Elegem van a párom nyavalygásából! Mit tegyek? (beszélgetés)
Yess, yess!!!:-))
De Endzsel és Elex merre lehet?? Szexelnek kettesben?? Nem engedte Endzsel e helyre? Nekem , meg nektek ezen ember kellene:)) Jelenleg egy ember leledz erre, egyetlen ember, mely tehet ezt s egyebet:)
Ez este lesz neked feledhetetlen ,ketten ,meg még egy lelkes menyecske vette kezelésbe tested!!!!Szemed le sem veszed,eseményeket lesheted!!!!
Ez kell nekem s neked,legyen feszes,kemény és tettekre készen!!!!
Feledd el nejed ezen este,gyere s keress engem,kerek mellem,feszes fenekem.Kellek e neked ezen némber elemek?Leszek cemende neked ,ezen percet nem felejted el.Nyelved hegyes?Tested mered???
Ejh Te menyecske! Nem kertelsz, egyenesen nemes szervre tepersz:))
Nyelveddel hegyesre gerjesztve merednek e kerek keblek szemedbe......kezemet tegyem esetleg nemesebb szervedre????
Mellem nekem kerekded, meg termetes. Szereted-e ezt?-)))))))))))))))
Mellek nem gerjesztenek :-DDD de egyebek????
Kebletek engem tettre gerjesztenek.
Nekem kellenek eme kellemes kerekdedek.
Nyelvemmel kell szeretnem eme hegyes elemeket.
Neked nem kellenek, de egyebeknek kellhet. Neked, meg nekem, meg egyebeknek kell emberegyed feszes feneke, selymes lehellete kezemre, feszes teste, melegen nedves melle, eszementen merev egyebe:)!
Te,te...tetszel nekem....beveted tested,eszed,lelked s gerjedelmed!!!!:-)))
Mehet..teljes terjedelemmel:)
Nyelved reszeled....tetteket nem teszel....menj teperd le embered,ne engedd gépezzen eleget,nézegessen tégedet....elevenet ,kedveset,szépet....nem értem,nem vesz észre mellette egy eleven,nedves rejtek helyet?????
Kellemes estet emberek!
Erre tekergek, mert kell nekem egy kellemes est. Est, melyen lehet ezt, meg ezt, meg egyebeket;-)
Szeretet, szerelem, szex...mehet??;-)
Fedetlen keblek nem gerjesztenek.....ej ej....kellemesek ,kerekek,hegyesek,selymesek.....mégsem kellenek!!!!
Keveset!Helyemet nem lelem e helyen,keresek beszédemhez elemeket elmémben.Ezen este belestem egy cseppet,lehet erre szexelek,mert e helyen nem.
Emellett nekem sem kell kétszer emlegetned,hogy szexeljenek meg,mert megyek,emberemet felpezsgetem,leteperem....:-)))))))))))
Begerjedtél rendesen kedvesem,tetteket kezedve veszed,Exel erejét nem vesztegeted!!!!
nyemm-nyemm...eszegetlek emberesen.Kedves, eszel te engem rendesen? nem ? tedd:))
Ne keseregjetek! Tekeredjen testetek rendesen! Kebletek legyen fedetlen,s emberetek lesz esztelen!
Kell.kell..kell.....:) Egyszer nekem lehet egy kellemes este, nem? (dejóislenne:DDD)
De te le leszel teljesen teperve!!!Kell ez neked????
Melletted hentergek,epedezek testedért,keménységed meredez felém.Nesze egy mell kezedbe,meredt részedet e percben veszem be.Eleve neked rendelt e természet,megehetsz desszertnek,gyere eméssz meg!
Este lett,este lett......emberek szerelemre éhesen keresnek kedves ,kellemes helyet...s leveleznek szex helyett !!!!:-(((((
Nem rezelek be..legfeljebb este telve leszek. Szeretem:)..te kedveled?:) Nekem kedvesek eme egyedek, megszeretgetem ezeket:)
Kedveset gépeltél nekem!!!!:-)))
Elég lesz neked ezen kellemes helyen tettre készen lenned...lesznek elegen....ketten?négyen?heten?
Hehe!Megjelent Ket!Helyes!Nevettes meg engem,s egyeb egyedeket eme neten.Helyed ezen helyen elengedhetetlen!!!:-))))))))))))
További ajánlott fórumok: