Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Rutascorbin hatása fórum

Rutascorbin hatása (beszélgetős fórum)


dec. 8. 19:06
Köszi! A banánt jó, hogy írod. Épp káliumforrást keresek.
dec. 8. 18:34

Nem egyszerűbb ABC vitaminokkal pótolni?

Kardiológián kihangsúlyozzák a banán szerepét.

C-vitamin a legfontosabb.

7. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 6. - Bichi)
dec. 8. 14:16
Nem a visszér ellen szedem a Rutát.
6. Bichi (válaszként erre: 5. - Fórumnyitó (anonim))
dec. 8. 13:56
Nem akarlak elkeseríteni, de ha hajlamos vagy rá, visszeres leszel, szedhetsz ellen bármit :(
5. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 4. - Alnisa)
dec. 8. 11:14
Akkor jó, köszi. Mert lehet, visszeres leszek, mint nagymamám. Eléggé átlátszódnak az ereim a hófehér vékony bőrömön, és bár orrvérzésre írta a doki, de a làbamban is pattannak el kis hajszálerek.
4. Alnisa (válaszként erre: 3. - Fórumnyitó (anonim))
dec. 8. 11:02
Dehogy, pont ez írom, hogy ha erős véralvadást segítő gyógyszer lenne nem lehetne vény nélkül kapni és nem mondanak minden kis vérzésre, hogy szedd!!!
3. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 2. - Alnisa)
dec. 8. 10:11
Köszi. Most meginedtem. Okozhat trombózist?
2. Alnisa (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
dec. 8. 08:07
Rögtön kellene. Azért a rutascorbintől ne várj csodát, hisz egy vény nélkül kapható vérzéscsillapító. Nagy hatása nem lehet, mert a végén trombózisod lenne. Komolyabb gyógyszert orvos ír fel és laborral ellenőrzi a hatását a véralvadásra.
dec. 7. 17:03
Rutascorbint szedek 3 hete érgyengeségre, de ennek ellenére vannak spontán véraláfutásaim. Mennyi idő után hat?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2023, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook