Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Lélek & Szerelem fórumok » Kihívás! Szorongás ellen jógával, egészségesebb táplálkozással és megfelelő mennyiségű alvással fórum

Kihívás! Szorongás ellen jógával, egészségesebb táplálkozással és megfelelő mennyiségű alvással (beszélgetős fórum)


márc. 27. 22:52
Csatlakoznék én is. Szintén gyerekkori traumák miatt vagyok 12 éve pánikbeteg és depressziós alvászavarokkal. Jelenleg meditálok, és önismereti terápiára járok. Remélhetőleg hatásosnak bizonyul.
márc. 27. 19:46
Én pánikbeteg vagyok . Gyerekkori traumák miatt hajlamos vagyok depresszióra és alvás zavarom is van de nagyon . Nekem a szorongást oldó és a nyugtató hatású jóga rengeteget segített. Napi 2x ahogy volt időm 💜
20. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 17. - Semleges)
jan. 30. 16:45
Probald meg, es azutan tudsz velemenyt irni a tapasztalatodrol.
jan. 30. 16:45

Nekem sem sikerul mindent betartanom, ahogy kellene.

Most csinaltam egy joga edzest, de gyakran nem alszom sajnos annyit, amennyit kellene.

Probalok ezen is valtoztatni.

18. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 16. - 44bb962558)
jan. 30. 16:42
Youtubeon vannak fent rovidebb joga edzesek is, en is ilyet csinalok gyakran, mert sokszor csak erre van idom.
17. semleges (válaszként erre: 11. - Fórumnyitó (anonim))
jan. 30. 06:14
Jó, lehet, hogy megnézem, bár én azt nem sokra tartom. Mondom ezt úgy, hogy soha nem csináltam.
jan. 29. 21:19
A jógán kívül minden megvolt, ill. attól függ, hogy mit nevezünk jógának, mert a reggeli tornámban voltak jóga elemek.
jan. 29. 17:33

Sziasztok.

Joga kipipalva :)

Azzal en is egyet ertek, hogy a szorongas okat is szukseges megoldani vagy csokkenteni, amire epp lehetoseg van, de a fent leirtak szinten sokat segitenek a szorongascsokkentesben :)

14. Babi11
jan. 29. 13:44
Napi 7--8 órai alvás,meditció,séta.
13. NomNom (válaszként erre: 8. - Fórumnyitó (anonim))
jan. 29. 12:39
Online fitness órákon szoktam részt venni. Nem pont jóga de nekem ez is sokat segít.
jan. 29. 10:56
Sokat segít a helyes táplálkozás, megfelelő mennyiségű alvás és mozgás, de ezek önmagukban nem fogják megoldani a szorongás kérdését, ha valakinek ez a problémája. Ahhoz mélységétől és tartalmától függően valamiféle önismereti terápia kell, le kell ásni, hogy miért, mitől/kitől és mióta szorong valaki.
11. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 6. - Semleges)
jan. 29. 09:57

A joga nagyon sokat segithetne.

Akar youtube videorol is csinalhatsz orat, es meglatod, milyen hatasa van.

10. Napsugár8 (válaszként erre: 7. - Fórumnyitó (anonim))
jan. 29. 09:57
Igaz! Valóban úgy írtad.
9. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 3. - 8fcc3dbd8d)
jan. 29. 09:55
Ahhoz is lehet zoldseget enni 😀
8. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 2. - NomNom)
jan. 29. 09:55

Az is jo elso lepesben, ha probalsz kozeliteni egy megfelelo mennyisegu es minosegu alvashoz.

A joga viszont gondolom sokat segitene, foleg igy, ha rendszeresen nem tudod magad kipihenni

7. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 4. - Napsugár8)
jan. 29. 09:51
Szia. Azt irtam, hogy az etkezeseddel kombinalva (marmint hozzaadva) napi zoldseg, gyumolcs.
6. semleges (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
jan. 29. 07:19
Nekem a jóga kivételével mind meg van.
5. Napsugár8 (válaszként erre: 4. - Napsugár8)
jan. 29. 07:09

Egy kicsit helyesbítek:

Részemről, ha a fehérje + ch mellé kerül az asztalra még zöldség, gyümölcs is, a stressz, szorongás tökéletesen elkerül. Próbáld csak ki! :))

4. Napsugár8 (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
jan. 29. 06:50

Jóga helyett egy kis meditáció

A kajához még jó adag fehérje és némi ch is kell

A többi stimmel, semmi szorongás, semmi gond!

jan. 29. 05:52
Sajnos "hús zabáló" vagyok
2. NomNom (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
jan. 29. 03:15
Ott buktam meg h minimum 7 óra alvas. Jelenleg kivitelezhetetlen.
jan. 28. 23:11

Sziasztok.

A kihivas reszletei:

- heti 4-5x joga - jarhatsz csoportos orara, vagy lehet youtube videorol is

- taplalkozas: napi 1x gyumolcs, napi 2x zoldseg fogyasztas, az etkezeseddel kombinalva, kevesebb cukor, es napi kb 2-2,5 l viz fogyasztas

- napi kb 7 ora alvas


Itt hozzaszolasban megbeszelhetjuk, kinek hogy megy, es biztathatjuk egymast.

Ha szeretnel csaltakozni, irj hozzaszolast, es rajta.

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2022, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook