Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Segítségkérés: Kérések-Felajánlások fórum

Segítségkérés: Kérések-Felajánlások (beszélgetős fórum)

2009. febr. 7. 21:13
Az az igazság, hogy nagyon szégyellem magam, hogy ilyen rosszul áll a szénánk. Már voltam a családsegítőben, de egy pár szakadt ruhánál többet nem tudtak adni. Elég szegény a falu, akinek van valamije, pénzt kér érte, nem adná oda ingyen, nem ajánlaná fel.
83. correct (válaszként erre: 82. - Váradi Edina)
2009. febr. 7. 21:02

Szia! Nekem havi 51 ezrem van 28 ezres albérlettel! Plusz számlák, kaja...

És most jött ki egy 51 ezres gáz és 29 ezres áram elszámolószámla. Nekem sincs senkim, anyukám annyiban segít, hogy vigyáz a kislányomra, ha kérem, ja, és nincs munkám, mert pályakezdő vagyok. Sajnos mindenki nehéz helyzetben van, nem vagy egyedül! Mindenkinek jól jönne egy-két dolog...

Egyébként tanácsolom Neked a helyi családsegítő központot, ott felajánlanak sokan dolgokat, babakocsit is akár, vagy hűtőt, stb.

Szia!

2009. febr. 7. 20:43
Ez nem vicc, vagy játék. Valóban nagyok rosszul állunk anyagilag. Havi 70.000 forintból albérletet és hiteleket kell fizetnem.
2009. febr. 7. 20:27
2 gyermeket egyedül nevelek. Sajnos nem segít rajtunk senki sem, nincs senkim. Akinek van olyan babakocsija, vagy akármi, ami fölöslegessé vált, kérem gondoljon 2 gyermekemre.
80. monika1225 (válaszként erre: 78. - Tanita17)
2009. febr. 1. 17:03

szia

Rémlik hogy van 1 ilyen témájú topik!ott biztos vannak hasonlo helyzetben lévők........... " én babát akarok de a párom még nem" Valami ilyesmi!

2009. febr. 1. 15:39
A tudás fája - 7 nagy lefűzhető dossziéban ingyen elvihető...írj privit
2009. febr. 1. 15:36

Sziasztok!