Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Medrol - Bármilyen tapasztalat érdekel! fórum

Medrol - Bármilyen tapasztalat érdekel! (beszélgetős fórum)


1 2 3 4 5
121. gbedit
ápr. 14. 06:42

Sziasztok!

Medrolt szedek tüdőproblémámra 2020.november óta fokozatos csökkenttéssel. Most 4 mg. Kérdésem az lenne, be adható-e a Covid elleni oltás a gyógyszer szedése alatt? Valaki esetleg tud erről? Köszönöm

120. Bözsi néni (válaszként erre: 118. - Gy59)
2019. júl. 18. 16:55
Ez érdekes, mert én úgy tudlom,hogy a Medrol nincs jó hatással az asztmára, fokozhatja azt. Legalábbis mikor egyszer kaptam, ezt mondta a doki.
119. Gy59
2019. júl. 18. 13:59

Az előzőekhez még annyit, hogy nálam nem fordult elő mellékhatásként csupán a néha a rekedtség.

Viszont egy jótanács: aki medrolt szed-folyamatosan az szedjen mellé valamilyen kalcium pótló szert, pl. kalcitriót, és káliumot is-ha az orvosával megbeszélte.

118. Gy59
2019. júl. 18. 12:57
Már 2015 óta, azaz negyedik éve folyamatosan szedem a medrolt napi 16, illetve 4 mg adagban, de mindíg változó dózist alkalmazva. Asztmás lettem ugyanis egyik napról a másikra. Hiába próbáltak kezelni az orvosok mindenféle sprayk-kel, porokkal, és allergia ellenes gyógyszerekkel, egyre rosszabb lett a helyzetem, már csak napi két-három órát tudtam aludni a köhögés, és fulladás miatt.Az egyik tűdőgyógyászom utolsó esélyként írta fel a medrolt, de elfelejtette mondani, hogy max két hétig lehetne szednem- akkor napi 16 mg-ot.Miután beszedtem mind a száz db-ot a 16 mg-osból. Az orvos megdöbbent amikor teljesen tünetmentesen mentem vissza. Azóta is szedem ,és nagyjából tünetmentes vagyok....
117. 48
2019. júl. 13. 19:49

Sziasztok.

Mi a különbség a masteron és a mastabol között?

Köszönöm

2017. júl. 8. 15:25
Aki szedett már medrolt, annak változott a hangja? Nekem olyan kis rekedt lett tőle. Igaz, hogy idült hörgőgyulladásra kaptam. Két hétig kellett szedni. A hörgőkben lévő slejm most már nincs ott, de most meg már szinte állandó rekedtséggel bajlódom, és ez azóta van, amióta a medrolt szedtem.
115. gizus58 (válaszként erre: 114. - Viola66)
2017. márc. 19. 18:03
Míg szedtem én is verejtékeztem éjjel, de nappal is.Nagyon sok mellékhatása van a Medrolnak. Én inkább álmatlan voltam tőle.
114. Viola66
2017. márc. 19. 17:54
Sziasztok! 2 hônapja szedem a medrolt (jelenleg már 8mg-ot). Sok mellékhatàst tapaztaltam, többek között éjszakai mėly alvást erős izzadással. Tapasztalt még ilyet valaki?
113. Érdekes73 (válaszként erre: 110. - Makacs46)
2017. márc. 16. 23:37
Csak fokozatosan szabad leállni róla.
112. Érdekes73 (válaszként erre: 110. - Makacs46)
2017. márc. 16. 23:36
Sajnos lehet hogyha elhagyod romlik az állapotod :(
111. kori54 (válaszként erre: 110. - Makacs46)
2017. márc. 16. 17:48
Szia! 3 év alatt sem hatott gyógyszer? Orvos írja fel rendszeresen, miért nem kérdezel rá, hogy elhagyhatod e ha nem használ?
2017. febr. 24. 22:56
Nekem izületi panaszokra napi 2 mg medrolt írtak fel,már vagy 3 éve hogy szedem.Lehet ennek valami gyógyító hatása?
109. TimiPanna (válaszként erre: 90. - Stunceller)
2016. aug. 3. 06:55
Szia,nekem detto ez van most karom nyelvem furan zsibbad es izuleti fajdalmakat is okozott es nem birtam tole aludni mig nagyobb dozisba szedtem .. Mar vege fele jarok 16mg egy nap majd 8 mg 3 napig es vege ...mellekhatasok mikor multak el neked ??? Ja ful mutet utan ksptam szem ideg es arc ideg benulas ellen ...
108. Mireille71 (válaszként erre: 104. - Libalány)
2016. júl. 23. 22:15
Tapasztalatom szerint igen, okozhat
107. Mireille71 (válaszként erre: 105. - Rika1)
2016. júl. 23. 22:13
Pantoprazol
2016. júl. 23. 22:07

QUAMATEL

de nem én szedtem

105. Rika1
2016. júl. 23. 19:39
Medrolt szedek, de fáj a gyomrom. Ti milyen gyomorvédőt kaptatok?
2016. júl. 10. 14:36
szasztok,1 hónapja szedek napi 12 mg medrolt. Lehet ettől állandó éhségérzetem,vag yez ahoz túl kicsi adag?
103. gizus58 (válaszként erre: 102. - Beyatriksz)
2016. jún. 15. 13:54

Nem a Medroltól agresszív, és van üldözési mániája Ezt más váltotta ki nála.Teljesen jó adagban csökkentették a Medrolt, így szokás.Azonnal nem lehet elhagyni, felezni kell az adagokat.64,32, 16, és 8 ,így szokták.

A dühkitörésének okára kérdezzetek rá az orvostól, mert ezt nem gyógyszer okozza.Ne hagyjátok annyiba.

2016. jún. 15. 12:13
Sziasztok! Remélem valaki még idetéved a fórumba. Tanácsra lenne szükségem. Édesapám daganatos beteg, Medrolt írtak fel neki, kezdő adagnak 64 mg-ot, amit aztán 1 hét után 32-re csökkentett. Időközben orvost váltottunk, és bár az előző azt írta, hogy újabb 1 hét után ismét felére kell csökkenteni, az új orvos azt mondta maradjon a 32 mg. Ennek kb. 2 hónapja. Most rákérdeztünk, hogy nem kellene már csökkenteni, és azt mondta de, most már akkor szedjen csak 16 mg-ot. Viszont azóta szörnyen agresszív, mindenkivel vitatkozik, verekszik, üldözési mániája van, depressziós. Lehetséges, hogy hirtelen nagy dózissal lett neki csökkentve, mivel már sokáig szedte a 32mg-ot? Mi tévők legyünk? Várjunk türelemmel, vagy kapjon nyugtatót? Esetleg emeljük vissza neki kicsit?
101. csaje32
2016. jan. 1. 09:24
Sziasztok!!.):)Én asztmás beteg vagyok s rengeteg Medrolt szedtem s most is pont Medrol kurán vagyok nekem igazándibol csak akor van tünetem mikor már levesznek róla akor nagyon rossz hányinger feszültség szédülés pufadás meg ilyenek de viszont tény hogy használ!!!üdv Edina
2015. aug. 8. 17:22

Nekem az orvos minden várható mellékhatást elmondott.De 4 hó után kisebb problémákkal,pufi arccal,de jól vagyok!

24mg/nap

2015. jún. 25. 02:15
infúziós terápiás kezelést kaptam a fent említett szerrel és mivel élek még, csak jó tapasztalatom van mellékhatásra nem emlékszem hogy lett volna nálam
98. Hakac (válaszként erre: 96. - Youlcsi)
2015. jún. 25. 02:05
Mellék hatásról nem tudok nyilatkozni(még) de hatásról annál inkább. Valóban ez a legjobb szer amit valaha orvostól kaptam. Nagyon rossz a tüdőm minden évben rámegy a szénanátha 1-2nap tüsszögés után köhögök fulladok és előjön az asztmám egyszóval csúnya hörgőgyulladás és korháza vége.2-3 hét a teljes gyógyulás. Ma az orvosom Medrolt adott, mondta hogy szteroid de nem tudtam hogy ez gyógyszer, mondtam hogy alig kapok levegőt nem hogy gyurjak, inkább köptetőt adjon, mondta hogy arra semmi szügség. A hatás: ma 3 óra után vettem be 2x4 mg-ot kb. félóra után belázasodtam és élveztem, nem kínzó hidegrázós láz volt hanem jóleső, közben ki is főttem. A váladék is fejön minden köhintésre, valóban nincs szükség a kínzó köptetőkre. Most ott tartok hogy éjszakára félig gyógyult vagyok kapok rendesen és könnyen levegőt,csak köpet ürítéskor köhögök. Ez a szer egy hét kórházi kellemetlenségtől és két hét köptetőzéstől óvott meg. Hálás vagyok az orvosomnak érte. Mellékhatása meg minek nincs?! eddig még semmilyen gyógyszer mellék hatását nem éreztem szerencsére, szerintem egyén függő mert ismerek olyan embert(keresztanyám)aki a NO-SPA-t is negyedekben eszi mert az is főldhözcsapná...
97. letelke (válaszként erre: 96. - Youlcsi)
2015. máj. 7. 13:51
Köszönöm szépen a válaszod!
96. youlcsi (válaszként erre: 95. - Letelke)
2015. máj. 6. 15:26

A szteroidnak sok mellékhatása van, valóban... de adott helyzetben a legjobb szer. nagyon jó gyulladáscsökkentő, ráadásul nagyon gyorsan hat.

Az orvosok sem szeretik adni, amennyiben lehetséges, kiváltják mással... de ha egyszer ezt javasolják, annak jó oka van, ilyenkor valóban erre van szükség.


ne kísérletezgess.


a mellékhatások nagy része nem elkerülhető, ha jön, jön... de nem is biztos, hogy mind jelentkezni fog nálad. lehet, csak 1-2... attól is függ, mennyi ideig kell majd szedned a gyógyszert.


mindenesetre nyugtasson a tudat, hogy a (40) 24 mg egyáltalán nem nagy kezdődózis.

amit már az elején megtehetsz, hogy valami gyomorvédőt szedsz mellé, mert a gyomrot kezdi ki elsőként, és az ellen lehet tenni.


kitartás!

2015. máj. 6. 14:50

Sziasztok!

Szeretnék tőletek segítséget kérni!


Múlthéten bekerültem a kórházba (ORFI) sokízületi panaszok miatt. Rögtön elkezdtem infúzióba 40mg Medrolt kapni, a tünetek enyhültek. Mellkas röntgennel megállapították, hogy gyulladásos polyarthropathiám van. Most 24mg medrolt kell szednem és hetente csökkenteni 4mg-al, majd kontroll.

Sok felől hallottam már, hogy sok kellemetlen mellékhatása van ennek a gyógyszernek. A kérdésem az lenne,hogy esetleg van valakinek erről tapasztalata? Diétával, vitaminokkal, bármivel el lehet érni,hogy ne kelljen szteroidokat szednem?

2015. ápr. 5. 15:29

Sziasztok! Napi 24mg Medrolt szedek kb 10 napja.Fel vagyok pörögve tőle,de az izületeim fájnak és az egyébként tökéletes vércukrom eléggé megemelkedett.

S ha nem baj,de megosztanék még egy "Bármilyen tapasztalat"-ot(csak mert nagyon bosszant,és muszáj kiadni magamból):Azokra az emberekre lettem allergiás akik ilyen típusú "tanácsokat" osztogatnak:Ne szedd,mert annyi mellékhatása van!Felnyomja ám a cukrod!Ki fogsz ám szőrősödni!---Köszönöm,de nem kell fenyegetni,h így vagy úgy járok,sztem senki nem azért szedi mert annyira szereti a keserű ízt a szájában.Biztosra veszem,h az orvos(orvoscsoport) nem ok nélkül írta fel nekem.Az orvos felkészített minden mellékhatásra,ez még csak a "kis kezdő" adag,tehát nem sok jóra számítok,de meg kell próbálni!

:D

93. stunceller (válaszként erre: 71. - Angeel76)
2015. márc. 11. 13:21
Szia!leszokás alatt volt hányingered?
2015. márc. 11. 13:20
Elhagyas alatt lehet tőle hányingerem?
1 2 3 4 5

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook