Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Szerintetek mi történt a malajziai repülőgéppel? fórum

Szerintetek mi történt a malajziai repülőgéppel? (beszélgetős fórum)

❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯
493. 99279bb06f (válaszként erre: 492. - Grizus)
2014. júl. 1. 23:46
De ilyen "tömeg" nem sűrűn, és ez a félelmetes! :(
492. grizus (válaszként erre: 479. - 99279bb06f)
2014. júl. 1. 23:45
Ha tudnád, hány ember tűnik el évente a világban!
491. ubi pretium (válaszként erre: 490. - Lazurkék obszidián)
2014. júl. 1. 23:22
Olvastam,zagyvaság az is.Mentségére szóljon,valahonnan másolta,ha jól látom.
2014. júl. 1. 23:18

Könyörgöm, "ubi pretium", OLVASD MÁR EL - VÉGIG -

„RWY31L” 472. SZÁM ALATT JEGYZETT "benyögését"!!!

2014. júl. 1. 23:17

De, hogy nehogy még egy baldóver reklamáljon, megismétlem itt - szabatosabban -, a hozzászólásomat.


Reagálás „RWY31L” 472. SZÁM ALATT JEGYZETT "benyögésére":


„RWY31L” nyilvánvalóan antiszemita!...


Egyébiránt pedig csak AMATŐR üzlet- és/v. részvény- és/v. találmány- és/v. technológiai innováció-tulajdonosok (tulajdonostársak) utaznak EGYÜTT (értsd: egyugyanazon napon, egyugyanazon közlekedési eszközzel) bárhová is! (Pláne, ha akkora jelentőségű valami[k]ről van szó, mint ami[k]ről itt „RWY31L” elmélkedett…)

Akik olyan jelentőségű — bármit — tulajdonolnak, mint amiről — „RWY31L” szerint állítólag — itt szó lehetett, azok NEM LEHETNEK AMATŐRÖK. Ha viszont azok (voltak), akkor nem is érdemelték meg, hogy bármit is tulajdonoljanak!

488. ubi pretium (válaszként erre: 486. - Lazurkék obszidián)
2014. júl. 1. 23:13
Az egészet úgy ahogy van nem értem,de főleg azt,hogy ennek a zagyvaságnak mi köze az eltűnt maláj géphez???
2014. júl. 1. 23:13

Attól tartok, "ubi pretium", te nem kíséred figyelemmel, amit a fórumozók ide beírogatnak.

De ha így van, miért reklamálsz?...

2014. júl. 1. 23:10

Huhhh... és hmmmm...


Nos tehát:

1.: A „RWY31L” - idézőjelek közötti - karaktersorozat - a világon mindenütt elfogadott fórumozói "szokásrend" szerint - a „RWY31L” nick-nevű fórumozó nick-nevét (rejtek-név, felhaszn. név., stb.) tartalmazza.

2.: Az általad nem értett 484. hozzászólásom ilyenformán alapvetően „RWY31L” 472. sz. alatt jegyzett "benyögésére" reagált, de ez(asszem) nyilvánvaló kellett (volna), legyen...

3.: Ha a hozzászólásom tartalmi megértése okozott problámát, arról sajna' nem én tehetek!...

485. ubi pretium (válaszként erre: 484. - Lazurkék obszidián)
2014. júl. 1. 21:34
Mi van????? :S
2014. júl. 1. 21:33

„RWY31L” nyilvánvalóan antiszemita!...


Egyébiránt pedig csak AMATŐR üzlet- és/v. részvény- és/v. találmány- és/v. technológiai innováció-tulajdonosok (tulajdonostársak) utaznak EGYÜTT (értsd: egyugyanazon napon, egyugyanazon közlekedési eszközzel) bárhová is! (Pláne, ha akkora jelentőségű valami[k]ről van szó, mint ami[k]ről itt „RWY31L” elmélkedett…)

Akik olyan jelentőségű — bármit — tulajdonolnak, mint amiről — „RWY31L” szerint állítólag — itt szó lehetett, azok NEM LEHETNEK AMATŐRÖK. Ha viszont azok (voltak), akkor nem is érdemelték meg, hogy bármit is tulajdonoljanak!

483. 99279bb06f (válaszként erre: 482. - Ubi pretium)
2014. jún. 23. 10:57
Hallottam a hírekben én is. 7 ezer méter mélyre is le tud jutni az a bizonyos kereső, amit most indítanak a területre. Lassan már a Föld másik oldalán kötnek ki - nem létezik, hogy ne találják már meg!!! :(
2014. jún. 22. 20:42
481. ubi pretium (válaszként erre: 474. - 99279bb06f)
2014. jún. 2. 15:49
Biztos keresteti a társaság???? :S
480. RWY31L (válaszként erre: 479. - 99279bb06f)
2014. jún. 2. 15:01

"Engem annak a rengeteg embernek az eltűnése ráz meg, és a tudat, hogy ilyen nyomtalanul el lehet "veszni" ezen a kis Földön. :("


=> hát igen pont ez az... amikor már olyan világban élünk ahol ha vásárolsz kártyával vagy kiváltasz egy receptet akkor szinte már azonnal lenne adat róla a Teve utcában is... vagy pedig ha elhagyod az okostelefonod akkor még térképen is láthatod hogy hol van, mint földi halandó :D kivétel akkor ha mondjuk valaki valahol valamilyen összefonódás vagy érdekek miatt belenyúl a rendszerbe, mert nem szeretné ha ezeket megtudják rólad...

479. 99279bb06f (válaszként erre: 478. - RWY31L)
2014. jún. 2. 14:40
Örömmel vettem a hozzászólásodat, mert sajnos mostanában nem tudok a gépem miatt olvasgatni. Nem vagyok repülési szakterületen jártas, így nem értek a műszaki részekhez. Engem annak a rengeteg embernek az eltűnése ráz meg, és a tudat, hogy ilyen nyomtalanul el lehet "veszni" ezen a kis Földön. :(
478. RWY31L
2014. jún. 2. 14:22

persze az is lehet, hogy nem ez az ok de azt mindenképpen ki lehet jelenteni, hogy hatalmas nagy összefonódások lehetnek a háttérhatalom és a politikai nagy vezetés (nagy hatalmak) között és bármi is történt akár 1 vagy több ember miatt aki a gépen volt vagy pedig nem miattuk közvetlen, de egy biztos miután az irányváltás megtörtént ha jól emlékszem HDG025-ről egy balforduló volt (mint kiadott hivatalos műszaki információ) nagyon semmit nem lehet tudni hivatalosan csak hogy ilyen meg olyan lehetséges helyeket kiszámítottak, hogy hol lehet.


Lehet a pilóta pont az az ember volt aki meg akarta menteni a gépet egy szükséges manőverrel mert megtudott vagy pedig észlelt valamit és ezt látta szükségesnek, de persze az is lehet hogy nem. Túl sok a HA és a LEHET még nagy hivatalos szakértői szinten is... és ilyeneket akkor lehet okozni ha eltűntetnek vagy töröltetnek adatokat bizonyos körökben. Ez pedig mikor történhet meg ? Hát akkor ha megvannak az összefonódások... amik pedig sajnos megvannak és meg is lesznek mert a pénzről szól minden.


Ezzel a témával nem az volt a célom, hogy egymásnak essünk a forumon (mindegy hogy valaki pénzügyi szakértő vagy nem) de mivel a gép felkutatásában semmilyen szignifikáns hivatalos eredmény nincsen már lassan 3 hónapja ezért gondoltam, hogy lehetne a témát, beszélgetést egy ilyen másik irányba is elvinni, hogy vajon valakiknek szüksége volt e arra, hogy a gépet "kivonják a forgalomból" (bocs a nyers fogalmazás miatt, természetesen tudom, hogy emberéletkről van szó) és az ehhez szükséges adatokat megváltoztassa vagy kitöröltesse a rendszerekből...

477. RWY31L (válaszként erre: 475. - Fiúsmami)
2014. jún. 2. 12:49
Mérnök vagyok, nem pedig pénzügyes de azt tudom, hogy a "Rotschield féle családoknak" mekkora hatalmuk van a világban... Elég a WTC-t is megnézni, hiába volt sok mérnök vélemény az eseményről de senki nem akart (nem mert) tudomást venni a témáról nagyon körökben :S
476. RWY31L (válaszként erre: 472. - RWY31L)
2014. jún. 2. 12:45

Igen lehet vitatkozni dolgokon, hogy csak bemagyarázás de egy biztos, hogy a Rotschield családnak nagyon sok helyre elér a keze. A világ nagy államainak is folyamatosan folyosítanak kölcsönöket illetve egyes nem hivatalos infók alapján a fél világot ők irányítják.

Csak érdekességként ha a világon bárhol születik egy Rotschield baba akkor az 150 millió dollárt kap kötvényben, hogy majd legyen miből elindulnia :D


Az utaslista az pedig tény illetve a Freescale oldalán is fent van hogy sajnálatukat fejezik ki az elhunyt dolgozóik miatt.


Ha lehet ilyesmi a háttérben és a fél világot ők irányítják akkor onnantól kezdve az eltűntetés módszerei már szerintem teljesen mindegy mert mindenhova elér a kezük. Mindegy hogy egy új katonai fegyver lesz kipróbálva titokban vagy pedig a Boeing cégnél kell az adatokat eltűntetni vagy bárhol máshol hogy éppen hova lett a gép "eltéve" víz, szárazföld stb...

475. Fiúsmami (válaszként erre: 472. - RWY31L)
2014. jún. 2. 12:04
XD ha értenél a pénzügyekhez ez meg sem fogalmazódna benned,nekik ez akkora pénz mintha neked kiesne egy 5ft-os a zsebedből :)
474. 99279bb06f (válaszként erre: 472. - RWY31L)
2014. jún. 2. 11:58

Máris vitatkoznom kell ezzel az állítással.

Amennyiben ilyen hatalmas pénzről van szó, akkor arra is futja, hogy ha egy megbeszélésre összehívják a részvényeseket, akkor azokat egyenként KÜLÖN-KÜLÖN szállíttassák! Ez egy alapvető biztonsági intézkedés.

***

A maláj állam már nem keresteti a gépet, de viszont a repülőgép társaság folytatja a kutatást.

473. gyöngy:) (válaszként erre: 472. - RWY31L)
2014. jún. 2. 11:52

Erről még nem olvastam. Érdekes.

Vajon mi fogunk-e tudni valaha is az igazságról?

472. RWY31L
2014. jún. 2. 11:42

Sziasztok,


nem tudom, hogy ez a cikk volt-e már téma, ha igen akkor elnézést az ismétlés miatt.


Ez nem is annyira a gép eltűnési módjára adhat magyarázatot, hanem inkább arra, hogy mi miért kellett, hogy eltűnjön ez a gép.

(ezzel a témával egyébként az "Anonymus ember" is foglalkozik pár videoban youtube-on megtalálható angol nyelven)


Utána olvasgattam a Rotschield család egyéb történeteinek is és hát eléggé el tudnám képzelni ezt a theoriát:



Kevin Barrett nem zárja ki a Rotschildok szerepét a maláj gép eltűnésében



A PressTv interjút készített Kevin Barrett amerikai professzorral, akit a háttérhatalom által irányított világmédia az összeesküvés-elméletek atyjaként jellemez. A professzor a rejtélyes módon eltűnt maláj gép kapcsán vázolta fel elképzeléseit, részben figyelembe véve a kisebb amerikai portálokon már ismertetett állításokat, miszerint a repülőgép katasztrófája összefüggésbe hozható a leghatalmasabb zsidó világcsaláddal, a Rotschildokkal.

Ez olyan szempontból érdekes, hogy mégis egy világtelevízióban hangzottak el a felvetések, és emberek millióinak fejében ébreszthetnek különböző gondolatokat. Az antiszemitizmus vádját meg egyből vissza lehet utasítani a Rotschildok esetében, hisz nem az a legfőbb szempont, hogy egy több évszázados zsidó dinasztia, hanem az, hogy a bankár generációjuk évszázadok óta meghatározó befolyással van a világtörténelemre. És ehhez éppen úgy nincs semmi köze egy átlag zsidó embernek, mint egy eszkimónak.


Kevin Barrett, aki az amerikai ikertornyok elleni támadás óta előszeretettel használja a 9/11, avagy a hamis zászló manőver szakkifejezést, nem zárta ki annak a lehetőségét, hogy megfelelhet a valóságnak: az eltűnt gépen olyan szakértők utaztak, akik különböző katonai vonatkozású technikák, valamint az elektromos autók fejlesztésében jártak élen, és világszabadalmukkal az olajon alapuló gazdaságot alapjaiban rengették volna meg. A szakemberek pont a szabadalmi eljárások újabb tárgyalására indultak Pekingbe.


Az elektromos autók kifejlesztésében 5 fejlesztő a szabadalmi jutalékok elosztásában a következőképpen voltak érdekeltek, akik az eltűnt maláj repülőgépen utaztak:

Peidong Wang, Suzhou, Kína (20%)

Zhijun Chen, Suzhou, Kína (20%)

Zhihong Cheng, Suzhou, Kína (20%)

Li Ying, Suzhou , Kína (20%),

a Freescale Semiconductor (20%),


A szerződés szerint, ha bármelyik szabadalmi tulajdonos meghal, a fennmaradó szabadalmi tulajdon 100%-a egyenlő arányban a még életben lévő tulajdonosokra száll át. "Életben maradt" a Freescale Semiconduktor cég, akinek még 20 fejlesztő-elektromérnök alkalmazottja is utazott az eltűnt maláj repülőgépen, így ők is eltűntnek számítanak. A Freescale Semiconduktor cégnek a tulajdonosa: Jacob Rotschild! Így az ő tulajdonába megy át a teljes szabadalmi tulajdon.


Jacob Rotschild a nemzetközi olajlobbi vezetője, amelynek egyeduralmát veszélyeztette volna az elektromos autók gyártása. Ha ő birtokolja a szabadalmat, az elektromos autó gyártását is kényük-kedvük szerinti időre jegelhetik.


A fentiek jelentek meg például az Ecology News.com hírportálon, amelyek alapján Kevin Barrett is vázolta interjújában a lehetséges variációk között a Rotschild-szálat.


(Forrás : Hunhír)

471. 99279bb06f (válaszként erre: 470. - Ubi pretium)
2014. máj. 27. 22:46
Köszönöm a beszúrást. Tényleg semmi biztos nincs benne, csak feltevések. :(
2014. máj. 27. 19:37

Jogi akadálya volt annak, hogy nyilvánosságra kerüljenek egy műhold és a március nyolcadikán, fedélzetén 239 emberrel eltűnt maláj gép közötti kommunikáció részletei.


A műholdat fenntartó Inmarsat kedden tette elérhetővé az adatokat, miután megállapodott a maláj hatóságokkal.

A Boeing-777-es malajziai gép Kuala Lumpurból indult Kínába, ám irányt változtatva valószínűleg az Indiai-óceánba zuhant Ausztráliától nyugatra. A roncsokat nem sikerült fellelni, így nincsenek meg az utasszállító fekete dobozai sem.

