Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Munkanélküli segély-->jár-e? fórum

Munkanélküli segély-->jár-e? (tudásbázis kérdés)

2009. júl. 28. 07:59
Sziasztok! Ha GYES után nem vesznek vissza a munkahelyemre jár az álláskeresési segély?
13. hoer
2009. jún. 18. 20:30

Sziasztok!

A főiskola esti tagozat munkaviszonynak számít? Én fél évet dolgoztam pedagógusként és most szűnik meg a munkaviszonyom. Jár valamennyi munkanélküli segély ennyi időre? Valamint pályakezdő vagyok és arra esetleg nem jár? Köszönöm a segítséget előre is!

2009. jún. 11. 23:19
szia. én közigazgatásban dolgoztam, véleményem szerint tudják ellenőrizni ezt a sulis dolgot. írta megy régi ismerősömnek aki a munkaügyi központban dolgozott, nem tudom ott van -e még, ha visszajelzett szólok.
11. Ekidli (válaszként erre: 10. - 064abada22)
2009. jún. 11. 12:47
Hú, azt nagyon szépen megköszönném! Nagyon fontos lenne!
2009. jún. 11. 07:25
Ekidli megpróbálom neked megtudni hogy a munkaügyi központ ellenőrzi -e hogy jár -e valaki suliba. igazából ezt kellene megtudni...
9. rózsakő (válaszként erre: 7. - Ekidli)
2009. jún. 10. 23:37
Köszi,de ezt nem tudtam.Hát azt hiszem Miri1 megadta a választ.:)
2009. jún. 10. 23:00

szia Ekidli. Álláskeresési annak jár akinek - az álláskeresővé válását megelőző négy éven belül legalább háromszázhatvanöt nap munkaviszonnyal rendelkezik + feltételekkel rendelkezik, és

- oktatási intézmény nappali tagozatán nem folytat tanulmányokat. hivatalosan nem a válasz, gondolom nyilatkozni kell hogy nem jár nappali képzésre.

7. Ekidli (válaszként erre: 5. - Rózsakő)
2009. jún. 10. 22:54

A bolognai ez az új fajta oktatási rendszer, amiben a nappali tagozaton belül van költségtérítéses és államilag finanszírozott képzés is.


Egyébként majdnem 1,5 évet dolgozott a munkahelyén.

6. milkamama (válaszként erre: 2. - Ekidli)
2009. jún. 10. 22:28