Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Sajgó ízületek fórum

Sajgó ízületek (beszélgetős fórum)


2012. dec. 6. 12:56
Köszi a segítséget (ismét). A nagy érdeklősésre való tekintettel legközelebb inkább privátban kérdezek :)
2012. dec. 6. 11:29

Nekem kezdetben elég komolyan fájt a vállam bizonyos gyakorlatoknál. Ma már nem fáj. Saját tapasztalás alapján minek tudom be a dolgot:

A vállam gyengébb volt mondjuk a hátamhoz képest és a hátgyakorlatokat is túl nagy súllyal végeztem (ego). E kettő kombinációja miatt a vállam nagyobb terhelést kapott mint amit el tudott viselni. Visszább vettem a hátnál a súlyból és ráfeküdtem a vállam megerősítésére azóta elmúlt.


Szerintem használj gépeket (lábtoló, combhajlító, combfeszítő), hogy a négyfejű combizmot minél jobban megerősítsd, próbáld ki az artho guardot és ha nem múlik a fájdalom, hagyd el azt a gyakorlatot ahol kifejezetten fáj.


Én eleve szedek vitamin komplexet, ezt egészítem ki extra calcium+magnéziummal.

2012. dec. 6. 11:17
Szia AlBundy, köszi, bíztam benne, hogy jelentkezel majd... Igen, heti 1x guggolok, 20 kg -al kezdem és 27,5 -ig megyek fel. A terem "öregjei" szerint szabályosan végzem, minden edzés előtt bemelegítek, a szériák között nyújtok -és nem csak a guggolásnál. Mondjuk elég sokat futok, tudom, hogy az megterheli az ízületeket, de olyan sokan futnak és edzenek... csak van valami csodaszer, amitől elviselhetőbb a fájdalom. Rá is keresek a neten azokra, amiket ajánlottál. Te személy szerint használsz valamit erre a problémára? Gondolom, az edzésektől neked is fáj itt-ott.
2. AlBundy (válaszként erre: 1. - 8f0e793e27)
2012. dec. 6. 11:08

A súlyzós edzés elég gyakran vált ki ilyesmit. Szoktál súllyal guggolni? A szabálytalanul végzett guggolástól fájhat a térded, csípőd, de a térded akkor is ha szabályosan végzed, nem mindenkinek jó gyakorlat. Azokat a gyakorlatokat ahol jobban fáj, hagyd el és keress helyettük más hasonlót, csökkentsd a súlyokat, de semmiképpen ne kockáztasd az ízületeid épségét, mert felesleges.

Alaposan melegíts be és fokozatosan emeld a terhelést..

Ilyesmivel is próbálkozhatsz, hogy Joint-x (scitec), artho guard gold (biotech). Erős ízületvédők, sokaknak segített már.

2012. dec. 6. 10:48

Sziasztok,

Szeptember óta járok edzőterembe heti 4x. Súlyzós és kardio edzést végzek minden alkalommal. Van rajtam felesleg (4-5 kg), de nem vagyok túlsúlyos, szerintem elég óvatosan bánok a súlyokkal is, mégis fájnak az ízületeim, főleg a csípőmben és a térdemben. A tapasztalataitokra és tanácsaitokra lenne szükségem, hogy ez idővel elmúlik majd, vagy ez még csak a kezdet :)? Esetleg tudtok valamilyen vitamint/krémet, stb ajánlani, ami segíthet ezen?

Előre is köszönöm!

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook