Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Szakdolgozat-kérdőívek, egyéb kérdőívek fórum

Szakdolgozat-kérdőívek, egyéb kérdőívek (beszélgetős fórum)

❮❮ ... 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 ... ❯❯
2010. okt. 17. 23:06

Kedves fórumozók! Kérlek segítsetek a közösségi oldalakkal kapcsolatos kutatásomban (szakdolgozat) a kérdőívem kitöltésével:)


[link]


Nagyon köszönöm!

371. Mbetti2
2010. okt. 17. 07:59

Kedves PCOS-es Hölgytársaim!


Aki szeretne segíteni a kutatásomban, október 31-ig lehetne kitölteni a kérdőívet, amely az alábbi linken található:

[link]


Köszönöm annak,aki eddig is megosztotta velem a tapasztalatait!


Betti

370. shiska
2010. okt. 14. 14:45

sziasztok!


Szakdolgozatomhoz szeretnék segítséget kérni! Készítettem az országimázs/szórakoztató elektronikai termékek témájában egy kérdőívet! Kb. 10 percet vesz igénybe a kitöltése!

[link]

előre is köszönöm mindenkinek, aki kitölti!

Orsi

2010. okt. 12. 18:36

Kedves Kismamák!


Végzős pszichológus hallgató vagyok, azért fordulok hozzátok, mert a szakdolgozatomat olyan kismamákról szeretném írni, akik terhességük alatt is formában tartják a testüket. Ha ismertek olyat, aki várandós, és rendszeresen sportol, kérlek szóljatok nekem. Nagyon-nagyon nagy segítség lenne, és nagyon nagy szükségem lenne rá...

Az egész csak egy jó kis beszélgetésből állna, de ne izguljatok, nem vájkálnék senkinek a magánéletében, semmi sem kötelező :)

Légyszi-légyszi segítsetek!!!


e-mail címem, itt elértek: ujlaki.andi@gmail.com


Köszönöm


Andi

2010. okt. 11. 07:31
Köszönöm a segítségeteket. Igen szülőknek lesz. Kék Irisz jó kiindulás lesz! Így már könnyebb. Köszönöm!
367. a0c1361e44 (válaszként erre: 365. - Bbetti25)
2010. okt. 10. 16:34

Szia!