DPD futárszolgálatról várok tapasztalatokat. Megbízható-e? (tudásbázis kérdés)
Ez igaz. Én is mindig nagyon ügyelek a rendeléseimre, az időpontokra és az elérhetőségemre. Nem várhatnak a végtelenségig, őket is szorongatják.
Egyszer volt gondom futárral, de az másik cég volt. Nem vettem észre amikor hívott ( pedig mindig nagyon ügyelek erre ) ő meg cseszett becsengetni, csak megfordult a ház előtt. Hiába futottam ki amikor megláttam hogy fordul be a ház elé, mire kiértem, elment. Na az ilyen viszont a futár hibája, mert a minimum, hogy kiszáll csengetni. Ez viszont szerintem ritka eset.
Sajnos nekem is csak rossz tapasztalatom van róluk. Kutyatápot rendeltem, és őket választottam kiszállító cégnek. (sajnos). Kutyatáp előre kifizetve. Már egy ideje várom.
A héten kedden azt ígérték az ügyfélszolgálaton, hogy csütörtökön kihozzák végre, de nem hozták. Hívom őket, mondja egy srác, hogy ó elnézést, a futár valamiért szerdán hozta ki. De holnap kiviszi 12 azaz mára. Ma hívom őket, mondják , hogy be sem került a csomagba, mert megsérült a termék. Most öt napig raktáron lesz. A lényeg, hogy az ügyfélszolgálaton összevissza ígérgetnek, te várod a csomagot mint egy hülye gyerek, de eszük ágában sincs kihozni. Szerintem van ott egy kutya aki már rég megette. Vicc kategória a DPD, aki teheti messziről kerülje!
Mar előre rosszul vagyok, ha egy weboldalról csak a Dpd-vel lehet csomagot rendelni.
A szolgáltatással magával nincs gondom, de a futáraik stílusa kritikán aluli. Udvariatlanok, lekezelőek, nem akarják a lakásajtóig vinni a csomagot, házhozszállítás esetén sem.
A Gsl-el sosincs ilyen gondom, ott végtelensegig udvariasak a futárok.
Sziasztok!
Nekem is 1 csalódás volt, első és egyben az utolsó csomag kiszállításom tőlük! 1 nap késéssel érkezett a csomag nem megfelelő körülmények között(koszos kocsi padozatán). Teszem hozzá a csomag nem megfelelően követhető, sőt szinte nem is. Nem ajánlom senkinek!
Sziasztok!
Sajnos még karácsony előtt nekem is összejött egy kellemetlen élmény a DPD-vel. Ahogy átfutottam a fórumot, attól tartok ez nem meglepő...
Neten vásárolt árut hoztak, minden előre ki volt fizetve. Nem tudták nekem megfelelő időben hozni, ezért a nyugdíjas szomszédot kértem meg, hogy vegye át. A futár az idős hölgytől elkérte az irányítószámom számszerű összegétt (!) és aláhamisította az aláírásomat...
Felhívtam a küldőt és közvetítették a panaszt a futárszolgálatnak. Másnap a DPD felvette velem a kapcsolatot és kérték a csomag azonosítóját. Mondták, hogy kivizsgálják az esetet. Most várok, meglátjuk mi lesz.
Sziasztok!
A 43. bejegyzésemre képzeljétek jött válasz a DPD től! Igaz nem önként válaszoltak, hanem egy kis segítség kellett hozzá, de csak sikerült!
A történet lentebb olvasható, ami ez után történt itt olvasható:
Eltelt a panaszom megtételétől 30 nap, és a DPD nem adott választ, így írtam a panasztételemre egy panaszt, amire 2 hét után szintén semmi válasz nem érkezett! Elkezdtem böngészni a neten, és találtam egy ilyen ügyekkel foglalkozó emberkét (sajnos már nem emlékszem ki!) és kétségbe esésembe írtam neki! Meglepetésemre a DPD 2 napon belűl, az első levelemre reagált, amiben bocsánatot kértek a futár viselkedése miatt, valamint az általuk okozott kárt, haladéktalanúl megtérítik. Kaptam egy formanyomtatványt, amin kitöltöttem mindent, és kártérítésként 1700 Ft telefon számlát, valamint 1x postaköltséget kértem! 2 hét telt el igaz, de a pénzemet megkaptam!
SOHA TÖBBET DPD! Jó lecke volt!
TARTSATOK KI, MERT VAN, HOGY JÓ VÉGE LESZ!!
Sanos az ilyen internetes vásárlásoknál azt tapasztalom, hogy az emberek a macera miatt hagyják az egészet a fenébe, és a cégek ezért mernek mindent megtenni! A minap is belefutottunk egy ilyenbe, most várom onnan is a fejleményeket, mert az üzletet konkrétan meg kellett fenyegetni, hogy ha nem veszi vissza a 3 nappal azelőtt vásárolt termékemet, amire 14 nap visszavásárlási kötelezettsége van, feljelentem minden helyen, ahol csak lehet!! Bocs ennek egyépként nincs köze a DPD hez!
Sziasztok! Régta szoktam a dpd-t ígénybe venni,és eddig nem volt semmi gondom velük ez idáig.
z első az volt,hogy az általam eladott termékutánvéttel történt és majdnem 3 hét után sem sikerült utalniuk a pénzt.Rájuk írtam,és még az nap utalták,de azzal a szöveggel,hogy már rég átutalás megtrötént és az nap fogom megkapni a számlámra.
No mindegy nem csináltam belőle ügyet,mert rengeteg a dolguk,csúszhatnak ők is.
November 27-én feladtam egy csomagot,amiben egy masszív kismotor volt,kétszer használt,szinte új.Csomagolás előtt átnéztem semmi baja nem volt.Mire oda ért a vevőhöz addigra eltört.Nem is gondoltam arra,hogy náluk történt a szállítás közben a törés,csak az jutott az eszembe,hogy a vevő törhette el,persze ő meg arra gondolt,hogy így adtam fel.Persze jogos a részéről.Ezek itán vissza utaltam neki a pénzt,mert így nem használhatják.El is vittem műanyagoshoz,mondta:kuka :(
Ezek után eladtam egy óriás kamiont,szépen precízen becsomagoltam.
Dec.11-én vitték el ,12-én a vevőhöz ért.Nagyon tetszett neki és nagyon örül,viszont az autóból letört egy darab,ami ugye benne volt a csomagban.Komolyan majdnem elájultam.Akkor összeállt a kép,hogy a motorral is ez történhetett.Írtam nekik mert ezt úgy gondoltam nem hagyom szónélkül,persze ők nem fogkák ha hibáztak elismerni ,mert a barátaim körében is volt ilyen eset és igazából nem volt kártérítés.
Annyit tanultam belőle,soha velük nem fogok szállítatni.
A futárral aki szokottjönn,mondta,hogy elegük van mert ők a legolcsóbbak és rengeteg a munka.
Itt nem arra gondolok,hogy ő hibázott hanem azokra akiknek a kezei között átmennek a csomagok.
De ha már átvettem a csomagot és kifizettem, miért a feladót kártérítik?
Akkor engedjék meg, hogy átvétel előtt felnyissam a csomagot.
DPD!
Soha többé. Szeptember 4-én érkezett meg egy grillsütőm, ami törékenyként lett feladva, jól becsomagolva. Természetesen összetörték, nem is kicsit. Használhatatlan. A futár csak akkor vesz fel jegyzőkönyvet, ha utasítják. Mondom ok, akkor ügyfélszolgálat. Ötször hívtam őket mire 20 perc után kacsoltak valakit. Mondja az ügyintéző, hogy az eladónak kell kérni a jegyzőkönyv felvételét meg eljárni az ügyben. Ok megtette. "30 nap az ügyintézési idő". Október 2-án jön a levél, hogy idézem:
"A sérülés kapcsán futárunk fel fogja keresni Önt jegyzőkönyv felvétele céljából.
Hivatalos reklamációt mindig a feladó nyújthat be, ezután cégünk a feladót kártalanítja az eset kivizsgálását követően, a feladó pedig Önt, mint ügyfelét. Így kérem, amennyiben kárigénnyel szeretne élni cégünk felé, jelezze azt feladó partnere felé, mert a hivatalos kártérítési eljárást ő tudja elindítani."
Dobtam egy hátast. Írtam, hogy nem értem, ha én vagyok a károsult, akkor miért nem engem kártalanítanak és miért az eladót. Mi a garancia, hogy az eladó kifizeti nekem a káromat. És honnan tudom meg, hogy kapok-e kártalanítást. Erre jött egy levél, hogy az eladó adjon meghatalmazást, hogy eljárhatok az ügyben. Megkaptam, elküldtem. Azóta semmi.
A jófogás háztól-háziggal is jártam így (1900Ft), de ott 1 hét után kifizették a nyomtató árát nem szaroztak. DPD-ről ennyit.
Vedd úgy, hogy lájkoltalak. :)
Legtrehányabb futárcég. Mióta volt velük egy hosszadalmas kiértesítenek-várok-nem hozzák-kiértesítenek-várok-nem hozzák esetem tavaly, azóta minden alkalommal előre félek, ha éppen ők szállítanak ki valamit.
Legutóbb édesanyám címére rendeltem valamit, X. Anna névre. Az email értesítőn X. Antalné volt, vissza is jeleztem az ügyfélszolgálatnak rögtön, hogy nem jó a név (de hogy hogyan és miért lett az Annából Antalné, azt nem értem). Visszajeleztek, hogy rendben. Ezek után természetesen Antalné-t keresett a futár, de már meg se lepődtem, hogy nem javították ki, amit ők rontottak el.
Sziasztok!
Nekem is rossz tapasztalatom van a DPD vel. Rendeltem egy terméket, kaptam a DPD től egy értesítőt, hogy ekkor és ekkor hozzák. Szóltam a munkahelyemen, hogy később megyek kicsit, mert csomagot várok, amint megkaptam, megyek. A futár nem jött a megírt időpontba, ezért felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol azt mondták, semmi baj, szól a futárnak, és a munkahelymre hozza. Megnyugodtam, beentem dolgozni! Majd hív a futár 2 órával később, hogy a ház előtt van, senki nem nyit ajtót. Mondtam neki, hogy az ügyfélszolgálatossal beszéltem, hogy a munkahelymre hozza, mert 2 órát késett a kézbesítéssel, erre szó szerint kiosztott az emberük olyan hangnemben, mint akit a seggéből rángatott ki, hogy minek is rendelek és csomagot, ha nem tudom átvenni az otthonomban, valamint, hogy akkor miért nem a munkahelyemre rendelem, ha nem tartózkodom otthon, és hogy esze ágában sincs elhozni a munkahelyemre a csomagot, szarik rá nagy ívben. Hát erre csak büszke lehet a DPD, hogy ilyen kultúr lényeket alkalmaz!! Ezek után felhívtam újra az ügyfélszolgálatot, ahol közölték velem, hogy a futár üzeni, nem hajlandó visszajönni hétfőn a csomaggal, és csak kedden tudja újra kiküldeni. Mondtam a hölgynek, hogy nekem a kedd sajnos nem jó, mert továbbképzésem van, nem tudtam szintén átvenni. A cégtől, ahonnan rendeltem, direkt azért kértem a postázást hétfőre, mert akkor tudtam volna átvenni. Felajánlotta azt is, hogy átvehetem a csomagot személyesen Székesfehérváron a raktárban, vagy hol, mondta a címet is! Erre annyit mondtam a hölgynek, hogy ha én megyek, a DPD hibájából a csomagért, a 990 Ft-os postaköltséget nem vagyok hajlandó kifizetni! Erre az ügyfélszolgálatos hölgy azt mondta, hogy ezt nem tudja megoldani, addig nem kapom meg a csomagot, amig nem fizetek, és hogy akkor visszaküldi a csomagot a feladónak.
És ennyivel elintézte! Mind ez 1700 Ft telefon költségbe, és 2x990 Ft posta költségbe került!
Kártérítési igényt benyujtottam, de eddig semmi, ha nemleges választ kapok, megyek a fogyasztó védelemhez, és feljelentem Őket!
Lehet abból se lesz semmi, de nehogy már büntetlenül megtehessenek mindent!
Nem tudtam már szabadságot kivenni, mert aznap! reggel értesítettek sms-ben, hogy hozzák a csomagot. Mégpedig 8 és 16 óra között, röhej :D Délelőttös voltam, gondoltam, ha szerencsém lesz, talán délután hozzák. Hát nem. Felhívott a megadott mobilszámon, hogy mindjárt érkezik. Ja, előtte kb. 20 perccel küldött pontosítő sms-t, szemben a reggeli egész napra tervezettel. Kértem, hogy ne a megadott címre, hanem ide és ide (munkahelyemre) hozza. Erre rezignáltan közli, hogy oda ő már nem megy.... gyorsan felhívtam a szomszédasszonyt, szerencsére otthon volt, utána vissza a jóembert, hogy adja át őneki.
Rettegek netről rendelni, mert mindig egy nap szabadságba kerül.
Másik esetben már nem tudom melyik cég volt, dupla csomagolású karton dobozban szinte az összes gluténmentes lisztes zacskó (1500 ft/kg) szét volt durranva.
Befejeztem velük.
További ajánlott fórumok:
- Hatvan, Pásztó környékén keresek megbízható nőgyógyászt, akinek van magánrendelése is elérhető áron. Ha van tapasztalatotok, segítenétek?
- Van valakinek tapasztalat a véranalízissel kapcsolatban? Kíváncsi lenné mennyire megbízható a vizsglat.
- A Jófogáson vásárlás mennyire megbízható, kinek mi a tapasztalata?
- Van valakinek tapasztalata a Tesco mobile-lal? Mennyire megbízhatóak?
- Mennyire megbízható a ciklus.hu mensis naptárrendszere? Használja valaki? Tapasztalatok?
- Van valakinek Mirena márkájú spirálja? Mennyire megbízható? Milyen a menses? Milyen tapasztalatok vannak?