Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » Ismered a Helen Doron Early English módszert? fórum

Ismered a Helen Doron Early English módszert? (beszélgetős fórum)


1 2
2013. febr. 13. 18:13
Szeptemberben kezdtünk 3 éves kislányommal, szeret oda járni, szereti a tanárt, de valamiért nagyon lassan haladt a csoportunk, 4 hónap alatt vettünk egy leckét.
2012. okt. 8. 10:39

Nekem több ismerősöm is hordta a gyerekeit HD angolra. Évek alatt SEMMI nem ragadt a gyerekekre, pedig nem buta gyerekekről van szó! Volt olyan, hogy én magam is bent maradtam az óra elején, háááááááát, a tanárnak is még lenne mit tanulnia! :(

Szóval nekem abszolut negatív tapasztalatom van!

2012. okt. 8. 10:09

Német nyelvtanár vagyok sokadik éve.A lányom 2 éves, már sokat tud németül. Nemrég elvittem egy ingyenes Helen Doron órára. Függetlenül attól, hogy az én pörgős gyerekemet nem kötötte le, mert jobban érdekelte a többi gyerek, a rajzolás és a többi helyiség felfedezése, azt mondom, hogy nagyon jól felépített órák ezek, igazán gyerekbarát nyelvtanulásról beszélhetünk.DE!Ahogy már mások is írták, marha drága ahhoz, hogy elbohóckodjunk egy vagy akár több éven keresztül. A gyerek az óvodák keretein belül is megtanulja ugyanezt potom pénzért,nem beszélve a magánórákról.Még az is jóval olcsóbb, és egy magántanár is meg tudja teremteni a Helen Doron hangulatú környezetet.