Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Pedagógusok 32 órás munkaideje fórum

Pedagógusok 32 órás munkaideje (beszélgetős fórum)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯
306. gyöngyi (válaszként erre: 305. - Grtm)
2013. febr. 24. 16:42
Nálunk az már rég nem volt!
305. grtm (válaszként erre: 304. - Grtm)
2013. febr. 24. 08:47
Ja,és az év végi "jutalom" ötöde volt kb., a szokásosnak.
304. grtm (válaszként erre: 303. - Gyöngyi)
2013. febr. 24. 08:46
Nekem semmilyen pótlékom sincsen, de a túlórámat nem kaptam meg. Mivel informatikatanár vagyok, 19 év után kérdéses a a munkahelyem úgy 3 év múlva. Azt hiszem én ezt nem várom meg, hanem lelépek.
2013. febr. 24. 08:44

Tanítók, Tanárok!

Nektek mennyivel lett kevesebb a fizetésetek?

Nekem-12 ezer Cafetéria

-10 ezer minőségi bérpótlék


30 éve tanítok, nem több, de kevesebb lett a fizetésem, mint volt!

302. grtm (válaszként erre: 301. - Nicole.)
2013. febr. 23. 11:24
Na ja, és mindezt bölcsészek döntik el. Bulgáriában 7-ig heti 2, utána 12-ig heti 3 infoóra van, Romániában 3 féle info tárgy van egyszerre, még a művészeti tagozaton is fut végig egy.
301. nicole. (válaszként erre: 300. - Grtm)
2013. febr. 23. 11:22
így van...ez van amikor odafenn ahol a döntéseket hozzák nem szakmabeliek, nem is sejtik mekkora baromságokat alkotnak, de ha mégis... akkor ez a gyerekek, a tudás és a boldogulás elleni merénylet...talán úgy gondolják könnyebb minket terelgetni ha butuskák maradunk
300. grtm (válaszként erre: 298. - Nicole.)
2013. febr. 23. 11:17
Van ilyen, mint minden tantárgyból. Szerintem ezt kéne rendbe rakni, és nem a normális tanárokat szívatni, a gyerekektől meg tudást elvenni.
299. grtm (válaszként erre: 297. - Nicole.)
2013. febr. 23. 11:15
Bocs, egy kicsit nagy bennem a nyomás, félreértettelek, visszavonva.
298. nicole. (válaszként erre: 294. - Grtm)
2013. febr. 23. 11:11
van ahol a nullával van így is egy szinten az informatikaoktatás...
297. nicole. (válaszként erre: 296. - Grtm)
2013. febr. 23. 11:08