Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Szakdolgozat-kérdőívek, egyéb kérdőívek fórum

Szakdolgozat-kérdőívek, egyéb kérdőívek (beszélgetős fórum)

❮❮ ... 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 ... ❯❯
312. szantre
2010. júl. 21. 09:47

Ha ismertek olyan anyukákat, akik esetleg szívesen kitöltenék a kérdőívet, kérlek, adjátok tovább neki! Nagyon köszönöm!


Szép napot!

311. szantre
2010. júl. 21. 09:46

Sziasztok!


Én végzos pszichológushallgató vagyok a Pázmányon, és most készítem a szakdolgozatomat, amihez olyan kismamákat keresek, akik 2-7 hónapja szülték első gyermeküket.

Egy kérdőív kitöltésére szeretnélek kérni Benneteket, hozzávetőlegesen 15-25 percet vesz igénybe.

Nagyon nagy segítség lenne számomra, és az érdeklődokkel szívesen megosztanám az összesített eredményeket, amennyiben ezt jelzi nekem.


A kérdőív az alábbi linkre kattintva letölthető:

*****

És erre az e-mail címre lehet visszaküldeni: szantai.reka@gmail.com


Hálás köszönet!



Jó babázást kívánok Mindenkinek!



* Automatikusan eltávolított tartalom.
310. napkelet (válaszként erre: 309. - Fruji)
2010. júl. 2. 17:27

Szia!


Segíteni akartam Neked, de a linken nekem semmi nem jön be:(

309. fruji
2010. júl. 2. 14:37

Sziasztok!


A szakdolgozatomhoz kérném a segítségetek. Aki tudja kérem töltse ki ezt a kérdőívet. Kevesebb, mint 10 percet vesz igénybe.

Még 20 kitöltőre lenne szükségem.

Köszönöm a segítséget.


[link] ormkey=dENYUW4xNUhBaVoyOXBBdEQ0QVlyUXc6MQ

2010. jún. 25. 22:23

Sziasztok! Légyszi töltsétek ki, a szakdolgozatomhoz kell, csak 3 perc az egész! Előre is köszi!


[link]

2010. ápr. 29. 06:51
Nagyon szépen köszönöm Anyuci91, hogy kitöltötted nagyon sokat segítettél!:) Szép napot!:)
2010. ápr. 28. 20:04

Remélem sikerült némi segitséget adnom engemet a jó szándék vezérelt semmi más, ha még valami van irjál, és lehet, hogy még rajtam kivül kaphatsz még segitséget. Neharagudj, hogy az aszonynevemet nem irtam le, mert szeretném, ha ez diszkrét lenne.

Kivánok minden jót üdv.Ágnes.