Elfogyott a kerozin


„Az adatok új elméleteket vethetnek fel, és sok korábbi elgondolást kizárhatnak” – mondta a CNN-nek Jaff Wise repülési szakértő, jelezve, most sem várható, hogy kiderül, mi is történt pontosan a géppel, és miért változtatott irányt, de talán közelebb visz a történtek feltárásához és pontosabban behatárolható lesz, hogy hol zuhanhatott a tengerbe a repülőgép.


A BBC szakértője, Jonathan Amost szerint az adatok alapján megerősíthető, hogy a gép üzemanyaga elfogyott. Ez azonban nem új feltevés, eddig is ezt gyanították,


ám továbbra sem világos a lényeg: miért változtatott irányt a gép, és miért indult el az Indiai-óceán déli része felé.

469. ubi pretium (válaszként erre: 468. - 99279bb06f)
2014. máj. 27. 19:36
Várj,akkor bemásolom,bár sajnos sok újdonság nincs benne,sőt,konkrétum sem :(
468. 99279bb06f (válaszként erre: 467. - Ubi pretium)
2014. máj. 27. 19:19
Köszi, de nem az a gond, hogy nem találom, hanem az, hogy nem tudom megnyitni (a sok kép, reklám miatt gondolom a gépem nem bírja) :)
2014. máj. 27. 16:06
2014. máj. 27. 12:28
Ha tudná valaki elolvasni a híreket, jó lenne, mert nem tudom megnyitni. Valamit írnak az MH370-es járatról. Előre is köszönöm!
465. ubi pretium (válaszként erre: 463. - 130454e42d)
2014. máj. 11. 21:06
Szomorú vagyok,hogy ez a világ így működik :( Majd egyszer-TALÁN- a NatGeo-n megtudjuk,hogy mi történt.Én továbbra is figyelem a híreket,mert sosem lehet tudni,kiből mikor bukik a válasz.Hátha valaki nyaka körül már szorul a hurok.
2014. máj. 11. 20:47

Hidd el, kedves „Pms1”, jelenleg már rendelkezésre áll a technológia, amely LEHETŐVÉ TENNÉ, hogy akár az óceánok aljzatáig is „lelássanak”, akik akarnák!(Többnyire a nagyhatalmak nemzetvédelmi minisztériumai környékén keresendők, akik ilyesmit akarhatnak..)

Nem ezzel van a gond. AZ ÁTVIZSGÁLANDÓ TERÜLET MÉRETE az, ami határt szab a dolognak. Egyszerűen NEM ÉRI MEG, hogy bármely állam dollár-milliárdokat öljön… (akarom mondani, fordítson) egy ilyen akció végbevitelére!


Igazán nem kötözködésből írom, pusztán csak azért, hogy kötözködjek kissé…

Kedves „ubi pretium”!: nekem teljesen új — szinte revelációval felérő… — a felvetésed, miszerint: „a gép a tengerbe zuhant, túlélő biztos nem volt”… Én eddig tutira aszittem, az óceán felett bajba jutott röpcsiket külön erre a célra rendszeresített vadludak szokták volt megmenekíteni a lezuhanástól…


Ahogyan egykori katonatársam mondani szokta: könnyen tovább.


Ismét „Pms1” felé jegyzém: amint azt itt bárki ellenőrizheti, az „ezotériás” magyarázat igencsak távol áll(t) tőlem. Éppen ellenkezőleg (Ellen Kezőleg egyébiránt egy norvég bárzongorista és dizőz volt, még 1620 előtt…), szóval egyike voltam azoknak, akik TÚLMENTEK a puszta ténymegállapításon, miszerint a gép a tengerbe zuhant, és túlélő nem volt…


Sztem ha titkolnak valmit ebben az ügyben (márpedig titkolnak, az bizti’), az lavórszínűleg azé’ van, mer’ a VALÓSÁG igen csak közel állhat a külső beavatkozás — mint (a katonai-teszt?) okozat — magyarázat-köréhez!

❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook