Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » DPD futárszolgálatról várok tapasztalatokat. Megbízható-e? fórum

DPD futárszolgálatról várok tapasztalatokat. Megbízható-e? (tudásbázis)


1 2 3 4 5 6 7
84. 388b941089 (válaszként erre: 83. - Nikol306)
2016. nov. 21. 21:16
2016. nov. 21. 17:48

Sziasztok.

A kérdésem az lenne hogy mielőtt átadom a csomagot nekem kell megcímezni? Soha nem adtam m3g felde amikor kapok akkor dpd-s nyomtatott címzés van rajta. Előre kinyomtatják és rárakják átvételkor? Köszönöm a válaszokat.

2016. nov. 17. 00:21
Nem tudom általános e, de egy EU webáruházból rendeltem egy csomagot. 4.-én megkaptam a csomagazonosítót, 11.-én végre felvették a csomagot és "in tarnsit"-ba váltott a státusz. Most 17.-e van és még mindig in transit. Komolyan ez egy vicc. Ennyi idő alatt dhl-el kínából megérkezett volna és le is vámolják. El nem tudom képzelni mi tart eddig, mert gondolom 1 napnál tovább nem tart a szállítás, EU csomag tehát nem vámolják, 1 látássérült ember dolgozza fel a küldeményeket náluk? Mást már nem tudok elképzelni. Direkt azért kértem Európából és 40$ szállítási költséggel, mert SOS kellett :(
81. Budget
2016. nov. 16. 19:39

"Szóval azt gondolom, mindenki azt kapja, amit ad a világ felé"

Ez azért egy picit erős.

Tegnap érkezett meg a Dpd-s csomagom a gyerkőcök karácsonyi ajándékával, vagyis csak majdnem mert frankón kicibálta belőle valamelyik görény a kinect szenzort.Csak a hézagkitöltő maradt meg.Ennyit arról, hogy megbízható-e.

2016. nov. 15. 08:50

Tegnap 17.39.-18.39 között írták a szállítás időpontját.

Ránéztem a monitorra 17.39 volt, és arra gondoltam, van egy órám még.....

És ahogy ezt gondoltam, már kopogott a csákó, és bejelentkezett.


MAXIMÁLISAN ELÉGEDETT VAGYOK! :)))


Oda tette le a kis cingár, ahova kértem, maximálisan emberi volt.

Még a kétszárnyas ajtót is segített volna visszazárni.


Szóval azt gondolom, mindenki azt kapja, amit ad a világ felé.

79. buci07 (válaszként erre: 78. - 388b941089)
2016. nov. 11. 09:01
Bocsika,
78. 388b941089 (válaszként erre: 77. - Buci07)
2016. nov. 11. 08:40

Ezúton értesítjük, hogy a DPD Hungária Kft. futára, az Ön által feladni kívánt küldeményért a következő munkanapon, várhatóan 2016-10-13 -n 8-18 óra között érkezik.


Akkor ne gondoljad.


Tegnap parom várt csomagot, egy oras idointervallumot adtak meg, meg is jöttek akkor mikor mondták. Ha csomagot hoznak ált nincs gond, de ha csomagot visznek, akkor mindig

77. buci07 (válaszként erre: 75. - 388b941089)
2016. nov. 11. 08:12
Az időpont tájékoztató jellegü,de szoktak emailt küldeni kb mettől meddig ér oda,és nem gondolom hogy neked 8-18között adták meg.
2016. nov. 10. 23:58
Megbízhatatlanok ,a csomag sérülten érkezik ,hazudoznak,a jelzett időpontban nem kézbesítenek ,a telefonos ügyfélszolgálat elérhetetlen,a leggagyibb futárcég . Folytassam ? Ja meg ez-az eltűnik a csomagból vagy az egész csomag ,pedig onnantól hogy átveszik a csomagot ,csak Dpd-s ember nyúl hozzá .
2016. okt. 13. 19:59
Ma reggel 8 es 18 ora kozott egesznap vartuk oket mert csomagot kellett feladjak, mindig volt itthon vki emiatt. Negyed 7-kor ertek ide. Ugy leb.sztam a futart mint a sz.rt. lehet nem o volt a hibas, de baromira nem erdekel.
74. GraceK
2016. okt. 12. 13:03

Sziasztok. Én is rengeteg alkalommal(30-35) futottam már bele DPD-s kiszállításba és eddig elmondhatom, hogy minden rendben volt. Az sms-ben küldött kiszállítási időpontot eddig sikerült betartaniuk.

Eddig mondatni csak pozitív élményeim voltak velük. Viszont ez a "megkárosításos rész"..én nem is értem hogy fordulhat elő (velem is történt egyszer). Olyan cégtől rendeltem, ahol nem írták rá a csomagra, hogy utánvét 0 Ft. Így a szállító sem tudta, hogy mi van. De mondtam neki, hogy ki van fizetve és nem erősködött.

73. Geugye
2016. szept. 15. 20:40
Persze mi belefutottunk a sz...-ba, ha előbb olvasom a kuyatápos hozzászólást. Ugyanaz nálunk is, csak ezúttal egy gyógykészítményt emeltek el a csomagunkból, ami elég drága is egyrészről, másrészről iszonyú bunkó dolog volt. A csomag kibontása után derül csak ki a tartalma. Viszont a csomagoláson pontosan látszik hány kg volt amikor a futárszolgálat átvette a csomagot. Nyilván nem mérleggel a honom alatt szaladtam a kapuba, amikor a mogorva sofőr szólt, hogy ott van. Így nem vettem rögtön észre, hogy a súlya is megcsappant. Kibontás után pedig csak egy termék volt benne a kettőből, az is bontottan, vagyis használhatatlan, ki tudja mit került az eredeti helyébe. Nagyon vártuk már a gyógykészítményt a kutyának. De mi azért továbblépünk az ügyben, más állattartó is jelezte, hogy nekik is ugyanez a tapasztalata volt ugyanezzel a futár céggel.... Ráadásul egy elektronikus "kütyün" kell aláírni, amit el sem tudsz olvasni mit íratnak alá veled. Azt meg végképp nem értem, ha már előttem másnak is ugyanilyen tapasztalata volt, akkor miért nem vizsgálják ki, ki lop nagyüzemben a cégnél. Plusz mire írják ki, hogy az adatainkat megfelelően védik, nekünk a számlalevél is eltűnt a csomagból, azon meg szerepelnek... szóval orosz rulett.
2016. júl. 13. 13:46
Webáruházból rendelt árut korrekten, pontosan ,időre ,udvariasan szállították le már többször. Nekünk jó a tapasztalatunk.
2016. júl. 12. 13:05
Én már rendeltem úgy webáruházból,hogy ők szállították ki,de csomagot is adtam fel velük. Eddig nem volt problémám
2016. júl. 12. 12:27
én rendeltem tőlük, szerencsére nem volt semmi probléma, és elég hamar kihozták a kért árut.
2016. júl. 11. 11:18
Nekem összetörtek az üvegjeim, letette a futár a folyadéktól tocsogó dobozt. Miután papíroztunk, fizettem, megfogtam és éreztem, hogy baj van. Kérdeztem, hogy vizes-e a kocsi alja. Azt mondta, IGEN, FELMOSOTT BENNE REGGEL! Basszus! Minek néz ez???! A futár jegyzőkönyvet sem tudott felvenni, azt mondta, majd csak hétfőn. ?? Már elnézést, de ilyen dokumentumnak lennie kellene náluk, nem? Nem szándékozom rendelni többet úgy, hogy ők szállítanak. Mindenkinek javaslom, nyissa ki a csomagot, ALÁÍRÁS, FIZETÉS ELŐTT! Mert utána kiröhögnek, hogy a feladó hibája, rendezzem vele.
68. Gatitaaa (válaszként erre: 67. - Andi0113)
2016. ápr. 14. 23:58

Ez igaz. Én is mindig nagyon ügyelek a rendeléseimre, az időpontokra és az elérhetőségemre. Nem várhatnak a végtelenségig, őket is szorongatják.


Egyszer volt gondom futárral, de az másik cég volt. Nem vettem észre amikor hívott ( pedig mindig nagyon ügyelek erre ) ő meg cseszett becsengetni, csak megfordult a ház előtt. Hiába futottam ki amikor megláttam hogy fordul be a ház elé, mire kiértem, elment. Na az ilyen viszont a futár hibája, mert a minimum, hogy kiszáll csengetni. Ez viszont szerintem ritka eset.

2016. ápr. 1. 23:07
Azért nem árt néhány dologgal tisztában lenni: a futárok alkalmazottak,nekik is meg kell felelni a munkáltatói elvárásoknak.Ez pedig azt jelenti, hogy ha például nem tudnak egy csomagot időben leadni, mert például valaki megváratja őket, mivel épp nincs otthon,akkor azért tőlük x összeget levonnak a fizetésből.Így nyilván nem örülnek, ha egy nap már a 6. cím, vagy időpont módosításba futnak bele.Én úgy gondolom, hogy aki csomagot rendel, kérje olyan címre, ahol biztosan át tudja venni.Tudom, hogy mindenki magasról tojik a futárok rá,de vegyük figyelembe,hogy ők is a munkájukat végzik!
2016. ápr. 1. 12:39
vettem játék figurákat jófogásról,a telefonom rossz így nem tudnak hívni,és én azt hittem a feladó postán küldi a cuccot,egy hét után kérdezem hogy mikor jön már a csomag írja hogy dpd futár 2szer már járt nálam,de amit olvasok hogy nem mennek ki címre soha kérdéses igaz e.3dik alkalommal azt írták reggel 9és dél között jön a futár,3 órát álltam az utcán és semmi,ami futár jön nem tetszik neki hogy megkérdezem nála van e,feljebb áll neki hogy nem szállít.ma személyesen mentem jó messzire és mondják visszavitték a feladónak,az ügyintéző szólt telón hozza vissza mert átvenném,ha sikerül hétfő,kedd átvehetem.a csomagot helyben ott nyitom ki hogy ellenőrizzem.ez a futár banda nagy szar.
2016. ápr. 1. 11:23

Sajnos nekem is csak rossz tapasztalatom van róluk. Kutyatápot rendeltem, és őket választottam kiszállító cégnek. (sajnos). Kutyatáp előre kifizetve. Már egy ideje várom.

A héten kedden azt ígérték az ügyfélszolgálaton, hogy csütörtökön kihozzák végre, de nem hozták. Hívom őket, mondja egy srác, hogy ó elnézést, a futár valamiért szerdán hozta ki. De holnap kiviszi 12 azaz mára. Ma hívom őket, mondják , hogy be sem került a csomagba, mert megsérült a termék. Most öt napig raktáron lesz. A lényeg, hogy az ügyfélszolgálaton összevissza ígérgetnek, te várod a csomagot mint egy hülye gyerek, de eszük ágában sincs kihozni. Szerintem van ott egy kutya aki már rég megette. Vicc kategória a DPD, aki teheti messziről kerülje!

2016. márc. 22. 12:09
Cégem címére kértem a küldeményeket, hiszen ott munkaidőben mindig van valaki. Első alkalommal értesítettek, hogy aznap délután öt és hat között hozzák. Céges címre! Megkértem kolléganőmet, hogy maradjon bent túlórára. Nem jöttek, nem értesítettek. Másnap 11-kor nyolc perc után felvették a telefont, elnézést nem kértek, közölték, lerobbant az autójuk. Kértem aznapra, hogy négy előtt érjenek ki. Pár prcre a telefonra e-mailben értesítettek, hogy négy és öt között hozzák. Negyed hat után hívott a futár, neki senki nem szólt a kérésemről. Reklamációmra nem is válaszoltak. Három héttel később másik csomagnál ismét öt és hat közé értesítettek. Kolléganőmmel ismételtünk, nem jött a futár, nem hívott telefonon. Másnap arra hivatkoztak, hogy a bajáratunktól kb. 20 méterre állt meg autóval, valaki azt mondta neki, hogy ilyenkor mi már nem szoktunk ott lenni, ezért oda sem jött. Kértem kártérítést a túlórákért, helyretettek, hogy ez nem garantált szolgáltatás, nem adnak. Szép?
63. Naiv3
2016. febr. 10. 16:15
Ez egy aljas cég!Most lett velük egy ügyünk,hazudoznak.Nem hajlandók kiszállítani a csomagunkat a címnek.
62. Caprica76 (válaszként erre: 60. - Gatitaaa)
2016. febr. 9. 16:19
Nekem is pici babám van, mégis mindig felhív,, hogy ' le tudnék e menni?' Ma egy másik jött, nem az a futar aki szokott, ő is felhívott és első kérdése: " hol tudunk talalkozni?"
2016. febr. 9. 14:36
Én eddig nem csalódtam bennük.
2016. febr. 9. 14:12
Sokszor rendelek netről, a DPD is szokott csomagokat hozni. Nekem jó tapasztalataim vannak, a futár is nagyon kedves. :) Mindig behozza a csomagot, tudják hogy kicsi gyerekeim vannak, így akik gyakran jönnek (GLS, DPD, Trans o flex) mindig bejönnek. :) Nekik is gyorsabb meg nekem is. :)
2016. febr. 9. 11:04

Mar előre rosszul vagyok, ha egy weboldalról csak a Dpd-vel lehet csomagot rendelni.

A szolgáltatással magával nincs gondom, de a futáraik stílusa kritikán aluli. Udvariatlanok, lekezelőek, nem akarják a lakásajtóig vinni a csomagot, házhozszállítás esetén sem.

A Gsl-el sosincs ilyen gondom, ott végtelensegig udvariasak a futárok.

2016. jan. 29. 00:29

Sziasztok!

Nekem is 1 csalódás volt, első és egyben az utolsó csomag kiszállításom tőlük! 1 nap késéssel érkezett a csomag nem megfelelő körülmények között(koszos kocsi padozatán). Teszem hozzá a csomag nem megfelelően követhető, sőt szinte nem is. Nem ajánlom senkinek!

57. conyka (válaszként erre: 55. - Bebbe)
2016. jan. 7. 21:19
Szia! Én már írtam Neked üzit,említetted ott is ezt az illetőt aki segített Neked.Nem tudnád megmondaniírni :),hogy hogyan keressek rá,mit írjak be aböngészőbe? vagy Te mit írtál,hogy magtaláltad őket?Ugye nekem 2 héten belül két károm is lett a dpd miatt.
2015. dec. 27. 10:31

Sziasztok!

Sajnos még karácsony előtt nekem is összejött egy kellemetlen élmény a DPD-vel. Ahogy átfutottam a fórumot, attól tartok ez nem meglepő...


Neten vásárolt árut hoztak, minden előre ki volt fizetve. Nem tudták nekem megfelelő időben hozni, ezért a nyugdíjas szomszédot kértem meg, hogy vegye át. A futár az idős hölgytől elkérte az irányítószámom számszerű összegétt (!) és aláhamisította az aláírásomat...


Felhívtam a küldőt és közvetítették a panaszt a futárszolgálatnak. Másnap a DPD felvette velem a kapcsolatot és kérték a csomag azonosítóját. Mondták, hogy kivizsgálják az esetet. Most várok, meglátjuk mi lesz.

55. Bebbe
2015. dec. 17. 13:34

Sziasztok!

A 43. bejegyzésemre képzeljétek jött válasz a DPD től! Igaz nem önként válaszoltak, hanem egy kis segítség kellett hozzá, de csak sikerült!

A történet lentebb olvasható, ami ez után történt itt olvasható:

Eltelt a panaszom megtételétől 30 nap, és a DPD nem adott választ, így írtam a panasztételemre egy panaszt, amire 2 hét után szintén semmi válasz nem érkezett! Elkezdtem böngészni a neten, és találtam egy ilyen ügyekkel foglalkozó emberkét (sajnos már nem emlékszem ki!) és kétségbe esésembe írtam neki! Meglepetésemre a DPD 2 napon belűl, az első levelemre reagált, amiben bocsánatot kértek a futár viselkedése miatt, valamint az általuk okozott kárt, haladéktalanúl megtérítik. Kaptam egy formanyomtatványt, amin kitöltöttem mindent, és kártérítésként 1700 Ft telefon számlát, valamint 1x postaköltséget kértem! 2 hét telt el igaz, de a pénzemet megkaptam!


SOHA TÖBBET DPD! Jó lecke volt!


TARTSATOK KI, MERT VAN, HOGY JÓ VÉGE LESZ!!


Sanos az ilyen internetes vásárlásoknál azt tapasztalom, hogy az emberek a macera miatt hagyják az egészet a fenébe, és a cégek ezért mernek mindent megtenni! A minap is belefutottunk egy ilyenbe, most várom onnan is a fejleményeket, mert az üzletet konkrétan meg kellett fenyegetni, hogy ha nem veszi vissza a 3 nappal azelőtt vásárolt termékemet, amire 14 nap visszavásárlási kötelezettsége van, feljelentem minden helyen, ahol csak lehet!! Bocs ennek egyépként nincs köze a DPD hez!

1 2 3 4 5 6 7

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2025, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook