbetűs [italic], ill. vastagított [bold] írásmódot, valamint a különféle tördelési „trükköket” „támogató”, ill. azt éppen, hogy NEM támogató… volta.)


Ennyi - egyedlőre…

382. 99279bb06f (válaszként erre: 379. - Baksai-Róka Béla)
2014. ápr. 23. 10:22

A motor pittyegését eleinte tagadta a gyártó, de később elismerte, hogy valóban ad jelet. Akkor ott nem mondták, hogy minden motor, vagy csak egy gépen pld. egy.

Sajnos igyekeznek a lehető legnagyobb mértékben félreinformálni mindenkit - nehogy ötletet adjanak? De hát annyi mindent meg lehet már találni a neten, hogy aki akar egy egész gépet is össze tud állítani. A műszaki leírások, fényképek...mindent fent van!

381. 99279bb06f (válaszként erre: 380. - Bajnok1)
2014. ápr. 23. 10:12
Miért is cseszegeted? Hisz ez egy fórum, amiben a MI SAJÁT véleményünket írjuk le. Ez NEM egy vizsgálati jegyzőkönyv!
380. bajnok1 (válaszként erre: 379. - Baksai-Róka Béla)
2014. ápr. 23. 10:08

Szóval gyakorlatilag fogalmad sincs a rendszerek működéséről, még csak igazán utána sem olvastál, de azért elméleted a szakemberek elképzeléseinél "semmivel sem kevésbé hihető".

Viszont Te NEM TUDOD (miért nagy betűkkel?), hogy milyen hajtómű jeladók jeleztek és hogyan jeleztek - ők ellenben tudják.

Na akkor erről ennyit.

379. Baksai-Róka Béla (válaszként erre: 377. - Bajnok1)
2014. ápr. 23. 09:44

Én nem állítom (állítottam), hogy teóriáim bármelyike is a TÉNYSZERŰ igazságot vázolná, az azonban elgondolkoztatott, hogy egy ekkora (Boeing 747-es „Jumbo”-val azonos kategóriájú) gépet NEM TALÁLNAK!... (És immáron több mint egy hónapja nem lelik.)

Ami a jeladók kikapcsolásának (kikapcsolódásának), illetve egyikük továbbműködésének problematikáját illeti, nos:

 Az I. v. II. teóriám helytállósága (vagy valóságközelítő volta) esetében az „alap” jeladók kikapcsolása sztem egyrészt DIREKT módon, tehát a pilóták, illetve a terroristák valamelyikének kézi beavatkozása által (egy kapcsoló átbillentésével, vagy szoftveres úton, vagy esetleg az elektronikai vezérlő rendszer szándékos tönkretételével) megvalósítható; a hajtómű-jeladó továbbműködése ezzel meg is magyarázható, hiszen annak (szándékos) lekapcsolása v. tönkretétele az előbbi módokon nyilván nem megvalósítható. A radarképernyőről való eltűnésre – mivelhogy az (állítólag) a hajtómű jeladó továbbműködése ELŐTT történt – azonban még így sincs magyarázat… Hacsak az nem, hogy miután a gép lezuhant, a hajtómű (és a nyilván vele összeépített jeladó) nem sérült végletes mértékben, és úgy zuhant az óceánba.

 Ha viszont a III. teóriám (vagy annak esetközelítő változata, vagyis: egy a repülőgépen kívüli, SZÁNDÉKOLT beavatkozás) ad leginkább magyarázatott a rejtélyre, akkor az „alap” jeladók tönkremenetele a pusztítóerő okán „evidens” lehet.

A hajtómű-jeladó továbbműködésének megmagyarázása ebben az esetben nehezebb dolog, már csak azért is, mert NEM TUDOM, hogy a gép radarernyőről történő eltűnését követően hány hajtómű jeladó továbbműködését konstatálták…; továbbá azt sem tudom, hogy az a jeladó technikailag úgy van-e megalkotva, hogy csak a hajtómű normál működése (üzemanyagfogyasztása) esetén „pingel”, vagy csak a’la natúr módon, vagyis csak a hajtómű „létezéséről” (meglétéről) ad jelet, vagy netán még a létezés helyszínéről is tájékoztat. Ha a kérdéses jeladó-típus csak „mezei” üzemmódú (ha tehát csak a hajtómű meglétét dokumentálja, és csak egyetlen hajtómű „pingelt”, akkor ezt a továbbműködési rejtélyt az (is) magyarázhatja, hogy még egy olyan bonyolult fegyver-rendszer (vagy egy a teóriámban vázolthoz hasonlatos beavatkozást megvalósító fegyver-rendszer) működése sem lehet 100%-os hatékonyságú! Tehát meglehet, hogy valamelyik hajtómű (és a nyilván vele összeépített jeladó) nem sérült végletes mértékben, és úgy zuhant az óceánba. Tudom, ez nem túl meggyőző, de ha egy ilyen rejtély még a szakembereknek is feloldhatatlan fejtörést okoz, akkor talán nem elítélendő, ha az ő általuk vázolt esetmagyarázatokat egy – az övékénél semmivel sem kevésbé hihető - lehetséges verzióval bővítem…

378. bajnok1
2014. ápr. 22. 21:09
Számomra a jelen információk birtokában leghihetőbb verzió a gépeltérítés, amennyiben az eltérítő nem hitte el, hogy az üzemanyag nem lesz elég pl Ausztráliáig, ezért nem sokkal előtte az óceánba zuhantak. A gép elvileg megtalálható, gyakorlatilag aligha lesz meg.
377. bajnok1 (válaszként erre: 367. - Baksai-Róka Béla)
2014. ápr. 22. 21:06
A 3. teória esetén ki kapcsolta ki a gép összes jeladó rendszerét, és hogyan tudta a megmaradt, kikapcsolhatatlan egy szem hajtómű-jeladó pingelni a műholdat még 7 órával a gép eltűnése után is?
376. 99279bb06f (válaszként erre: 374. - Baksai-Róka Béla)
2014. ápr. 22. 20:29
Wow! Hogy neked mennyi fantasztikus ötleted van! Gondolod "nekik" is eszükbe jutott? :D
2014. ápr. 22. 17:03

Most mennem kell. Ha valaki még "vesézné" a maláj gép katasztrófáját, holnap esetleg még "ping-pongozhatunk" róla... Ha viszont a KOMOLYABB téma-érintésem kapcsán írna valaki, arra még szívesebben reagálnék!


Üdv!

2014. ápr. 22. 16:56

„A hazafiság az erőszak önigazolása” — Oscar Wilde


Sajnos, úgy tűnik, vagy nagyon öreg, vagy nagyon szkeptikus és tapasztalt róka vagyok már… (Esetleg mindhárom…). Nekem ugyanis a 3 amerikaival kapcsolatban az a „feltevésem”, hogy azok (amennyiben a katonai teszt teória helyes) akár LÉPRE CSALT (egy látszat-üzlet tálalásával lépre [és gépre] csalt) GENGSZTEREK IS LEHETTEK! Ebben az esetben ugyanis az amerikaiak „két legyet ütöttek” egy csapásra (hogy ezzel a nem túl eredeti és nem igen helyénvaló képzavarral éljek):

a) sikeresen kipróbálták a csodafegyverüket, mellékesen pedig

b) lapátra tettek 3 bűnözőt!...

❮❮ ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... ❯❯

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2025, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook